www.dsv.fi uutisosiosta ilmenee että DSV Domestic Oy myydään Kaukokiidolle, ja että tuonti ja vientikuljetukset kappaletavaran osalta tullaan hoitamaan Kaukokiidon organisaatiolla. Tämähän meinaa käsittääkseni sitä että Dsv:n alihankkijat saa suurimmalti osin lähteä, samoin varmaan Dsv:n omat autot myös.
kauppoja
4
2180
Vastaukset
- Vai mitenkä se oli
Voihan olla että omat autot siirtyvät kaupan mukana "Kiiton-Kakelle" Yks alihankkija ainakin arveli että ei töitä ole jatkossa. Totutta ei taida vielä tietää edes Rahtimiesten Tietotoimisto.
- DSV:n renkipoika
Liekö kellään uutta tietoa miten käy DSV:n irtoperiä torpparina vetäville? Aiemminhan jo näitä potkittiin pihalle jos oli vain ja ainoastaan DSV:n ajossa. Omien kuormien voimin autoa ja traileria liikuttavia sen sijaan suosittiin kun ei tarvinnut DSV:n maksella pitkiä siirtymiä kokonaan omasta pussista... Käsittääkseni (ja rahtimiesten tietotoimiston kautta kuullun perusteella) ainakin DSV:n ajossa olleet, pelkästään kotimaan nyyttitavaraa kuljettavat autot ovat vaarassa pysähtyä ja homma siirtynee kokonaan Kaukokiidolle. Miten käynee kokonaisia kuormia satamiin ja sieltä pois vetäville irtoperille? Äkkiseltään luulisi ettei Kakelta löydy pikaisesti kymmeniä rekanvetureita näihin hommiin, mutta mistäs senkään taas tietää... Onneksi on sentään jo esisopimukset vetämässä toisen vetoauton suhteen ja kokeilussa toisen auton ja irtoperäfirman kanssa tulevasta yhteistyöstä. Ja jos se menee puihin, niin Kaukokiidon kanssa jatkunut pitkä yhteistyö saattaisi saada jatkoa tämän DSV:n projektin kautta. Joten suhteellisen varmalla pohjalla ollaan näiden parin irtoperän vetäjän kannalta... Tosin mikäänhän ei ole niin varmaa aina. Tämän takia kiinnostaisi tietää, kun kuitenkin DSV:n hommat ovat olleet kuskeillekin mieleisiä...
- ei virallista tietoa
DSV:n renkipoika kirjoitti:
Liekö kellään uutta tietoa miten käy DSV:n irtoperiä torpparina vetäville? Aiemminhan jo näitä potkittiin pihalle jos oli vain ja ainoastaan DSV:n ajossa. Omien kuormien voimin autoa ja traileria liikuttavia sen sijaan suosittiin kun ei tarvinnut DSV:n maksella pitkiä siirtymiä kokonaan omasta pussista... Käsittääkseni (ja rahtimiesten tietotoimiston kautta kuullun perusteella) ainakin DSV:n ajossa olleet, pelkästään kotimaan nyyttitavaraa kuljettavat autot ovat vaarassa pysähtyä ja homma siirtynee kokonaan Kaukokiidolle. Miten käynee kokonaisia kuormia satamiin ja sieltä pois vetäville irtoperille? Äkkiseltään luulisi ettei Kakelta löydy pikaisesti kymmeniä rekanvetureita näihin hommiin, mutta mistäs senkään taas tietää... Onneksi on sentään jo esisopimukset vetämässä toisen vetoauton suhteen ja kokeilussa toisen auton ja irtoperäfirman kanssa tulevasta yhteistyöstä. Ja jos se menee puihin, niin Kaukokiidon kanssa jatkunut pitkä yhteistyö saattaisi saada jatkoa tämän DSV:n projektin kautta. Joten suhteellisen varmalla pohjalla ollaan näiden parin irtoperän vetäjän kannalta... Tosin mikäänhän ei ole niin varmaa aina. Tämän takia kiinnostaisi tietää, kun kuitenkin DSV:n hommat ovat olleet kuskeillekin mieleisiä...
Tällä hetkellä homma on niin että kaikki entisen Dsv Domesticin kotimaan kappaletavaraliikenne (eli nyytit) ajetaan kaukokiidon kalustolla ja terminaalien kautta. Myös ulkomailta tulevat kpl tavarakärryt puretaan kaukokiidolle nuolitielle (pieni osa dsvlle tulkintielle) ja kiidon kake ajaa ne. DSV:n torppareita on potkittu pihalle aivan perkeleesti ja jäljellä olevillekkaan ei meinaa aina löytyä keikkaa. Ajavat rannasta kokonaiset yhden kahden paikan tuontikärryt asiakkaille. Lastaukset kanssa pääosin asiakkailta ja kärry rantaan. (tai terminaalille jos osakuorma) Omat autot vuokrattiin kai torppareille ja osa niistä ei ajaa enää ollenkaan dsv:tä. DSV:n kärryillä ajetaan myös Vantaan rahtikeskuksen ja UPK:n keikkoja.
- dsvalihankkija
jos mietitte kuinka pieni osa dsv:n toiminnasta sisältyi tähän, ei paljon tunnu missään jos yhtiön liikevaihto huitoo 50miljardia euroa vuonna 2017
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452914Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362892Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061684Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611448
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222