Satu oli nuori nainen, jonka olin juuri tavannut netin välityksellä ja tunteneet toisemme jonkin aikaa.
Satu oli tyylikäs nainen, hänen hymynsä, iloisuutensa ja huumorinsa tarttui kuulijaan, hän oli parturi-kampaaja joten hänellä nytkin oli kauniit pitkät laitetut hiukset.
Kaikki tämä kuitenkin monesti jäi satunnaiselta kulkijalta huomaamatta yhden pikku seikan vuoksi. Sadulla oli nimittäin upeat suuret rinnat, joita miehet varsinkin kesäaikaan tuijottivat vesi kielellä. Kapakoissa ja terassilla hän sai tämän tästä kuulla tökeröjä kommentteja suurudestaan.
Satua oli tämä seikka jo vituttanut pitemmän aikaa, varsinkin kun hän oli aiemminkin hävennyt suuria rintojaan, yrittänyt niitä piilotella vaateilla ja niin edelleen.
Sain kuitenkin Sadun vakuuttuneeksi siitä, että hänellä on kaiken lisäksi sellainen vahvuus, joita joka naisella ei ole ja jota monet miehet palvoo.
Pikku hiljaa Satu alkoi itsekkin ymmärtämään tämän seikan. Hän pukeutui rohkeammin ja aina silloin tällöin kokeili reaktioita työssä ja kaupungilla.
Pikkuhiljaa hän rupesi jopa nauttimaan tilanteesta jossa pääsi kiusaamaan kiimaista sonnia, varsinkin kun tuijottajana oli sopiva henkilö.
Juuri nytkin Satu oli pukeutunut mustaan tiukkaan hameeseen ja paitapuseroon joka toi esiin hänen rintansa sekä kapean vyötärönsä, vaikkei hän yleensä pukeudu täällä tavoin.
Satu tiesi että hänen muhkeat muotonsa tekivät minut sekopäiseksi. Ehkä hän jo itsekkin kiihoittui ajatuksesta kuinka paksu patukkani kiemurteli housujeni ahtaudessa aina luodessani katseen häneen.
Olimme tavanneet erään keskustan hotellin alabaarissa eikä keritty montaakaan rohkaisudrinkkiä ottaa kun olimme hotellihuoneessani.
Seisoin Sadun takana ja suutelin hänen niskaansa ja korvanipukoitaan samalla kun hyväilin käsilläni hänen lantiotaan vatsaansa ja vihdoin siirsin käteni hänen rinnoilleen ja hellästi puristelin niitä paidan ja rintaliivien läpi.
Satu kääntyi minuun päin ja aloimme suutelemaan intohimoisesti ja samalla riisumaan vaatteita toistemme päältä. Riisuin hänen hameensa ja paitansa samalla kun hän sai oman paitani pois sekä aukaistua housuni jotka valahtivatkin nilkkoin. Satu laski myös alushousuni alas paljastaen puoli jäykkänä roikkuvan kaluni.
Satu laskeutui alas ja laittoi kätensä kaluni ympärille ja veti esinahan taakse palauttaen sen taas eteen. Hän jatkoi ja jokaisella liikkeellä kaluni turposi ja kasvoi kunnes se oli aivan kova. Voi kuinka iso! Satu huokaisi, Olethan varovainen sitten tämän kanssa.
Seisoin keskellä hotellihuonetta, kaluni sykki kovana Sadun kätösissä ja toivoin että hän olisi ottanut tuon sinipunaisen terskan jo suuhunsa mutta satu nousi ylös ja suuteli minua.
Riisuin Sadun pikkumustat ja sitten hitaasti irroitin rintaliivien hakaset ja nostin rintaliivien kuppeja ja nuo ihanat suuret rinnat vapautuivat niiden ahdistuksesta. Kuinka upeat ne olivatkaan. Pyöritin kieltäni kovenevien nännien ympärillä pitäen molemmilla käsilläni rinnoista kiinni ja puristaen niitä yhteen. Satu voihki välillä ja kuiskasi: ime kovempaa. Kuinka ihanat nipukat, näitä voisin imeskellä vaikka ikuisuuden, ajattelin.
Ohjasi Sadun makuulle sängylle ja jatkoin rinnoista mihin olin jäänyt. Suutelin hänen rintojen väliään ja siitä siirryin alemmas ja alemmas kunnes olin jo hänen siistiksi parturoidulla häpykummullaan.
Satu levitti jalkojaan ja paljasti ihanan pillunsa.
Suutelin reisien sisäpintaa ja häpyhuulia hitaaasti ja rauhallisesti. Satu liikahteli malttamattomana melkein vaatien jo nuolemaan pimppaansa, vaikei sitä ääneen sanonutkaan.
Lipaisin kielelläni hänen kosteaa vakoaan ja sormillani levitin häpyhuulia. Löysin Sadun klitoriksen ja aloin kutittelemaan sitä kieleni päällä. Painoin leukapartani lähes kiinni pimppaan aina kun lipaisin kielelläni kovempaa. Tiesin että se saa aikaan jännää kutinaa.
Satu voihki ja pyysi että työntyisin jo sisään.
Sen sijaan työnsin ja pyörittelin etusormeani Sadun kosteassa vaossa.
