iskelmä niityt
6
918
Vastaukset
- Heinäkuuta odotellessa
Suoraan uusille sivuille pääsee täältä: http://www.iskelmaniityt.fi Olin viime vuonna ja tänä vuonna uudestaan iskelmöimään :)
- Yölintu ja Eput
15% alennusta koodilla lento09 myös passista..
- Sara74
Yölintu ja Eput kirjoitti:
15% alennusta koodilla lento09 myös passista..
Onko kenelläkään tietoa mitä esiintyjiä IskelmäNiityille on tullossa nyt kesällä?
- RP
Sara74 kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa mitä esiintyjiä IskelmäNiityille on tullossa nyt kesällä?
Ite kuulin, että tähkä ois tulossa niityille. Ei tuolla sivuilla kyllä mitään mainita, mutta toisaalta eipä ne vissiin oo vielä muitakaan ens kesän arstisteja julkassu.. Elonkerjuu porukka ois kyllä aivan loisto. Jos tuleevat niin ite oon ihan satavarmasti mukana.
- Sikke32
RP kirjoitti:
Ite kuulin, että tähkä ois tulossa niityille. Ei tuolla sivuilla kyllä mitään mainita, mutta toisaalta eipä ne vissiin oo vielä muitakaan ens kesän arstisteja julkassu.. Elonkerjuu porukka ois kyllä aivan loisto. Jos tuleevat niin ite oon ihan satavarmasti mukana.
Minulla on sama käsitys, että Tähkä on tulossa. Usemmastakin suunnasta olen kuullut. Loistava homma. Millonkohan artistit julistetaan? Ei tainnu vielä olla ainakaan tuolla -> www.iskelmaniityt.fi?
OIKEAT Vihreät Niityt ovat tänä vuonna KAJAANISSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2752470Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001334- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811116- 44992
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787