millaisia ovulaatio-oireita teillä on? onko kenelläkään ripulia ja alavatsan kouristeluja?
Ovulaatio ja ripuli??
5
13114
Vastaukset
- ompi
joka kerta vatsa löysällä, on kuulemma yleistä..
- mutta...
Viime yönä heräsin hirveään mahakipuun ja ripulihan se sitten oli. Kierto on niin epäsäännöllinen, ettei mitään hajua oliko se ovulaatio vai mikä, mutta koko yön se maha oli kipeä. Nyt vieläkin tuntuu sellanen jännä tunne.
- Tirtsu
Olen itse vuosien ajan miettinyt samaa. Olen tullut siihen tulokseen, että aina jossain vaiheessa kiertoa vatsa menee hetkelliseksi löysäksi ja tyhjenee kokonaan. Olisiko tämä sitten ovulaatio-oire? Mitään sen kummempaa pahoinvointia siihen ei liity ja olo kohenee parissa tunnissa. En kuitenkaan googlaamalla löydä asiasta juurikaan tietoa.
- Ovuturpoilija
Mahatautiakin on liikkeellä!!!
Itselläni nuorempana saattoi liittyä runsasta vatsantoimintaa kuukautisiin. Nyt ei enää niin selkeästi. Ovulaation jälkeen mahani saattaa olla turvonneempi ja arempi kuin ennen ovista, mutta itse ovulaatioon ei suolisto-oireita liity. - Anonyymi
On. Ripuli ja pahoinvointi. Sitten alkaa kohta pms oireet😐😐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1403454Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri2102397IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl682388Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al892214- 1531628
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1161433Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden121223Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241066- 1191035
- 100986