iskelmä niityt

eppu..

6

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heinäkuuta odotellessa

Suoraan uusille sivuille pääsee täältä: http://www.iskelmaniityt.fi Olin viime vuonna ja tänä vuonna uudestaan iskelmöimään :)

• Yölintu ja Eput

15% alennusta koodilla lento09 myös passista..

• Sara74
        Yölintu ja Eput kirjoitti:

15% alennusta koodilla lento09 myös passista..

Onko kenelläkään tietoa mitä esiintyjiä IskelmäNiityille on tullossa nyt kesällä?

• RP
        Sara74 kirjoitti:

Onko kenelläkään tietoa mitä esiintyjiä IskelmäNiityille on tullossa nyt kesällä?

Ite kuulin, että tähkä ois tulossa niityille. Ei tuolla sivuilla kyllä mitään mainita, mutta toisaalta eipä ne vissiin oo vielä muitakaan ens kesän arstisteja julkassu.. Elonkerjuu porukka ois kyllä aivan loisto. Jos tuleevat niin ite oon ihan satavarmasti mukana.

• Sikke32
        RP kirjoitti:

Ite kuulin, että tähkä ois tulossa niityille. Ei tuolla sivuilla kyllä mitään mainita, mutta toisaalta eipä ne vissiin oo vielä muitakaan ens kesän arstisteja julkassu.. Elonkerjuu porukka ois kyllä aivan loisto. Jos tuleevat niin ite oon ihan satavarmasti mukana.

Minulla on sama käsitys, että Tähkä on tulossa. Usemmastakin suunnasta olen kuullut. Loistava homma. Millonkohan artistit julistetaan? Ei tainnu vielä olla ainakaan tuolla -> www.iskelmaniityt.fi?

• OIKEAT Vihreät Niityt ovat tänä vuonna KAJAANISSA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1541
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1420
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      70
      1285
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1161
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      117
      1000
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      981
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      928
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      892
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      808
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      743
    Aihe