peilikalvo

kaappeihin

Minulla ei ole varaa peililiukuoviin, joten tuli mieleen, että voiko tavalliset kaapinovet päällystää esim. Biltemassakin myytävällä peilikalvolla? Saisiko kalvon kuitenkin pois niin halutessaan vai jättäisikö se niihin jälkiä? Kyseessä on vuokra-asunto. Pientä uudistusta haluaisin tehdä ja peilit kaapistojen ovissa toisivat enemmän tilan tuntua. Näyttäisivätköhän nuo kalvot ihan törkeiltä vai voisivatko olla ihan siistin näköiset ilman että heti erottaisi sitä kalvoksi? Kiitos kaunis avusta!

3

2324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteellä

en kannata peilikalvon liimaamista oviin, koska - niistä mitä todennäköisimmin tulee törkeän näköiset, pilaa huoneen ilmettä ennemmin kuin parantaa sitä - liima on aika jämyä, eli saattaa vasta asennettuna lähteä hyvin irti, mutta ajan kuluessa jämähtää todella hankalasti (esim. maalarinteipin liima jää yllättävän hanakasti kiinni ajan myötä...) Voisit vaihtoehtoisesti harkita muutaman halvan peilipalan ostamista? Esim Ikealta saa 30x30 senttisiä peilejä neljä kappaletta kympillä, ja varmasti monesta muusta kaupasta halvalla samantyyppisiä :) Toivotaan parasta!

• miten kiinnitän ne peilipalat?

Kiitos viestistäsi! En taidakaan sitten ostaa sitä peilikalvoa :/ Millähän saisin kiinnitettyä ne peilipalat oviin sillä tavalla että lähtisivät siisti myös irti? Toisaalta ehkä on parempi jättää ne kaapit sitten silleensä, koska ehkä se näyttää vaan hassulta jos oviin on laitettu palapeilejä :D Vai miten lie?

• vai mitä ne on
        miten kiinnitän ne peilipalat? kirjoitti:

Kiitos viestistäsi! En taidakaan sitten ostaa sitä peilikalvoa :/ Millähän saisin kiinnitettyä ne peilipalat oviin sillä tavalla että lähtisivät siisti myös irti? Toisaalta ehkä on parempi jättää ne kaapit sitten silleensä, koska ehkä se näyttää vaan hassulta jos oviin on laitettu palapeilejä :D Vai miten lie?

Pienillä parin millin paksuisilla tarratyynyillä. Itse olen joskus liimaillut pieniä peilin palasia seinille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1458
    Aihe