kaikilla operaattoreilla on prepaidliittymä? Olen saanut tarpeekseni eräästä operaattorista ja aion lopettaa sen ja ottaa tilalle prepaidin.Voiko sitä ladata mitenkään siten, että operaattori ei saa tietää nimeäni? Vai pitääkö aina ostaa uusi liittymä? Kyse on ihan ylimääräisestä puhelimesta, jota harvoin käytän. Enkä aio käyttää sitä mihinkään rikollisiin hommiin, vaan ihan sen takia, että olen saanut tarpeekseni kaikista yhteydenotoista ja mainoksista.Sekä puhelinmyynnistä. Antaisin numeron vain parille henkilölle ja muihin soittoihin en vastaisi. Olisi edes yksi puhelin, johon ei puhelimyyjät soittaisi (kun en siis edes vastaisi).
Kertokaapa
9
443
Vastaukset
- on näillä
dna Prepaid, Go mobile, Sonera Easy, Telefinland Helppo, Saunalahti Prepaid. Huomioi että Saunalahden Prepaidiin saattaa tulla mainoksia joten se ei ehkä olekaan sulle sopiva. Mistään noista ei tehdä sopimuksia joten periaatteessa ei tule sun henkilöllisyytesi tietoon, vielä kun ostat latauslipukkeet anonyymisti kioskilta ja käteisellä rahalla maksaen niin eiköhän sun yksityisyytesi ole melko hyvin suojattu.
- mainoksia???
Minulla ollut Saunalahden Prepaid puolisen vuotta eikä sinne mitään mainoksia ole tullut. Aiemmin minulla oli DNA Prepaid, johon tuli DNA:lta joskus mainoksia mutta kukaan ulkopuolinen ei sinnekään soittanut.
- näitä
Sitten on vielä Cubio prepaid. www.cubio.fi
- Kraakku
näitä kirjoitti:
Sitten on vielä Cubio prepaid. www.cubio.fi
Noissa Prepaidissa on käsittämättömän suuria hintaeroja. Esim minuutin puhelu maksaa seuraavasti: DNA 0,16 Tele Finland 0,069 Saunalahti 0,067 DNA on siis yli 2 kertaa kalliimpi kuin Tele Finland ja Saunalahti. Kannattaa huomioida jos puhuu paljon.
- hyvinkin mainoksia
mainoksia??? kirjoitti:
Minulla ollut Saunalahden Prepaid puolisen vuotta eikä sinne mitään mainoksia ole tullut. Aiemmin minulla oli DNA Prepaid, johon tuli DNA:lta joskus mainoksia mutta kukaan ulkopuolinen ei sinnekään soittanut.
http://saunalahti.fi/prepaid/ "Saat Saunalahden sekä valittujen yhteistyökumppaneiden etuja ja tarjouksia" Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia.
- vai tiedotteita
hyvinkin mainoksia kirjoitti:
http://saunalahti.fi/prepaid/ "Saat Saunalahden sekä valittujen yhteistyökumppaneiden etuja ja tarjouksia" Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia.
"Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia. " Kuulemma nuo Saunalahden mainokset ovat vastaavanlaisia kuin DNA:lla. Puoli vuotta ollut Saunis ja yksi "mainos" viesti tullut (tietyllä latauksella sai enemmän puheaikaa, mikä oli ihan ok).
- että Saunalahden
vai tiedotteita kirjoitti:
"Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia. " Kuulemma nuo Saunalahden mainokset ovat vastaavanlaisia kuin DNA:lla. Puoli vuotta ollut Saunis ja yksi "mainos" viesti tullut (tietyllä latauksella sai enemmän puheaikaa, mikä oli ihan ok).
liittymään voi tulla myös YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN TIEDOTTEITA, ts. mainoksia! dnassa tulee vain dnan omia, eli mm. tuo että saa 250 tekstaria/kuukausi eli yht. 1000 ilmaista tekstaria neljän kuukauden aikana.
- - kari -
Kraakku kirjoitti:
Noissa Prepaidissa on käsittämättömän suuria hintaeroja. Esim minuutin puhelu maksaa seuraavasti: DNA 0,16 Tele Finland 0,069 Saunalahti 0,067 DNA on siis yli 2 kertaa kalliimpi kuin Tele Finland ja Saunalahti. Kannattaa huomioida jos puhuu paljon.
-dna on täysin ylihintainen: en suosittele -tele finland easy ja saunalahti parhaimmat ja edullisimmat mulla ollut saunalahden prepaid ja ainakin omasta puolestani voin sitä suositella. prepaid on hyvä tapa pitää puhelukustannukset kurissa, lisäksi esim perheen lapsille koska siitä ei voi tulla yllätyskuluja.
- varsinkin lyhyissä puheluissa
- kari - kirjoitti:
-dna on täysin ylihintainen: en suosittele -tele finland easy ja saunalahti parhaimmat ja edullisimmat mulla ollut saunalahden prepaid ja ainakin omasta puolestani voin sitä suositella. prepaid on hyvä tapa pitää puhelukustannukset kurissa, lisäksi esim perheen lapsille koska siitä ei voi tulla yllätyskuluja.
Tele Finland Helppo sekä Saunalahti Prepaid (sekä Prepaid Plus) -liittymissä puheluhinta minuuttia kohden pyöristetään lähimpään senttiin, eli yhden minuutin puhelu maksaa saman verran sekä Tele Finland Helppo-prepaidliittymällä, kuin Saunalahti Prepaid-liittymällä, vaikka Saunalahti (elisa) mainostaa minuuttihinnan olevan 0,067 /min. Edellämainitusta hinnasta voi olla kuitenkin eroa mainittujen liittymien välillä silloin, jos puhelu kestää pitkään. Sonera Easy on Soneran päätavaramerkin mukainen prepaid-liittymä, ja on siksi käyttöhinnoiltaan Tele Finland Helppo-liittymää korkeampi. DNA taas kannustaa oikealla tavalla ilmoittamaan omat tietonsa heille, jolloin DNA Prepaid-liittymään voi saada rekisteröitymispalkkion, ja jos on valmis tekemään liittymäsopimuksen, voi hankkia DNA Arvo-liittymän, jossa on vastaavasti edellisemmat käyttöhinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039