Kertokaapa

minulle, keillä

kaikilla operaattoreilla on prepaidliittymä? Olen saanut tarpeekseni eräästä operaattorista ja aion lopettaa sen ja ottaa tilalle prepaidin.Voiko sitä ladata mitenkään siten, että operaattori ei saa tietää nimeäni? Vai pitääkö aina ostaa uusi liittymä? Kyse on ihan ylimääräisestä puhelimesta, jota harvoin käytän. Enkä aio käyttää sitä mihinkään rikollisiin hommiin, vaan ihan sen takia, että olen saanut tarpeekseni kaikista yhteydenotoista ja mainoksista.Sekä puhelinmyynnistä. Antaisin numeron vain parille henkilölle ja muihin soittoihin en vastaisi. Olisi edes yksi puhelin, johon ei puhelimyyjät soittaisi (kun en siis edes vastaisi).

9

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on näillä

      dna Prepaid, Go mobile, Sonera Easy, Telefinland Helppo, Saunalahti Prepaid. Huomioi että Saunalahden Prepaidiin saattaa tulla mainoksia joten se ei ehkä olekaan sulle sopiva. Mistään noista ei tehdä sopimuksia joten periaatteessa ei tule sun henkilöllisyytesi tietoon, vielä kun ostat latauslipukkeet anonyymisti kioskilta ja käteisellä rahalla maksaen niin eiköhän sun yksityisyytesi ole melko hyvin suojattu.

      • mainoksia???

        Minulla ollut Saunalahden Prepaid puolisen vuotta eikä sinne mitään mainoksia ole tullut. Aiemmin minulla oli DNA Prepaid, johon tuli DNA:lta joskus mainoksia mutta kukaan ulkopuolinen ei sinnekään soittanut.


      • näitä

        Sitten on vielä Cubio prepaid. www.cubio.fi


      • Kraakku
        näitä kirjoitti:

        Sitten on vielä Cubio prepaid. www.cubio.fi

        Noissa Prepaidissa on käsittämättömän suuria hintaeroja. Esim minuutin puhelu maksaa seuraavasti: DNA 0,16 € Tele Finland 0,069 € Saunalahti 0,067 € DNA on siis yli 2 kertaa kalliimpi kuin Tele Finland ja Saunalahti. Kannattaa huomioida jos puhuu paljon.


      • hyvinkin mainoksia
        mainoksia??? kirjoitti:

        Minulla ollut Saunalahden Prepaid puolisen vuotta eikä sinne mitään mainoksia ole tullut. Aiemmin minulla oli DNA Prepaid, johon tuli DNA:lta joskus mainoksia mutta kukaan ulkopuolinen ei sinnekään soittanut.

        http://saunalahti.fi/prepaid/ "Saat Saunalahden sekä valittujen yhteistyökumppaneiden etuja ja tarjouksia" Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia.


      • vai tiedotteita
        hyvinkin mainoksia kirjoitti:

        http://saunalahti.fi/prepaid/ "Saat Saunalahden sekä valittujen yhteistyökumppaneiden etuja ja tarjouksia" Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia.

        "Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia. " Kuulemma nuo Saunalahden mainokset ovat vastaavanlaisia kuin DNA:lla. Puoli vuotta ollut Saunis ja yksi "mainos" viesti tullut (tietyllä latauksella sai enemmän puheaikaa, mikä oli ihan ok).


      • että Saunalahden
        vai tiedotteita kirjoitti:

        "Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia. " Kuulemma nuo Saunalahden mainokset ovat vastaavanlaisia kuin DNA:lla. Puoli vuotta ollut Saunis ja yksi "mainos" viesti tullut (tietyllä latauksella sai enemmän puheaikaa, mikä oli ihan ok).

        liittymään voi tulla myös YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN TIEDOTTEITA, ts. mainoksia! dnassa tulee vain dnan omia, eli mm. tuo että saa 250 tekstaria/kuukausi eli yht. 1000 ilmaista tekstaria neljän kuukauden aikana.


      • - kari -
        Kraakku kirjoitti:

        Noissa Prepaidissa on käsittämättömän suuria hintaeroja. Esim minuutin puhelu maksaa seuraavasti: DNA 0,16 € Tele Finland 0,069 € Saunalahti 0,067 € DNA on siis yli 2 kertaa kalliimpi kuin Tele Finland ja Saunalahti. Kannattaa huomioida jos puhuu paljon.

        -dna on täysin ylihintainen: en suosittele -tele finland easy ja saunalahti parhaimmat ja edullisimmat mulla ollut saunalahden prepaid ja ainakin omasta puolestani voin sitä suositella. prepaid on hyvä tapa pitää puhelukustannukset kurissa, lisäksi esim perheen lapsille koska siitä ei voi tulla yllätyskuluja.


      • varsinkin lyhyissä puheluissa
        - kari - kirjoitti:

        -dna on täysin ylihintainen: en suosittele -tele finland easy ja saunalahti parhaimmat ja edullisimmat mulla ollut saunalahden prepaid ja ainakin omasta puolestani voin sitä suositella. prepaid on hyvä tapa pitää puhelukustannukset kurissa, lisäksi esim perheen lapsille koska siitä ei voi tulla yllätyskuluja.

        Tele Finland Helppo sekä Saunalahti Prepaid (sekä Prepaid Plus) -liittymissä puheluhinta minuuttia kohden pyöristetään lähimpään senttiin, eli yhden minuutin puhelu maksaa saman verran sekä Tele Finland Helppo-prepaidliittymällä, kuin Saunalahti Prepaid-liittymällä, vaikka Saunalahti (elisa) mainostaa minuuttihinnan olevan 0,067 €/min. Edellämainitusta hinnasta voi olla kuitenkin eroa mainittujen liittymien välillä silloin, jos puhelu kestää pitkään. Sonera Easy on Soneran päätavaramerkin mukainen prepaid-liittymä, ja on siksi käyttöhinnoiltaan Tele Finland Helppo-liittymää korkeampi. DNA taas kannustaa oikealla tavalla ilmoittamaan omat tietonsa heille, jolloin DNA Prepaid-liittymään voi saada rekisteröitymispalkkion, ja jos on valmis tekemään liittymäsopimuksen, voi hankkia DNA Arvo-liittymän, jossa on vastaavasti edellisemmat käyttöhinnat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe