nykyiset äidit tekevät läksyt valmiiksi ja hössöttävät lapsille kaiken pureskeltuna
toista oli ennen
lasten on opittava tekemään työtä
2
116
Vastaukset
- Elämää varten kasvattaja
jos se opettaminen aloitetaan heti, kun kykenee kävelemään.Itse olen saanut paljon arvostelua siitä, että lapsillani on jokaisella tehtävänsä kotitöissä, oman ikänsä ja kasvavien taitojen mukaan!! Läksyt tekevät itse heti koulusta kotiin tultuaan.Neuvon uusien asioiden kanssa, kuten ruoan laitossa, tai leipomisessa.Silti tekevät itse kaiken alusta asti ja minä pysyn pois tieltä sinä aikana!.Pyykinpesu, ruoanlaitto, kodin siistiminen, pienimmistä sisaruksista huolehtiminen, myös harrastusten aikatauluista ja harjoitusiin ajoissa menosta huolehtivat itsenäisesti.Tästä on myös koulussakin hyötyä, ainakin yläaste ikäisille.Omaavat jo sellaiset taidot että aikuisetkin jäävät häpeään puuttellisten taitojensa kanssa! Joten höpöpuhetta ettei lapset tänäpäivänä mitään osaa tehdä ja passataan kaikki valmiiksi!!
- =oD
äiti
niitä on vähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 565982
- 575442
- 543792
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1113763- 143735
- 313166
- 592914
- 592806
- 642507
- 471920