Onko jotain koodia millä sais nii et talouteen mahtuis enemmän kuin 8 simiä? Se on nii ongelmallista kun pystyy vaa 8.
Yli 8?
10
3063
Vastaukset
- sdsdsdsd
Ei ole tietääkseni koodia, mutta mod the sims2:sesta löytää jollain hakusanalla sellaisen hackin, jolla saa yli 8 simiä, ja toimii kaikkien lisäosien kanssa (olen kokeillut, eikä ole bugeja tullut.)
- öö....
en löydä sitä kun ei oo oikein hyvä englanti pää ois helpompi jos olis edes sivu tiedossa
- Siims2
öö.... kirjoitti:
en löydä sitä kun ei oo oikein hyvä englanti pää ois helpompi jos olis edes sivu tiedossa
tai ees joku hakusan amillä voi hakee googlest.
- Brooke and Paige <3
Jep. Oon jäljessä.
Mutta... onko The Sims 3 samaa modea? On mutta se käsittää kuuden eri Twallanin modin yhdistelmän.
(Katso ensimmäinen kappale "I want to play a household with more than eight sims in it")
http://nraas.wikispaces.com/Which Mod FAQ- Brooke and Paige <3
Onks toi koodi 2 vai 3 =)?
Sims 3.
- annamariiiiiiiia
onko sims 4 modia jolla sais enemmän simejä talouteen
"onko sims 4 modia jolla sais enemmän simejä talouteen"
On. http://modthesims.info/d/536556
- HELLOIMSWAG
Haista pieru (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 36526
- 47516
- 25515
- 43492