Ostin kissalleni kyseistä tuotetta turkin hoitamista ajatellen, kotona huomasin, että tuote olikin tarkoitettu koirille. Erehtyikö myyjä ja antoi väärän pullon vai sopiiko sama tuote sekä kissoille että koirille? Kyseisessä pullossa on maininta että ei sisällä kalaöljyä. Kissa ei suostu koskemaankaan ruokaan, johon öljyä on pikkuisenkaan lisätty.
Nutrolin ravintoöljy
3
3142
Vastaukset
- sivulauseessa
että sopisi kissoillekin. http://www.nutrolin.fi/sivu/nutrolin
- Meitinlauma
Samat rasvahapot toimii kissoille. Meillä ollut käytössä monta kuukautta sekä koiralla että kahdella kissalla. Koiran karva on muuttunut TOSI kiiltäväksi, toisen kissan myös, joka mielellään öljyt syö. Vanhempi kissa on ronkeli eikä halua oikein mitään "uutta" kuppiinsa. Sekin syö öljyt jos antaa nälkäisenä aamiaisruuassa. Kannattaa vaan tarjota itsepintaisesti (ainakin meillä tämä toimii). Molemmat kissat on eläinsuojeluyhdistyksestä haettu, ja koira on nuori cockerspanieli. Se taas tykkää nutrolinista niin paljon että syö aina öljyisen kohdan muonastaan ensin.
- Oliivi22
Meilläkin on nyt Nutrolin vakiovarusteena sekä kissalla että koiralla :) Nimittäin koirallamme (pinseri) oli pitkin talvea ikävännäköisiä kaljuja kohtia päässä ja toisessa etutassussa eikä mikään auttanut. Sitä hoidettiin erilaisilla lääkkeillä mitä eläinlääkäri määräsi, mutta kaljut kohdat vaan pysyivät. Luin sitten Hesarista Nutrolin-öljystä ja ajattelin kokeilla, ja olin tosi hämmästynyt kun 3 viikon päästä karva alkoi kasvaa kaljuihin kohtiin. Nyt koira on niin kiiltävä ja hienon näköinen että menen sen kanssa kesällä näyttelyynkin. Saman tien rupesin antamaan kissallekin Nutrolinia, ja nyt se on alkanut kiiltämään. Hyvin aine on sille maittanut alusta saakka. Luin tuolta valmistajan sivuilta että siinä on lehtivihreää, ja se on varmaan syy miksi kissa siitä tykkää (syö aina ruohoakin innolla). En uskalla jättää Nutrolinia pois ruoasta kun en halua enää karvatonta pinseriä ja hilseilevää kissaa... Koukussa siis ollaan, mutta olen vaan niin iloinen kun löysin avun näin helposta ja terveellisestä asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817