Kertokaapa

minulle, keillä

kaikilla operaattoreilla on prepaidliittymä? Olen saanut tarpeekseni eräästä operaattorista ja aion lopettaa sen ja ottaa tilalle prepaidin.Voiko sitä ladata mitenkään siten, että operaattori ei saa tietää nimeäni? Vai pitääkö aina ostaa uusi liittymä? Kyse on ihan ylimääräisestä puhelimesta, jota harvoin käytän. Enkä aio käyttää sitä mihinkään rikollisiin hommiin, vaan ihan sen takia, että olen saanut tarpeekseni kaikista yhteydenotoista ja mainoksista.Sekä puhelinmyynnistä. Antaisin numeron vain parille henkilölle ja muihin soittoihin en vastaisi. Olisi edes yksi puhelin, johon ei puhelimyyjät soittaisi (kun en siis edes vastaisi).

9

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on näillä

      dna Prepaid, Go mobile, Sonera Easy, Telefinland Helppo, Saunalahti Prepaid. Huomioi että Saunalahden Prepaidiin saattaa tulla mainoksia joten se ei ehkä olekaan sulle sopiva. Mistään noista ei tehdä sopimuksia joten periaatteessa ei tule sun henkilöllisyytesi tietoon, vielä kun ostat latauslipukkeet anonyymisti kioskilta ja käteisellä rahalla maksaen niin eiköhän sun yksityisyytesi ole melko hyvin suojattu.

      • mainoksia???

        Minulla ollut Saunalahden Prepaid puolisen vuotta eikä sinne mitään mainoksia ole tullut. Aiemmin minulla oli DNA Prepaid, johon tuli DNA:lta joskus mainoksia mutta kukaan ulkopuolinen ei sinnekään soittanut.


      • näitä

        Sitten on vielä Cubio prepaid. www.cubio.fi


      • Kraakku
        näitä kirjoitti:

        Sitten on vielä Cubio prepaid. www.cubio.fi

        Noissa Prepaidissa on käsittämättömän suuria hintaeroja. Esim minuutin puhelu maksaa seuraavasti: DNA 0,16 € Tele Finland 0,069 € Saunalahti 0,067 € DNA on siis yli 2 kertaa kalliimpi kuin Tele Finland ja Saunalahti. Kannattaa huomioida jos puhuu paljon.


      • hyvinkin mainoksia
        mainoksia??? kirjoitti:

        Minulla ollut Saunalahden Prepaid puolisen vuotta eikä sinne mitään mainoksia ole tullut. Aiemmin minulla oli DNA Prepaid, johon tuli DNA:lta joskus mainoksia mutta kukaan ulkopuolinen ei sinnekään soittanut.

        http://saunalahti.fi/prepaid/ "Saat Saunalahden sekä valittujen yhteistyökumppaneiden etuja ja tarjouksia" Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia.


      • vai tiedotteita
        hyvinkin mainoksia kirjoitti:

        http://saunalahti.fi/prepaid/ "Saat Saunalahden sekä valittujen yhteistyökumppaneiden etuja ja tarjouksia" Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia.

        "Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia. " Kuulemma nuo Saunalahden mainokset ovat vastaavanlaisia kuin DNA:lla. Puoli vuotta ollut Saunis ja yksi "mainos" viesti tullut (tietyllä latauksella sai enemmän puheaikaa, mikä oli ihan ok).


      • että Saunalahden
        vai tiedotteita kirjoitti:

        "Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia. " Kuulemma nuo Saunalahden mainokset ovat vastaavanlaisia kuin DNA:lla. Puoli vuotta ollut Saunis ja yksi "mainos" viesti tullut (tietyllä latauksella sai enemmän puheaikaa, mikä oli ihan ok).

        liittymään voi tulla myös YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN TIEDOTTEITA, ts. mainoksia! dnassa tulee vain dnan omia, eli mm. tuo että saa 250 tekstaria/kuukausi eli yht. 1000 ilmaista tekstaria neljän kuukauden aikana.


      • - kari -
        Kraakku kirjoitti:

        Noissa Prepaidissa on käsittämättömän suuria hintaeroja. Esim minuutin puhelu maksaa seuraavasti: DNA 0,16 € Tele Finland 0,069 € Saunalahti 0,067 € DNA on siis yli 2 kertaa kalliimpi kuin Tele Finland ja Saunalahti. Kannattaa huomioida jos puhuu paljon.

        -dna on täysin ylihintainen: en suosittele -tele finland easy ja saunalahti parhaimmat ja edullisimmat mulla ollut saunalahden prepaid ja ainakin omasta puolestani voin sitä suositella. prepaid on hyvä tapa pitää puhelukustannukset kurissa, lisäksi esim perheen lapsille koska siitä ei voi tulla yllätyskuluja.


      • varsinkin lyhyissä puheluissa
        - kari - kirjoitti:

        -dna on täysin ylihintainen: en suosittele -tele finland easy ja saunalahti parhaimmat ja edullisimmat mulla ollut saunalahden prepaid ja ainakin omasta puolestani voin sitä suositella. prepaid on hyvä tapa pitää puhelukustannukset kurissa, lisäksi esim perheen lapsille koska siitä ei voi tulla yllätyskuluja.

        Tele Finland Helppo sekä Saunalahti Prepaid (sekä Prepaid Plus) -liittymissä puheluhinta minuuttia kohden pyöristetään lähimpään senttiin, eli yhden minuutin puhelu maksaa saman verran sekä Tele Finland Helppo-prepaidliittymällä, kuin Saunalahti Prepaid-liittymällä, vaikka Saunalahti (elisa) mainostaa minuuttihinnan olevan 0,067 €/min. Edellämainitusta hinnasta voi olla kuitenkin eroa mainittujen liittymien välillä silloin, jos puhelu kestää pitkään. Sonera Easy on Soneran päätavaramerkin mukainen prepaid-liittymä, ja on siksi käyttöhinnoiltaan Tele Finland Helppo-liittymää korkeampi. DNA taas kannustaa oikealla tavalla ilmoittamaan omat tietonsa heille, jolloin DNA Prepaid-liittymään voi saada rekisteröitymispalkkion, ja jos on valmis tekemään liittymäsopimuksen, voi hankkia DNA Arvo-liittymän, jossa on vastaavasti edellisemmat käyttöhinnat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe