kiertelen laajassa ympyrässä asuinpaikkasi lähettyvillä olet puutarhassa kuokkimassa kukkia istuttamassa huomaat minut kirjoitan taivaalle LOVET moottori yskäisee kerran nykäisee sitten hiljenee vain tuuli suhisee en muistanut täyttää tankkia se tarkoittaa pakkolaskua maahanlaskussa kone kuopii maata siivenkärki hipaisee omenapuuta viime hetkellä saan ajatukset hallintaan pysähdyn sinun piha aitaan onneksi oli kypärä päässä liukualusta sopivasti jäässä vako pihassa todistaa tekee mitä vaan kun rakastaa
täytyykö todistaa
18
508
Vastaukset
- *MURUKULTA*
O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O Kevät on sulattanut lumia ja kaikki paikat melkein jo sulia Kukkaset hennot ja kauniit nostaa päätään kärpäset ne ensimmäiset seinustalla häärää Vaan - hetkinen - Kovin on iso pörriäinen jos äänikin on noin kova ja möreänlainen Kädellä suojaan aurinko kun paistaa niin taivaalle katson ja - hei - huomaankin Into Lento komealla koneellaan taivaalla kiitää ja sitten -totatota- kohti pientä mökkiäni nokkansa jo siirtää Yhtäkkiä maankamaraa jo kyntää kone uusi ja hieno hallittu lasku kuitenkin mestari kun on tämän tienoon Ei tarvitse mun enää perunapeltoon vakoja aurata kun Into teki jo työn ja saa siitä nyt palkkansa Käyppäs tänne kuistille komea ilmojen ritari tarjoan mehua ja keksejä ja - ehkä pienen suukonkin *punastuu* ;) O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'O'
- Into.Lento
onneksi osunut kukkapenkkiin muru olis kuokalla kopauttanut reiän konepeltiin tää kone muistuttaa väreiltään mehiläistä joka taivaalla mettä imee poutapilvistä tulipa suora vako nyt ei auttaa vain kunnon selitys ei pako into murulle selittää ja selittää kuinka polttoaine ... no muru ymmärtää yhdessä ystävykset mehua hörppää keksiä suuhun tyrkkää että suukkokin vielä palkkioksi tästä perunapellon kyntäjästä terveisin into kyntikynnykselle
- *MURUKULTA*
Into.Lento kirjoitti:
onneksi osunut kukkapenkkiin muru olis kuokalla kopauttanut reiän konepeltiin tää kone muistuttaa väreiltään mehiläistä joka taivaalla mettä imee poutapilvistä tulipa suora vako nyt ei auttaa vain kunnon selitys ei pako into murulle selittää ja selittää kuinka polttoaine ... no muru ymmärtää yhdessä ystävykset mehua hörppää keksiä suuhun tyrkkää että suukkokin vielä palkkioksi tästä perunapellon kyntäjästä terveisin into kyntikynnykselle
****************************************** C-kasetin hankin ja sinne tallensin oikeaa musiikkia rattoisaa Into Lennolle tosiaan Tuikkaapas kasetti koneen aparaattiin ja kuuntele vilkutan sulle kasvimaalta ja unelmissa sua.. köhöm...kuokin pottumaata... ;þ ****************************************** http://www.youtube.com/watch?v=_9kYfpZy1ac
- Into.Lento
*MURUKULTA* kirjoitti:
****************************************** C-kasetin hankin ja sinne tallensin oikeaa musiikkia rattoisaa Into Lennolle tosiaan Tuikkaapas kasetti koneen aparaattiin ja kuuntele vilkutan sulle kasvimaalta ja unelmissa sua.. köhöm...kuokin pottumaata... ;þ ****************************************** http://www.youtube.com/watch?v=_9kYfpZy1ac
Tapio kun laulaa tulee kummallinen tarve laittaa kahvi kiehumaan se on niin kotimaista ooooo kuuntelin varo selkääs se on lujilla kuokkiessa terveisin into kahvitunnilla
- *MURUKULTA*
Into.Lento kirjoitti:
Tapio kun laulaa tulee kummallinen tarve laittaa kahvi kiehumaan se on niin kotimaista ooooo kuuntelin varo selkääs se on lujilla kuokkiessa terveisin into kahvitunnilla
Vai olikohan silloinkin käytössä aamu_omenat... *pyrskis*.. No, mikä ettei... Apua kun naurattaa! :DD Ome_naista mussiikkia Intolle...Lennä hiljaa ja matalalla!,,, http://www.youtube.com/watch?v=Mg7ymwFsMI0
- Into.Lento
*MURUKULTA* kirjoitti:
Vai olikohan silloinkin käytössä aamu_omenat... *pyrskis*.. No, mikä ettei... Apua kun naurattaa! :DD Ome_naista mussiikkia Intolle...Lennä hiljaa ja matalalla!,,, http://www.youtube.com/watch?v=Mg7ymwFsMI0
ehkä siksi että puissa kasvoi vain omenia ?? :)) http://www.lyons.co.uk/Titian/large2/Adam-nEve.jpg
- lindalinda1
sanoisko vaikeimman kautta lopulta. Pidin tästä Into, mukavan kepeä eikä puuttunut silti sitä tärkeintä - rakkauven aatosta tästä.
