Ikäryhmät uusiksi

Phoca55

Nykyisessä jaossa on hankalia epäjatkuvuuskohtia. Esim. tasan 50-vuotias ei ole kotonaan oikein kummassakaan ryhmässä. Ehdotankin uudeksi jaoksi esim. ... 40-50 45-55 50-60 jne.

12

748

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen parhaimmillaan

Ei kai niin tarkkaa se ikäraja ole missä mielipiteitä vaihtaa?

• * Kesämies *

Hei! Tuossa on todella järkeä! Kannatan Hyvä ajatus! tv * Kesämies *:-))

• että millään tasakymmenellä ei oikein tiedä mihin kuuluisi? Itse olen jo kuusikymmentäkin täyttänyt, mutta tänne vuosikymmenelle tullessa olin ihan paniikissa. Että seitsemännellekymmenelle siirryttiin...;)

• koko ikäjako-

systeemi on täysin keinotekoinen. En minä ainakaan jaa ystäviäni ja tuttaviani iän perusteella. Ikäero antaa laajempaa tietoa ja ymmärrystä elämästä. Typerää olisi oikeasti käpristyä seurustelemaan vain oman ikäistensä kanssa. Laitetaan samalla joka ikävuodelle oma palstansa, vaikka ihan kuukauden tarkkuudella.

• vain henkilökohtainen

ongelma. Ei näistä ryhmistä yhdessäkään ole henkkaria kysytty ennen kuin kirjoittamaan päästetään.

• Hohohhooo

kielletään kaikenlainen keskustelu ja kanssakäyminen enemmän kuin kaksi vuotta itseään vanhempien tai nuorempien ihmisten kanssa. Siitä voitaisiin säätää laki. Kyllä syntymävuosi ratkaisee, miten ihminen ajattelee. Kaikki samana vuonna syntyneet ovat samanlaisia ja ajattelevat samalla tapaa. Olisihan se vallan kamaalaa, jos eri-ikäiset ihmiset puhuisivat asioista tasa-arvoisina! Ei 55-vuotias voi ymmärtää, miten 50-vuotias elämän kokee ja mitä ajattelee. Menikö jo perille, vai pitääkö minun vielä jatkaa?

• bhill*

Olen 50 , tarkalleen puolivälissä kuuttakymppiä, olen käynyt myös 60 palstalla, osallistunut siellä keskusteluihinkin, ei minua ole pois käsketty. En oikein tältä istumalta kannata tuota ehdotusta, kirjoitellaan ja toimitaan vaikka sen entisen maalaisjärjen mukaisesti?

• tylleröinen

Hyvä, kannatan..

• sitten näin

Minä n.50 ja lapseni sekä vanhempani. Sekä ennenaikaiseläkeläiset. Minä n.60 joka vietän viimeisiä työvuosiani ja myös me jotka yritämme keksiä tekemistä eläkkeelle päästyämme. Minä iäkäs ja jo pitkään eläkkeellä ollut, hyvämuistinen ihminen.

• 'lokerointia'

lempii--ja ei lemmi,tuossa nimittäin on iso jako-ero...lempiväiset on ylleensä lupsakkaa porukkoo,ja nuo ei-lempivät...sitten hiukan tiukempaa sakkia,joskus jopa ahdasmielisiä.. poikkeuksiakin toki on esim seppä..l-h

• Palloko jalassa?

1)Vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuneet ja 2)vuosikymmeniä naimisissa olleet, kiinnostuksen muihin kuin Kotivaloonsa menettäneet lapaset. Siis 50 sinkkupalsta ja sitten se kahlehdittujen pallo jalassa olevien palsta.

• pelkkii numeroita, kukin on niin vanha tai nuori kuin itse tuntee. :-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      810
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    Aihe