Sain eläinlääkäriltä reseptin koiran lääkkeesee. Mistä haen sen? ihan tavallisesta apteekistako?
resepti lääkkeet
5
8872
Vastaukset
- sieltähän
niitä saa
- Maalais-järkee
Jos käyttää aivojaan. Eikös se e-lääkäri osannut vastata. Tetenkin olis pitänyt kysyä. Tolla kaytä sitä maalais-järkeee
- ap--
No siis voi herrajumala ku tollasia kusipää vastauksia sitten löytyy joka aiheesee. HUOH! Ei, En kysynyt Eläinlääkäriltä. Ja kyllä ajattelinkin että apteekista. en vain ole koskaan aikaisemmin eläimelle muuta kuin matolääketta hakenut niin en millään voi TIETÄÄ että haetaanko sieltä eläimille reseptilääkkeitä kanssa. Ajattelin että kun apteekki tuntuu olevan enemmän ihmisille tarkoitettuja lääkkeitä varten. mutta kas kun erehdyin.
- Hanna
ap-- kirjoitti:
No siis voi herrajumala ku tollasia kusipää vastauksia sitten löytyy joka aiheesee. HUOH! Ei, En kysynyt Eläinlääkäriltä. Ja kyllä ajattelinkin että apteekista. en vain ole koskaan aikaisemmin eläimelle muuta kuin matolääketta hakenut niin en millään voi TIETÄÄ että haetaanko sieltä eläimille reseptilääkkeitä kanssa. Ajattelin että kun apteekki tuntuu olevan enemmän ihmisille tarkoitettuja lääkkeitä varten. mutta kas kun erehdyin.
Kaikki Suomessa myytävät RESEPTIlääkkeet myydään apteekeissa. Niin ihmisten kuin kaikkien eläintenkin.
- kun siis
Hanna kirjoitti:
Kaikki Suomessa myytävät RESEPTIlääkkeet myydään apteekeissa. Niin ihmisten kuin kaikkien eläintenkin.
en voinut olla varma. Kun reseptikin oli normisti tulostettu eikä sellainen esim. mitä lääkäriltä saa. Huoh- kun tässä maassa ei näköjään saa olla hieman epävarma tai tietämätön ilman että joku tulee suoraa päätä vittuilemaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882888Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4752215- 891562
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501316Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701178- 73857
- 30822
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa12810Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75776Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41757