Meillä on aamuun asti aikaa Satu-kulta vastasin ja aukaisin suutani aivan kuin ottasisn koko Sadun pienen pimpin kokonaan suuhuni. Imeskelin ja lutkutin, suuni oli täynnä ihanaa eritettä, jatkoin ja jatkoin, ja Satu voihki aina vain kovempaa. Välillä hänen sisällään kävi kaksi ja kolmekin sormeani kunnes jonkun ajan kuluttua hänen selkänsä taipui kaarelle hänen lantionsa tärisi ja hän voihki; tulee tulee tulee.
Makasin kyljelläni Sadun vieressä ja suutelin hänen kaulaansa ja rintojaan toisen käteni sormien jatkaessa hänen klitoriksellaan.
Sadun toinen käsi oli kaluni ympärillä. Haluatko jo sen sisään? kysyin.
Joo mutta työnnä varovasti, hän vastasi. Eihän tämän ympärille oikein sormetkaan yllä.
Työnnyin hiljaa hivutellen puoleen väliin vartta. Satu piti käsillään jalkojaan ylhäällä niin että olisin voinut halutessani survaista pohjaan saakka.
Hänellä oli uskomattoman ihana pillu ja suuret rinnat tekivät sellaisen vaikutelman että en ihmettele yhtään jos joku hänen ex-kumppaneistaan on lauennut jo alkuviivalle.
Työnnyin pikkuhiljaa syvemmälle ja hetken aikaa työntelin tässä asennossa kunnes siirryimme kyljelleen.
Tässä asennossa oli hyvä ja rauhallista totuttautua tähän upeaan naiseen. Liikuttelin kaluani hiljaa hänen ihanassa pimpissä, toisella kädelläni hyväillen klitorista ja toisella hänen rintojaan.
Kyselin hänen toiveitaan ja mistä hän erityisesti pitäisi. Voidaan rakastella kaissa mahdollisissa asennoissa hiljaa, kovaa ja rajusti ja kauan!
Jopa kaikkiin paikkoihinkin.
Pyysin Satua tulemaan päälleni. Haluan kuinka sinut rintasi läiskivät naamani ja saat välillä sinä naida minua, sanoin.
Satu kävi istumaan sauvani päälle ja liukui lähes pohjaan saakka. hyväilin ja puristelin Sadun ihania melooneja ja laitoin naamani niiden väliin. Kaikki tämä kiihoitti myös häntä ja Satu alkoi panna minua kiivaammin ja kiivaammin samalla hän hyväili omaa klitoristaan minun puristelessa välillä hänen kiinteää pyllyään. Oi tässä voisin olla vaikka ikuisuuden.
Kävin huoneen tuoliin istumaan. Satu peruuntui minuun päin ja kaluni juuresta pitäen ohjasi kaluni sisäänsä. Satu nousi ylös - minun vetäessä käsilläni, lantiostaan pitäen, hänet aina takasin pohjaan saakka. Kauaa ei tässä asennossa kuitenkaan jaksa. Nousimme tuolista ja kävelimme sängyn eteen, kalu koko ajan hänen sisällään. Satu kävi kontalleen pylly pystyssä sängylle ja aloin naimaan häntä pitkillä työnnöillä ja pääsin tässä asennossa tosi syvälle häneen, aivan pohjaan saakka. Hänen peffansakin oli upea. Jokaisella työnnöllä hänen rinnat heilahtivat ja nännit hipaisivat päiväpeiton pintaa ja pitivät ne kovina.
Aloin nyt naimaan Satua tosi kovaa. Hän voihki nautinnosta ja kai kivustakin. Oikealla kädelläni aloin hieromaan hänen klitoristaan ja tunsin kuinka tämä sai hänet aivan hulluksi. Satu voihki pane kovempaa, aah, kovempaa.
Voinko tulla nyt pyllyysi? kysyin. Ei ei, nussi nyt vaan.
Satu alkoi taas tärähtelemään, pidin kalua syvällä ja hieroin klitorista, minun oli vaikea pitää kaluani sisällä orgasmin supistellessa hänen pimppaansa ja pyllyn pyöriessä hurjana ympyrää. Tartuin häntä lantiosta molemmilla käsillä ja panin hurjaa vauhtia pohjaan saakka ja sain aivan uskomattoman orgasmin, huusin kuin karhu, tunsin kuinka sperma purkautui useina sykäyksinä syvälle hänen ihanaan pimppaansa.
Makasimme raukeina sängyllä ainakin 10 minuuttia kuiskutellen niitä näitä. Suuteli Satua korvalle ja sanoin: olisiko aika käväistä suihkussa? tiedätkö mitä kaikkea kivaa siellä ja kylpyhuoneessa voi touhuta. Aamuun on vielä paljon aikaa.
Uhkea Nainen
Jari
2
5340
Vastaukset
- hellin_
voi, niin ihanaa niillä toisilla joo... hyvä juttu oli!!!!!
- Höh,
Minkä ikänen tää kirjottaja on? Kova kyrpäni roikkui jalkojeni välissä? Miten kova kyrpä voi roikkua??? Anna mä veikkaan sun ikää? 11??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743