Miten päivittää toi ihme windowslive selain kun siinä lukee että aloita painamalla jokin näistä, ja kun painaa esim. Mozilla Firefox niin se menee sinne mozillaan ja vaikka se olis siellä puol tuntia niin se ei auta! Aina se jankuttaa että päivitä selaimesi ja en pysty lukee sähköpostia kun siellä on jo jotain sata postii ja konekin tilttaa välil sen vuoksi joten auttakaa! Pliis:(
Kuinka päivittää windowsliveselain?
3
965
Vastaukset
- ???
"windowslive selain" ??? Liekö olemassakaan... "vaikka se olis siellä puol tuntia niin se ei auta!" :) Eikös sieltä mozilla sivulta löytyne se DOWNLOAD "painike"? "Aina se jankuttaa että päivitä selaimesi ja en pysty lukee sähköpostia kun siellä on jo jotain sata postii ja konekin tilttaa välil sen vuoksi joten auttakaa! Pliis:(" Voi voi...
- MinäIte.
Elikkä mistä on kyse ? sillä mä en ainakaan ole kuullut mitään tollasta nimeä/ohjelmaa/ominaisuutta kuin windowsliveselain.
- Minä Minä
Jos olet ottanut käyttöösi tuon "Mesekytköksen" Windows Liven sähköpostin avulla voit hallita kaikkia sähköpostiviestejäsi, kalentereitasi, yhteystietojasi, syötteitäsi ja uutisryhmiäsi yhdessä paikassa. Loput varmaankin löydät jo itsekin. Myös "mesestä" löydät sen "liven". Sehän nyt ei ole ihan sellainen "windowsliveselain" vaikkakin on sen luonteinen???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895