Terve kaiken karvaiset kummajaiset! AUTTAKKEE!!!! sanokaas miten tai mitä laitan kun tein skootteriin popit ja meinasin mp3:lla kuunella niin jos sen mp3:sen laittaa suoraan siihen 12v akkuun niin eikö se mp3 kärähä joka kestää vain 1.5v. NIIN ETTÄ MIKÄ SIIHEN VÄLIIN JOS TIEDÄTTE JOKUN SIVUN MISTÄ LÖYTÄÄ OSIA NI LAITTAKAA LINKKIÄ KIITOS !!!
TERVEYDEKSI
5
517
Vastaukset
- mesetti
https://www.sekatavarakauppa.fi/products.php?cmd=list&id=6479&catid=257&phrase=&offset=start Ensin laitat tupakansytyttimen pohjan siihen jos et halua katkaista johtoa
- KOVIA____
niin mites sen saa sitten laitettuu tommoseen creative MuVo TX soittimeen http://ecx.images-amazon.com/images/I/41SMFD72VML._SL500_AA280_.jpg jos osaat neuvoa niin tuhannet kiitokset
- mesetti
KOVIA____ kirjoitti:
niin mites sen saa sitten laitettuu tommoseen creative MuVo TX soittimeen http://ecx.images-amazon.com/images/I/41SMFD72VML._SL500_AA280_.jpg jos osaat neuvoa niin tuhannet kiitokset
Niin en ihan tajunnut että miten aiot kuunnella sitä, onko sulla siis autoradio ja kajarit, ja haluat kytkeä mp3-soittimen autoradioon ja kuunnella sitä kautta vai mikä on suunnitelma? Toi linkki minkä laitoin on vaan muuntaja millä saat 12v muutettua mp3-soittimen vaatimaan 1,5volttiin. Jos taas haluat ladata mp3-soitintasi moposta niin se onnistuu tolla muuntajalla.
- joujoujees
mesetti kirjoitti:
Niin en ihan tajunnut että miten aiot kuunnella sitä, onko sulla siis autoradio ja kajarit, ja haluat kytkeä mp3-soittimen autoradioon ja kuunnella sitä kautta vai mikä on suunnitelma? Toi linkki minkä laitoin on vaan muuntaja millä saat 12v muutettua mp3-soittimen vaatimaan 1,5volttiin. Jos taas haluat ladata mp3-soitintasi moposta niin se onnistuu tolla muuntajalla.
niin katos se mulla on tehty jo se kajari vaneri ja kajarit on kiinni jne mut mp3 toimii patterilla niin aattelin että oisko niitä muuntajan johtoja saanu juotettuu kiinni siihe mp3 plus ja miinus napaan niiku et virta ois tullu akusta
- mesetti
joujoujees kirjoitti:
niin katos se mulla on tehty jo se kajari vaneri ja kajarit on kiinni jne mut mp3 toimii patterilla niin aattelin että oisko niitä muuntajan johtoja saanu juotettuu kiinni siihe mp3 plus ja miinus napaan niiku et virta ois tullu akusta
Ei kai siinä mitään juotoksia tarvi tehdä, tossa linkissä minkä laitoin on siinä muuntajassa erilaisia päitä mistä joku sopii soittimen latauspistokkeeseen, ja muuntaja kytketään skootterin akkuun, plussaan ja miinukseen lenkkipäisellä abikolla akun napojen ruuvien alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248