Onko kenelläkään kokemuksia, sekä hyviä että huonoja? Lontooseen olen lähdössä, siksi kyselen.
Vastaukset 3
- travelleri vaan
Kyllä toimii mainiosti joka puolella maailmaa, myös Lontoossa. Käy yleensä kaikkialla missä voi maksaa kortilla. Laitat kortin lukijaan, näppäilen PINin ja lopuksi OK. Suomessahan käytetään vieläkin allekirjoitusta vahvistuksena, Britanniassa tuo kortinlukija on ihan normi. Kortin myöntäneellä pankilla ei liene merkitystä.
- melleriiii
Tietääkös joku miten Amerikassa toimii? Jostain luin että nyrpeästi käyttävät, mutta pankissa sanoivat että toimii samoin kuin VISA. Luulisi pankintädin tietävän, mutta onko kokemuksia? Voinko lähteä pelkällä electronilla vai pitääkö hankkia "oikea" visa?
- TravellerGirl
melleriiii kirjoitti:
Tietääkös joku miten Amerikassa toimii? Jostain luin että nyrpeästi käyttävät, mutta pankissa sanoivat että toimii samoin kuin VISA. Luulisi pankintädin tietävän, mutta onko kokemuksia? Voinko lähteä pelkällä electronilla vai pitääkö hankkia "oikea" visa?
Jostain luin ennen matkaani (viime uutenavuotena kävin viikon Nykissä) että eivät noista varmistettavista korteista tykkää, ja hankin VISA Debit-kortin. Joka ei ole Visa eikä Electron. Ja hyvin toimi! Muistaakseni Electronilla voi kyllä nostaa mutta maksut tulee aina siihen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2281046Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "219801- 69696
- 56638
- 64566
- 85553
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499