Onko Yamaha Viragon 535 vapaakytkin remppa kallis ja mitähän osia siihen joudutaan laittamaan.
vapaakytkin
7
2483
Vastaukset
- tr..
mitä tarkoitat vapaakytkimellä.
oisko startin
- oleepi
Startin vapaakytkin.
- Laapani
oleepi kirjoitti:
Startin vapaakytkin.
Jos ostat uudet rattaat, niin on kallis. Yleensä siitä selviää vaihtamalla ne pienet rullat, jotka lukitsevat vapaakytkimen. Jos suojapelti on rikki, niin sen voi panna eri asentoon. Avaa ja katso. Kysymyksessä ei ole mikään ihmeellinen värkki.
Magneettopyörän kolme pulttia, joilla vapaakytkin on kiinnitetty, pitää lukita kunnolla kiinni! - tehty
Laapani kirjoitti:
Jos ostat uudet rattaat, niin on kallis. Yleensä siitä selviää vaihtamalla ne pienet rullat, jotka lukitsevat vapaakytkimen. Jos suojapelti on rikki, niin sen voi panna eri asentoon. Avaa ja katso. Kysymyksessä ei ole mikään ihmeellinen värkki.
Magneettopyörän kolme pulttia, joilla vapaakytkin on kiinnitetty, pitää lukita kunnolla kiinni!Myyjä teetti remontin samaan kauppahintaan.Nämä on siihen vaihdettu, startin
vapaakytkin,startinratas,ruuvit(3 kpl) ja kopantiiviste ilmeisesti tähän operaattoriin
liittyen. Ilmeisesti siinä on tehty perusteellinen remontti ainakin kustannuksista päätellen ( n. 350 € ). Kiitos neuvoista ja hyviä pyöräilykelejä!
- tr.
Se ei ole oikealta nimeltään vapaa kytkin .Saab 96 oli aikoinaan 7 laakerinen vapaa kytkin joka vapautti vedon ,kun päästi kaasun ja silloin voi vaihtaa vaihdetta.
Tuohan on keskipako kytkin joka kiihdyttäessä työntää laakerirullat ulomaiseen kooliin ja silloin veto välittyy seuraavaan kohteeseen.
Jokaisessa narulla vedetyssä moottorissa on samallainen , nurmen ajo koneissa ja moottorisahoissa, maan muokkaajissa ,
trimmereissä
Skooterissa on myös rullat jotka pakottuvat lautas pyörän kiihtyessä ulomaksi .
SE SIITÄ SITTEN- Laapani
Välilyöntisormesi on ollut vauhdissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787