- Into.Lento
totta vaikeimman mahalaskun kautta lopussa kiitos seisoo pysähtyneenä piha-aitaan oooooooooooooooooooooo mukavaa kun löysit runolleni linda terveisin into jalat maassa
- padme_amidala
..jännittävä runo, joka saa hymyilemään : ) Ettet vaan olisi meidän tienoilla lennellyt noilla onnettomilla taidoillasi (tankki täytyy aina tarkistaa ennen lentoon lähtöä). Meillä näet joku on törmännyt porttiin, joka on irronnut saranoiltaan. Mutta ei hätää onneksi uljas jalopeurani vahtii linnan ympäristöä valppaana, ettei kukaan pääse yllättämään. Kiitokset hauskasta lukuhetkestä : )
- Into.Lento
tuo loppu meni räpiköinniksi mutta onneksi oli hyvä alusta vai porttiin törmänny (kuka lie:) kortti ja siivet pois sellaiselta (ettet vaan autolla ite :) hyvänäköinen purukalusto muuten peurallasi kiirehän siinä tulee karkuun lähtiessä porttikin menee sijoiltaan kiitos nyt muistan ottaa varakanisterin mukaan taitava tankkaa lennossakin :)) terveisin into yrittää-lentää
- padme_amidala
Into.Lento kirjoitti:
tuo loppu meni räpiköinniksi mutta onneksi oli hyvä alusta vai porttiin törmänny (kuka lie:) kortti ja siivet pois sellaiselta (ettet vaan autolla ite :) hyvänäköinen purukalusto muuten peurallasi kiirehän siinä tulee karkuun lähtiessä porttikin menee sijoiltaan kiitos nyt muistan ottaa varakanisterin mukaan taitava tankkaa lennossakin :)) terveisin into yrittää-lentää
..naapuri epäili minua tuliterän bemarinsa naarmuttajaksi (miten niin enhän ole kuin kolmet perävalot hajottanut taloyhtiön postilaatikoihin). Onneksi selvisi sitten hänen itse periittaneen vesikouruun, kun auto on entistä isompi. On tainnut ajotaidot näkyä lentomatkoilla, kun rohkenit epäillä : ) Varakanisteri täytyy olla, ettet vaan tipahda jalopeuran eteen. Kun se oikein kimmastuu, niin sitä on vaikea pidätellä. Monet konjakkipullot on menneet naapureiden haavojen lääkitsemiseen. Vai onkohan huhu kiertänyt, että minulla on hyvää lääkettä, niin että tälläntyvät itse hampaiden eteen. Kiitokset iltanaurusta räpiköintiesi parissa : )
- Into.Lento
padme_amidala kirjoitti:
..naapuri epäili minua tuliterän bemarinsa naarmuttajaksi (miten niin enhän ole kuin kolmet perävalot hajottanut taloyhtiön postilaatikoihin). Onneksi selvisi sitten hänen itse periittaneen vesikouruun, kun auto on entistä isompi. On tainnut ajotaidot näkyä lentomatkoilla, kun rohkenit epäillä : ) Varakanisteri täytyy olla, ettet vaan tipahda jalopeuran eteen. Kun se oikein kimmastuu, niin sitä on vaikea pidätellä. Monet konjakkipullot on menneet naapureiden haavojen lääkitsemiseen. Vai onkohan huhu kiertänyt, että minulla on hyvää lääkettä, niin että tälläntyvät itse hampaiden eteen. Kiitokset iltanaurusta räpiköintiesi parissa : )
tässä voisi olla ratkaisu peruuttamiseen http://www.radio-market.fi/shop/products.php?g1=496b2b&g2=5ba3af itse kullekin sattuu noita virheitä paitsi ettei lentokoneessa ole pakkia :) harjoitus tekee mestarin laitan (jos sallit?) sen jalopeuran kuvan siihen kanisterin kylkeen niin muistan tankata ajoissa :) jos nyt kuitenkin satun tipahtamaan pihaasi (vahingossa) niin älä heti tarjoa sitä konjakkia katsos jos otan huikan ja poliisit tulee puhalluttamaan... kiitos kiitos terveisin into puhaltaa pilliin
- padme_amidala
Into.Lento kirjoitti:
tässä voisi olla ratkaisu peruuttamiseen http://www.radio-market.fi/shop/products.php?g1=496b2b&g2=5ba3af itse kullekin sattuu noita virheitä paitsi ettei lentokoneessa ole pakkia :) harjoitus tekee mestarin laitan (jos sallit?) sen jalopeuran kuvan siihen kanisterin kylkeen niin muistan tankata ajoissa :) jos nyt kuitenkin satun tipahtamaan pihaasi (vahingossa) niin älä heti tarjoa sitä konjakkia katsos jos otan huikan ja poliisit tulee puhalluttamaan... kiitos kiitos terveisin into puhaltaa pilliin
..tuohan olisi oiva apu minulle peruutuksiin. Toimiikohan se myös etuosassa. Eilen näet parkkeerasin kaupan pihaan niin, että etuhelmat kärsi korokkeesta : ) Ne on varmaan mun takia siirtäneet sen ulkolämpömittarin paikkaa autossa. Edellisessä versiossa lämpömittari hajosi aina moisista etuosan "hieman" väärin laitoista : )
Hyvän makunen runo, kiitos hymyn kera..Liisa
- Into.Lento
näin meidän kesken Liisa meillä on sama maku terveisin into kokkina
Into.Lento kirjoitti:
näin meidän kesken Liisa meillä on sama maku terveisin into kokkina
Ompas hyvvää nyt syön liikaa. Oot hyvä kokki, näin meidän kesken sanottuna *Hymy* päivääs ..Liisa
- onneksi!!
oli se kypärä :D:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157