Tämä sattui viime keväänä, huhtikuussa.
Kaverini oli juuri saanut kortin ja lähdettiin käymään jossakin sen kunniaksi. Vaikka olen kaveriani vuoden nuorempi,on itselleni tullut ajotunteja enemmän kuin hänelle tuolloin. Auto oli Volvo 440, onneksi kohtalaisen suuri menopeli.
Kortti oli ollut pari tuntia taskussa ja hän halusi lähteä käymään mökillään. Hän ajeli aika reipasta vauhtia, välillä minullakin niskavillat nousi pystyyn vaikka vauhdin hurma olikin mielestäni aika mahtava.
Tie oli mutkaine hiekkatie, tuttu tie kaverilleni. Mutta sitten se tapahtui. Tuli liian jyrkkä mutka ja auto lähti kauheassa vauhdissa heittelehtimään ja päätyi lopulta vastapuolen ojaan. Viimeinen mitä kerkesin sanoa oli kaverini nimi ja sitten on aukko filmissä. Olimme aivan täpärästi molemmat ehjinä, kiitos turvavöiden.
Kaveri oli aivan shokissa niinkuin minäkin, vaikka minä yritinkin rauhoitella kaveriani. Hän hoki ettei saa soittaa poliisille, ei olisi pitänyt uskoa. Soitin joillekkin tuntemattomille ja lopulta yksi suostu tulemaan apuun. Auto oli niin vinkurasti ojassa, ettei sitä saanut pois, kun yritin laittaa pakilla menemään.
Auto saatiin pois, tietenkin siihen tuli merkit tuosta ojaan ajosta.
Oltiin pitkän aikaa vielä tuossa hiekkatien poskessa, sitten hän lähti ajamaan..
Tuo ei säikäyttänyt kaveriani, vaan pari viikkoa tuosta hän kaahaa ilman järjen rippeitäkään motarilla yli 150km/h. Ihme ettei tullut poliiseita vastaan.
Auto on vaihtunut vanhaan Corollaan ja meno on vain hurjistunut.. Monta kolaria on jo takana vaikka kortti on ollut vasta reilut puoli vuotta. Mieleeni on tullut soittaa kytät vahtimaan hänen rallipaikkojaan..
..Ja ehei, tämä ajaja ei ollut poika..
..Että tällaistä täällä päin..
tuore kortti
2
471
Vastaukset
- vammautunut yli 8v sitten
toivottavasti hänelle käy jotenkin! SANO SILLE KAVERILLES, ETTÄ AJATTELIS EDES MUITTEN HENKIÄ!!! Itse olen vammautunut auto-onnettomuudessa. Tapaa en nyt ala selvittämään, mutta siinä onnettomuudessa kuoli yksi ihminen! Olisiko kiva kantaa sellaista viittaa harteilla, että on aiheuttanut jonkun syyttömän kuoleman??
-Vaikka tuskin se kaverisi takaraivossa painaisi, hulluja kun on Suomi täynnä!! VALITETTAVASTI!!! - hoitsu
Kyllä piti taas päätä punoa lukiessa tuota juttuasi... Veikkaan että se ajaja tuttusi makaa vielä joku päivä osastolla.En toivo että kenellekään sattuu mitää,niin monesti olen nähnyt sen kuitenkin käyvän.Aika ikävää,että tällaisia tapauksia on MONTA.. miksi tällaisten ajajien kyydissä olevat eivät osaa sanoa ääneen hiljennä??! onko liian vaikea sana,vai eikö muuten riitä tohkeutta? exäni tahtoi ajella aika kovasti,kunnes sanoin että löydät apukuskin puolelta tyhjän paikan jos tyyli ei muutu.Kerran olikin läheltä tapahtui tilanne.. älkää antako sen mennä siihen pisteeseen,elämä on liian arvokas mennäkseen ohi jonkun toisen hölmöilyillä!noh,ehkä se järki joskus pakottaisi päätä näillä ajajilla...varmaan vasta sitten kun itselle sattuu =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389