onko PrePaid liittymiä

ja mistä voisi

Onko Virossa ostettavissa ns PrePain liittymiä ?

9

2379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan niitä joka lähtöön. Myynnissä huoltoasemilla, monissa ruokakaupoissa esim. prisma ja selver, myös r-kioskista löytyy. Aloituspaketit alkaen 50eek.

      • Matkamies

        Löytyykö sellaista jälleenmyyjää, joka toimittaisi Virolaisen prepaid liittymän postitse Suomeen? Tarkoitus olisi löytää sellainen prepaid liittymä joka toimii myös suomessa, millä Viron prepaid liittymällä on roaming sopimus Suomalaisen GSM operaattorin kanssa


      • kdjfiehh
        Matkamies kirjoitti:

        Löytyykö sellaista jälleenmyyjää, joka toimittaisi Virolaisen prepaid liittymän postitse Suomeen? Tarkoitus olisi löytää sellainen prepaid liittymä joka toimii myös suomessa, millä Viron prepaid liittymällä on roaming sopimus Suomalaisen GSM operaattorin kanssa

        Mulla on eestiläinen pre-paid -liittymä ZEN, mikä toimii myös ulkomailla.Alkupaketti maksaa 50EEK ja sis puheaikaa 50EEK. ZEN on Elisan liittymä. Lisät. www.elisa.ee www.zen.ee (en tiedä saako postitse)


      • neuvonantaja.
        Matkamies kirjoitti:

        Löytyykö sellaista jälleenmyyjää, joka toimittaisi Virolaisen prepaid liittymän postitse Suomeen? Tarkoitus olisi löytää sellainen prepaid liittymä joka toimii myös suomessa, millä Viron prepaid liittymällä on roaming sopimus Suomalaisen GSM operaattorin kanssa

        Kaikki virolaiset Prepaidit (siis verkko-operaattoreiden omat prepaidit) toimivat Suomessa. Elisa Zen toimii Elisan ja Dnan verkoissa suomessa. EMT toimii vain Sonerassa. Tele 2 Smart toimii kaikissa, Elisa, Sonera, Dna. Kokemuksieni perusteella voin suositella kaikkia muita kuin EMT:tä. EMT:n Prepaidilla (Simpel) ei voi tekstata Suomessa ollenkaan, Soittaminen onnistuu vain Call-Backkina (*145*372xxxxxxxx# luuri). Roaming on mahdollista vain EU-alueella Turkissa ja Albaniassa. Elisan Zenillä ja Tele2:n Smartilla pystyy tekstailemaan ja soittamaan Suomessa normaalisti. Roaming-sopimuksia on maailmanlaajuisesti.


      • Paid
        neuvonantaja. kirjoitti:

        Kaikki virolaiset Prepaidit (siis verkko-operaattoreiden omat prepaidit) toimivat Suomessa. Elisa Zen toimii Elisan ja Dnan verkoissa suomessa. EMT toimii vain Sonerassa. Tele 2 Smart toimii kaikissa, Elisa, Sonera, Dna. Kokemuksieni perusteella voin suositella kaikkia muita kuin EMT:tä. EMT:n Prepaidilla (Simpel) ei voi tekstata Suomessa ollenkaan, Soittaminen onnistuu vain Call-Backkina (*145*372xxxxxxxx# luuri). Roaming on mahdollista vain EU-alueella Turkissa ja Albaniassa. Elisan Zenillä ja Tele2:n Smartilla pystyy tekstailemaan ja soittamaan Suomessa normaalisti. Roaming-sopimuksia on maailmanlaajuisesti.

        ettei suomalaiset prepaidit DNA:n Arvoa lukuunottamatta toimi missään ulkomailla, edes naapuri Virossa ?


      • harasoo
        Paid kirjoitti:

        ettei suomalaiset prepaidit DNA:n Arvoa lukuunottamatta toimi missään ulkomailla, edes naapuri Virossa ?

        Itse vaihdoin aikanaa saunalahteen kun niilä oli edulliset ulkomaanpuhelut. Mutta eipä ole enää. Puhumattakaan omista puheluista ulkomailla. Virossa otan prepaidin r- kioskista ja venäjällä myös. Niistä soittaminen kotimaahan on edullisempaa kuin omasta ns. edullisesta liittymästäni. Eli jos soittelee ulkomaille kannattaa valita operaattori ja ulkomailla samoin. Valtaosa ex- neukkumaiden liittymistä ovat prepaidliittymiä ymmärrettävistä syistä.


      • , että,
        harasoo kirjoitti:

        Itse vaihdoin aikanaa saunalahteen kun niilä oli edulliset ulkomaanpuhelut. Mutta eipä ole enää. Puhumattakaan omista puheluista ulkomailla. Virossa otan prepaidin r- kioskista ja venäjällä myös. Niistä soittaminen kotimaahan on edullisempaa kuin omasta ns. edullisesta liittymästäni. Eli jos soittelee ulkomaille kannattaa valita operaattori ja ulkomailla samoin. Valtaosa ex- neukkumaiden liittymistä ovat prepaidliittymiä ymmärrettävistä syistä.

        myös valtaosa Euroopan (myös vanhojenkin EU-maiden) liittymistä on Prepaideja. Keskiarvo on 60%.


      • kõnekaart
        neuvonantaja. kirjoitti:

        Kaikki virolaiset Prepaidit (siis verkko-operaattoreiden omat prepaidit) toimivat Suomessa. Elisa Zen toimii Elisan ja Dnan verkoissa suomessa. EMT toimii vain Sonerassa. Tele 2 Smart toimii kaikissa, Elisa, Sonera, Dna. Kokemuksieni perusteella voin suositella kaikkia muita kuin EMT:tä. EMT:n Prepaidilla (Simpel) ei voi tekstata Suomessa ollenkaan, Soittaminen onnistuu vain Call-Backkina (*145*372xxxxxxxx# luuri). Roaming on mahdollista vain EU-alueella Turkissa ja Albaniassa. Elisan Zenillä ja Tele2:n Smartilla pystyy tekstailemaan ja soittamaan Suomessa normaalisti. Roaming-sopimuksia on maailmanlaajuisesti.

        Jos käyt useammin kuin puolivuosittain Eestissä, niin kannattanee ostaa prepaid-liittymä, jottei tarvitse vastaamisesta maksaa. Sitä pitää käyttää vähintään puolen vuoden välein, jotta se pysyy toiminnassa. Eli käytännössä kävelet esim R-kioskille ja ostat prepaid-liittymän (kõnekaart) - niitä on erilaisia (simpel, emt, diil jne). Saat kioskista kortin, jonka laitat puhelimeesi ja jonkun verran puheaikaa samalla - jatkossa käyt ostamassa kioskista vaan lisää puheaikaa (kõneaeg).
        Elisa Zen Kõnekaart, EMT Kõnekaart .
        Kumpaa suositte - Suomessa Kumulus.


    • U2 kaksi korttia

      Onko kukaan koskaan ostanut PrePaid liittymää jossa on kaksi korttia ? Mihin tarkoitukseen on tämä toinen kortti ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe