Olen harkinnut ostavan Golfin vm. 2003-2004 Tdi, mut kertokaan mikä on 1.9 Tdi diesel-vero... ja hb muodossa eli EN halua farmaria.. Ja millainen kulutus on? Kiitos etukäteen vastauksistanne
Diesel-vero???
6
9224
Vastaukset
- Hullunhomaa
Jos ajat vuositasolla yli 40.000 km rupeaa tiisseli olemaan pikkasen edullisempi ajella. vero 512 euroa kulutus 5.6 litraa sataselle.
- suurinpiirtein
Vero menee painon mukaan, käyttövoimavero varmaan tuossakin 489,10 euroa/vuosi, lisäksi normaali ajoneuvovero. Viiden litran paikkeilla kulutus maantieajossa, kaupungissa nousee siitä yllättävän vähän. Vero tulee takaisin 15 000 km ajolla/vuosi.
- TDI-farmaristi
Nykyään valtio nyhtää käyttövoimaveron, jotta verotettavien joukko saadaan laajemmaksi. Minä muuten halusin nimenomaan farmarin.
- The Rat
Eiköhän se ole noin 450 euroa enemmän kuin bensavehkeessä? Jostain netistä ne kyllä löytyivät, kun vain muistaisi mistä... Kysy myyjältä. Kulutus maantieajossa 4-6 l/100, kaupungissa 5-15...
- riippuen
VW.FI sivuilla näky olevan 464.64 -489.10
- The Rat
riippuen kirjoitti:
VW.FI sivuilla näky olevan 464.64 -489.10
Onkohan tuo nelos- vai vitoskoppanen? Onko vw.fi -sivuilla niidenkin tiedot... En tiedä heittääkö, mutta luulisin, että massaa tuppaa tulemaan lisää ajan kanssa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749