tuore kortti

Amelie

Tämä sattui viime keväänä, huhtikuussa.
Kaverini oli juuri saanut kortin ja lähdettiin käymään jossakin sen kunniaksi. Vaikka olen kaveriani vuoden nuorempi,on itselleni tullut ajotunteja enemmän kuin hänelle tuolloin. Auto oli Volvo 440, onneksi kohtalaisen suuri menopeli.
Kortti oli ollut pari tuntia taskussa ja hän halusi lähteä käymään mökillään. Hän ajeli aika reipasta vauhtia, välillä minullakin niskavillat nousi pystyyn vaikka vauhdin hurma olikin mielestäni aika mahtava.

Tie oli mutkaine hiekkatie, tuttu tie kaverilleni. Mutta sitten se tapahtui. Tuli liian jyrkkä mutka ja auto lähti kauheassa vauhdissa heittelehtimään ja päätyi lopulta vastapuolen ojaan. Viimeinen mitä kerkesin sanoa oli kaverini nimi ja sitten on aukko filmissä. Olimme aivan täpärästi molemmat ehjinä, kiitos turvavöiden.

Kaveri oli aivan shokissa niinkuin minäkin, vaikka minä yritinkin rauhoitella kaveriani. Hän hoki ettei saa soittaa poliisille, ei olisi pitänyt uskoa. Soitin joillekkin tuntemattomille ja lopulta yksi suostu tulemaan apuun. Auto oli niin vinkurasti ojassa, ettei sitä saanut pois, kun yritin laittaa pakilla menemään.

Auto saatiin pois, tietenkin siihen tuli merkit tuosta ojaan ajosta.
Oltiin pitkän aikaa vielä tuossa hiekkatien poskessa, sitten hän lähti ajamaan..

Tuo ei säikäyttänyt kaveriani, vaan pari viikkoa tuosta hän kaahaa ilman järjen rippeitäkään motarilla yli 150km/h. Ihme ettei tullut poliiseita vastaan.

Auto on vaihtunut vanhaan Corollaan ja meno on vain hurjistunut.. Monta kolaria on jo takana vaikka kortti on ollut vasta reilut puoli vuotta. Mieleeni on tullut soittaa kytät vahtimaan hänen rallipaikkojaan..

..Ja ehei, tämä ajaja ei ollut poika..
..Että tällaistä täällä päin..

2

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vammautunut yli 8v sitten

      toivottavasti hänelle käy jotenkin! SANO SILLE KAVERILLES, ETTÄ AJATTELIS EDES MUITTEN HENKIÄ!!! Itse olen vammautunut auto-onnettomuudessa. Tapaa en nyt ala selvittämään, mutta siinä onnettomuudessa kuoli yksi ihminen! Olisiko kiva kantaa sellaista viittaa harteilla, että on aiheuttanut jonkun syyttömän kuoleman??
      -Vaikka tuskin se kaverisi takaraivossa painaisi, hulluja kun on Suomi täynnä!! VALITETTAVASTI!!!

    • hoitsu

      Kyllä piti taas päätä punoa lukiessa tuota juttuasi... Veikkaan että se ajaja tuttusi makaa vielä joku päivä osastolla.En toivo että kenellekään sattuu mitää,niin monesti olen nähnyt sen kuitenkin käyvän.Aika ikävää,että tällaisia tapauksia on MONTA.. miksi tällaisten ajajien kyydissä olevat eivät osaa sanoa ääneen hiljennä??! onko liian vaikea sana,vai eikö muuten riitä tohkeutta? exäni tahtoi ajella aika kovasti,kunnes sanoin että löydät apukuskin puolelta tyhjän paikan jos tyyli ei muutu.Kerran olikin läheltä tapahtui tilanne.. älkää antako sen mennä siihen pisteeseen,elämä on liian arvokas mennäkseen ohi jonkun toisen hölmöilyillä!noh,ehkä se järki joskus pakottaisi päätä näillä ajajilla...varmaan vasta sitten kun itselle sattuu =(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe