Moi, tilasin joskus joitakin kuukausia sitten Jamba.fi sivustolta kännykkääni pelin. Noh, peli toimi ihan jees, eikä siinä ollut mitään ongelmia. Sitten sen jälkeen on ruvennut kerran kuukaudessa tulemaan jotakin paskoja jambamainoksia tekstiviesteinä 4kpl sarjoina - ja tänään selvis, että ne maksaakin 2e/kpl. Eli oon maksanut pelkästä paskasta mainonnasta niille 8e/kk turhaan. Mitenkä tämän homman voi perua? http://www.jamba.fi/jow/abo/all_abos.do?groupname=&jhs=2126 Lopettaako tämän jutun täyttäminen kaikkien niiden viestien tulemisen?
Jamba.fi
3
1116
Vastaukset
- Mutta miksei?
Höh. Jos palvelussa sanotaan juuri, että "mikäli haluat lopettaa tilaukset, tee näin" , niin mikset sitten luottaisi ja kokeilisi, että loppuvatko ne?
- Juu ei
Itelle tuli myös näitä "roska tekstareita" á 2/kpl Ja soitin tuonne yritykseen ja sanoin, että mitään en ole tilannut, mitään en maksa ja palauttaa väärinperustein maksetut tekstarit tai teen yrityksestä rikosilmoituksen. Luulin näitä pelkäksi mainoksiksi ja poistin ne suoraan puhelimelta. ZED palvelustakin näitä joskus tullut. Asiakaspalvelu oli Jambassa ystävällistä ja yritys palauttaa rahani takaisin. Ota yhteyttä Jambaan Soita numeroon 0800 913156 (ilmainen)
- emppu100
Pelkkää rahastusta!! En suosittele jambaa kenellekään. Kauppa kun perustuu pitkälti petokseen!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105