Moi, tilasin joskus joitakin kuukausia sitten Jamba.fi sivustolta kännykkääni pelin. Noh, peli toimi ihan jees, eikä siinä ollut mitään ongelmia. Sitten sen jälkeen on ruvennut kerran kuukaudessa tulemaan jotakin paskoja jambamainoksia tekstiviesteinä 4kpl sarjoina - ja tänään selvis, että ne maksaakin 2e/kpl. Eli oon maksanut pelkästä paskasta mainonnasta niille 8e/kk turhaan. Mitenkä tämän homman voi perua? http://www.jamba.fi/jow/abo/all_abos.do?groupname=&jhs=2126 Lopettaako tämän jutun täyttäminen kaikkien niiden viestien tulemisen?
Jamba.fi
3
1145
Vastaukset
- Mutta miksei?
Höh. Jos palvelussa sanotaan juuri, että "mikäli haluat lopettaa tilaukset, tee näin" , niin mikset sitten luottaisi ja kokeilisi, että loppuvatko ne?
- Juu ei
Itelle tuli myös näitä "roska tekstareita" á 2/kpl Ja soitin tuonne yritykseen ja sanoin, että mitään en ole tilannut, mitään en maksa ja palauttaa väärinperustein maksetut tekstarit tai teen yrityksestä rikosilmoituksen. Luulin näitä pelkäksi mainoksiksi ja poistin ne suoraan puhelimelta. ZED palvelustakin näitä joskus tullut. Asiakaspalvelu oli Jambassa ystävällistä ja yritys palauttaa rahani takaisin. Ota yhteyttä Jambaan Soita numeroon 0800 913156 (ilmainen)
- emppu100
Pelkkää rahastusta!! En suosittele jambaa kenellekään. Kauppa kun perustuu pitkälti petokseen!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221