Kertokaapa

minulle, keillä

kaikilla operaattoreilla on prepaidliittymä? Olen saanut tarpeekseni eräästä operaattorista ja aion lopettaa sen ja ottaa tilalle prepaidin.Voiko sitä ladata mitenkään siten, että operaattori ei saa tietää nimeäni? Vai pitääkö aina ostaa uusi liittymä? Kyse on ihan ylimääräisestä puhelimesta, jota harvoin käytän. Enkä aio käyttää sitä mihinkään rikollisiin hommiin, vaan ihan sen takia, että olen saanut tarpeekseni kaikista yhteydenotoista ja mainoksista.Sekä puhelinmyynnistä. Antaisin numeron vain parille henkilölle ja muihin soittoihin en vastaisi. Olisi edes yksi puhelin, johon ei puhelimyyjät soittaisi (kun en siis edes vastaisi).

9

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on näillä

dna Prepaid, Go mobile, Sonera Easy, Telefinland Helppo, Saunalahti Prepaid. Huomioi että Saunalahden Prepaidiin saattaa tulla mainoksia joten se ei ehkä olekaan sulle sopiva. Mistään noista ei tehdä sopimuksia joten periaatteessa ei tule sun henkilöllisyytesi tietoon, vielä kun ostat latauslipukkeet anonyymisti kioskilta ja käteisellä rahalla maksaen niin eiköhän sun yksityisyytesi ole melko hyvin suojattu.

• mainoksia???

Minulla ollut Saunalahden Prepaid puolisen vuotta eikä sinne mitään mainoksia ole tullut. Aiemmin minulla oli DNA Prepaid, johon tuli DNA:lta joskus mainoksia mutta kukaan ulkopuolinen ei sinnekään soittanut.

• näitä

Sitten on vielä Cubio prepaid. www.cubio.fi

• Kraakku
        näitä kirjoitti:

Sitten on vielä Cubio prepaid. www.cubio.fi

Noissa Prepaidissa on käsittämättömän suuria hintaeroja. Esim minuutin puhelu maksaa seuraavasti: DNA 0,16 € Tele Finland 0,069 € Saunalahti 0,067 € DNA on siis yli 2 kertaa kalliimpi kuin Tele Finland ja Saunalahti. Kannattaa huomioida jos puhuu paljon.

• hyvinkin mainoksia
        mainoksia??? kirjoitti:

Minulla ollut Saunalahden Prepaid puolisen vuotta eikä sinne mitään mainoksia ole tullut. Aiemmin minulla oli DNA Prepaid, johon tuli DNA:lta joskus mainoksia mutta kukaan ulkopuolinen ei sinnekään soittanut.

http://saunalahti.fi/prepaid/ "Saat Saunalahden sekä valittujen yhteistyökumppaneiden etuja ja tarjouksia" Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia.

• vai tiedotteita
        hyvinkin mainoksia kirjoitti:

http://saunalahti.fi/prepaid/ "Saat Saunalahden sekä valittujen yhteistyökumppaneiden etuja ja tarjouksia" Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia.

"Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia. " Kuulemma nuo Saunalahden mainokset ovat vastaavanlaisia kuin DNA:lla. Puoli vuotta ollut Saunis ja yksi "mainos" viesti tullut (tietyllä latauksella sai enemmän puheaikaa, mikä oli ihan ok).

• että Saunalahden
        vai tiedotteita kirjoitti:

"Mä taas en ole dnan prepaidiin saanut mitään muuta kuin dnan omia tiedotteita, eli jos esim. on ilmaiseksi 250 tekstaria /kuukausi neljän kuukauden ajan niin sellaisen sain mutta ei mitään yhteistyökumppaneiden mainoksia. " Kuulemma nuo Saunalahden mainokset ovat vastaavanlaisia kuin DNA:lla. Puoli vuotta ollut Saunis ja yksi "mainos" viesti tullut (tietyllä latauksella sai enemmän puheaikaa, mikä oli ihan ok).

liittymään voi tulla myös YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN TIEDOTTEITA, ts. mainoksia! dnassa tulee vain dnan omia, eli mm. tuo että saa 250 tekstaria/kuukausi eli yht. 1000 ilmaista tekstaria neljän kuukauden aikana.

• - kari -
        Kraakku kirjoitti:

Noissa Prepaidissa on käsittämättömän suuria hintaeroja. Esim minuutin puhelu maksaa seuraavasti: DNA 0,16 € Tele Finland 0,069 € Saunalahti 0,067 € DNA on siis yli 2 kertaa kalliimpi kuin Tele Finland ja Saunalahti. Kannattaa huomioida jos puhuu paljon.

-dna on täysin ylihintainen: en suosittele -tele finland easy ja saunalahti parhaimmat ja edullisimmat mulla ollut saunalahden prepaid ja ainakin omasta puolestani voin sitä suositella. prepaid on hyvä tapa pitää puhelukustannukset kurissa, lisäksi esim perheen lapsille koska siitä ei voi tulla yllätyskuluja.

• varsinkin lyhyissä puheluissa
        - kari - kirjoitti:

-dna on täysin ylihintainen: en suosittele -tele finland easy ja saunalahti parhaimmat ja edullisimmat mulla ollut saunalahden prepaid ja ainakin omasta puolestani voin sitä suositella. prepaid on hyvä tapa pitää puhelukustannukset kurissa, lisäksi esim perheen lapsille koska siitä ei voi tulla yllätyskuluja.

Tele Finland Helppo sekä Saunalahti Prepaid (sekä Prepaid Plus) -liittymissä puheluhinta minuuttia kohden pyöristetään lähimpään senttiin, eli yhden minuutin puhelu maksaa saman verran sekä Tele Finland Helppo-prepaidliittymällä, kuin Saunalahti Prepaid-liittymällä, vaikka Saunalahti (elisa) mainostaa minuuttihinnan olevan 0,067 €/min. Edellämainitusta hinnasta voi olla kuitenkin eroa mainittujen liittymien välillä silloin, jos puhelu kestää pitkään. Sonera Easy on Soneran päätavaramerkin mukainen prepaid-liittymä, ja on siksi käyttöhinnoiltaan Tele Finland Helppo-liittymää korkeampi. DNA taas kannustaa oikealla tavalla ilmoittamaan omat tietonsa heille, jolloin DNA Prepaid-liittymään voi saada rekisteröitymispalkkion, ja jos on valmis tekemään liittymäsopimuksen, voi hankkia DNA Arvo-liittymän, jossa on vastaavasti edellisemmat käyttöhinnat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      181
      1094
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe