Lainaus tämän aamun Positiivareilta: " Rakastava ihminen elää rakastavassa maailmassa. Vihamielinen vihamielisessä. - Kaikki joita tapaat ovat peilejäsi." Eikö tämä sopisi tunnuslauseeksi meille palstalaisillekin?
Rakastava
26
835
Vastaukset
- Ilman muuta*
Minulla ei ole peiliä;-((
- ajastin
tuossa mietittävää, itsekullekkin. Tuo tunnuslause toisi voimaa arjen menoihin. Mutta,mutta... Rakkaus on sydämen paras kortti, mutta se on kokenut pudotuksen. Vihaisuus ja itsekeskeisyys on vallalla. Se tuntuu olevan suurin voimavara. Valitettavasti.
- Alla taivaan
Tarkoitatko todella että täällä näitä pitäis rakastaa,,et ole tosissasi, ethän? Eikö ole oikeaa elämää, livessä ihmistä, hanki se. Tänne en tule rakkautta hakemaan ja rakastamaan hui hai!
- Pilvi*
Alla taivaan kirjoitti:
Tarkoitatko todella että täällä näitä pitäis rakastaa,,et ole tosissasi, ethän? Eikö ole oikeaa elämää, livessä ihmistä, hanki se. Tänne en tule rakkautta hakemaan ja rakastamaan hui hai!
Minäkin kirjoitin aamulla Ystävyydestä,mutta se hävisi taivaan tuuliin. Yhdyn tuohon täysin sydämin,kokien ystävyyden ja rakkauden tunteita kanssaihmisiäni kohtaan. Myös katuen harkitsemattomia sanoja,joita pyydän anteeksi. Ollanhan taas ystäviä,eikä sotajalalla! Kiitos,että toit ajatuksen tänne Kirveli:)
- täällä.
Alla taivaan kirjoitti:
muuta tehdä kuin vittuillaan toinen toisillemme, varsinkin niille jotka esiintyvät laina höhenissä ja työtävät tänne toisten kirjoitamaa tekstiä.
- Ja kun
täällä. kirjoitti:
muuta tehdä kuin vittuillaan toinen toisillemme, varsinkin niille jotka esiintyvät laina höhenissä ja työtävät tänne toisten kirjoitamaa tekstiä.
sitä täällä on ollut kaiken aikaa, miksi nimittäisit sitä kun aivan siististi tehty ketju pitää tulla kääntämään vitutuksen puolelle, huomautuksia ja tyhjänpäiväistä paskan jauhamista, siinä sitä rakkautta tarvitaan. Ei tämä kai ero muista aloituksista, sekaan vaan rakstamaan.
- Joutavien valittelujen ketju
Ja kun kirjoitti:
sitä täällä on ollut kaiken aikaa, miksi nimittäisit sitä kun aivan siististi tehty ketju pitää tulla kääntämään vitutuksen puolelle, huomautuksia ja tyhjänpäiväistä paskan jauhamista, siinä sitä rakkautta tarvitaan. Ei tämä kai ero muista aloituksista, sekaan vaan rakstamaan.
Sinnehän nämä kuuluu, vaan jonkun maksa on taas räjähtänyt ja se on viety, siis varastettu Puskasta tai paskasta aivan samaa tarinaa, suurin osa käy siveinä kaffestugassa, täällä tavallisina vittuilijoina
- Kirveli
Ja kun kirjoitti:
... että omasta kirjoituksestaankin voi aina omaa naamaansa peilata, niin minä, kuin muutkin.
- tuosta
Ja kun kirjoitti:
möykkäät Positiivari ja tietääkseni teoston tuote. Ei niitä ole syytä kopioida. Netissäkin sivusto joka kalastelee maksetuille ilmoituksilleen lukijoita. Linkin voi mainita siinä kaikki. Pitäisi antaa omasta päästään juttua eikä apioina toisten kirjoituksia. Jos ei mitään omapereistä ei siitä voi toisia syyttää.
- nyt sitten
Joutavien valittelujen ketju kirjoitti:
Sinnehän nämä kuuluu, vaan jonkun maksa on taas räjähtänyt ja se on viety, siis varastettu Puskasta tai paskasta aivan samaa tarinaa, suurin osa käy siveinä kaffestugassa, täällä tavallisina vittuilijoina
närästää ? Yritähän olla nyt rakastava. Ei taida onnistua jos peiliin katsot.Ilkeä kurtunen naama sieltä itvistelee, kuka sellaista rakastaa. Tuskinpa edes itsekkään. Ai että veti hapoille !
- Kirveliltä
tuosta kirjoitti:
möykkäät Positiivari ja tietääkseni teoston tuote. Ei niitä ole syytä kopioida. Netissäkin sivusto joka kalastelee maksetuille ilmoituksilleen lukijoita. Linkin voi mainita siinä kaikki. Pitäisi antaa omasta päästään juttua eikä apioina toisten kirjoituksia. Jos ei mitään omapereistä ei siitä voi toisia syyttää.
ollut omaperäisiäkin, ihan omasta päästä lähtöisinkin. Vaan harvoin olen näille palstoille lusikkaani laittanut, vaikka paljonkin olen vuosien mittaan näitä seuraillut. On tietysti liian rohkeaa näin tuntemattomana kirjoittaa. Senhän arvaa, kyllä siinä selkäänsä saa. Mutta rohkea senkin rokan syö ja vaikka rotankin.
- oireesi
nyt sitten kirjoitti:
närästää ? Yritähän olla nyt rakastava. Ei taida onnistua jos peiliin katsot.Ilkeä kurtunen naama sieltä itvistelee, kuka sellaista rakastaa. Tuskinpa edes itsekkään. Ai että veti hapoille !
nappaa pari happopilleriä se auttaa, sitten taas tulee hymyä. :-((
- Petteri .. ..
Kirveliltä kirjoitti:
ollut omaperäisiäkin, ihan omasta päästä lähtöisinkin. Vaan harvoin olen näille palstoille lusikkaani laittanut, vaikka paljonkin olen vuosien mittaan näitä seuraillut. On tietysti liian rohkeaa näin tuntemattomana kirjoittaa. Senhän arvaa, kyllä siinä selkäänsä saa. Mutta rohkea senkin rokan syö ja vaikka rotankin.
Turha täällä taitaa olla rakkaudesta ja ihmisyydestä puhua. Kaikki me olemme jo lämpömme tainneet menettää ja jäljellä on vain katkeruutta ja halua lietsoa vihaa ympärillemme. Peiliin katsoessa kun on vain äkäinen ukko näkyvissä, eikä se taida olla peilinkään vika.
- taidat olla entinen
oireesi kirjoitti:
nappaa pari happopilleriä se auttaa, sitten taas tulee hymyä. :-((
holisti kun sekoitat itsesi muihin. Neuvoni sinulle, työnnä jääpuikko persreikääsi niin helpottuu nuo harhasi. Eikö vain.
- pilvi*
Kirveliltä kirjoitti:
Minusta toissapäivä ja eilinen, olivat ihan ikäviä päiviä epäsopuineen ja latteuksineen. Nyt tuntuu kuin ilmakin olisi mukavampi hengittää! Palaa ilokin elämään taas.Onhan se ikävää mennä nettiin kun siellä ei mitään rakentavaa tapahdu. Oltais kaikki ihmisiksi niin kuin ennen,niin on parempi mieli kirjoittajillakin. Hyvää uutta alkua t.pilvi*
- karusa1
Olen katsonut moneenkin peiliin tänään ja hymyileviä naamoja on monta näkynyt ei kaikki maailmassa ole sentään vain ilkeyttä ja ikävää " ..se mikä meissä on lämpöä, se meistä jälkeen jää..." sanoi suuri runoilija jo aikoinaan. Kai senverran lainata saan?
...aamulla tuon lauseen ja ajattelin samalla tavalla tätä palstaa ja myös itseäni. Sanoopa täällä mitä hyvänsä, aina tulee loskaakin niskaan, mutta hypätäänpä vain yli kuralätäköistä.
- annelitar
opritar kirjoitti:
...aamulla tuon lauseen ja ajattelin samalla tavalla tätä palstaa ja myös itseäni. Sanoopa täällä mitä hyvänsä, aina tulee loskaakin niskaan, mutta hypätäänpä vain yli kuralätäköistä.
se taitaa olla. Loskan heittäjät kilpasilla. Paras tosiaan hyppiä yli.
- ikävää porukkaa
annelitar kirjoitti:
se taitaa olla. Loskan heittäjät kilpasilla. Paras tosiaan hyppiä yli.
ja mitkä vastaukset. Jos nämä on 70 niin pelottaa. Muutama vuosi ja olen sillä vuosikymmenellä.Onkohan vanhainkodissakin tälläistä? Mutta niinhän ne sanovat, että ikääntyessä luonne korostuu.
- Pikku pirpana**
ikävää porukkaa kirjoitti:
ja mitkä vastaukset. Jos nämä on 70 niin pelottaa. Muutama vuosi ja olen sillä vuosikymmenellä.Onkohan vanhainkodissakin tälläistä? Mutta niinhän ne sanovat, että ikääntyessä luonne korostuu.
Luulen kyllä, että jokainen meistä, kaikkein ilkeinkin ihminen, rakastaa kyllä jotakin, vaikkei sitten muuta kuin itseään. Toivottavasti edes itseään, sillä siitä minun mielestäni onkin kysymys; jos ihminen pitää itsestään, silloin hän luultavasti pystyy muitakin ihmisiä ymmärtämään ja rakastamaan, vaikka ei kaikkea toisten tekemää ymmärtäisikään. Näitä ajatuksia aloitus minun mielessäni herätti.
- Atolfia
Pikku pirpana** kirjoitti:
Luulen kyllä, että jokainen meistä, kaikkein ilkeinkin ihminen, rakastaa kyllä jotakin, vaikkei sitten muuta kuin itseään. Toivottavasti edes itseään, sillä siitä minun mielestäni onkin kysymys; jos ihminen pitää itsestään, silloin hän luultavasti pystyy muitakin ihmisiä ymmärtämään ja rakastamaan, vaikka ei kaikkea toisten tekemää ymmärtäisikään. Näitä ajatuksia aloitus minun mielessäni herätti.
Istuin terveyskeskuksen laboratorion odotusaulassa yksin. Vuoroani odottelin. Siihen pelmahti muuan naisihminen, joka iloisesti huusi jo tullessaan, että hei, hei, pitkästä aikaa. Minulla nakutti tuolla aivokopassa hetken, että pitäisiköhän minun tuntea hänet, mutta sitten huusin yhtä iloisesti, että no hei vaan, tosiaan, mukava on tavata. Siitä juttu lähti ja ehdimme käsitellä maata ja taivaat, kunnes sitten vuoroni tuli. En vieläkään tiedä, kuka oli tämä ilopilleri, mutta tutuksi tultiin ja tervehditään vastakin, kun tavataan. Nimeä en tiedä, mutta enhän minä täälläkään nimiä tiedä. Iloisesti, toivottavasti, tapaillaan! Terv. Atolfia
- Petteri .. ..
Atolfia kirjoitti:
Istuin terveyskeskuksen laboratorion odotusaulassa yksin. Vuoroani odottelin. Siihen pelmahti muuan naisihminen, joka iloisesti huusi jo tullessaan, että hei, hei, pitkästä aikaa. Minulla nakutti tuolla aivokopassa hetken, että pitäisiköhän minun tuntea hänet, mutta sitten huusin yhtä iloisesti, että no hei vaan, tosiaan, mukava on tavata. Siitä juttu lähti ja ehdimme käsitellä maata ja taivaat, kunnes sitten vuoroni tuli. En vieläkään tiedä, kuka oli tämä ilopilleri, mutta tutuksi tultiin ja tervehditään vastakin, kun tavataan. Nimeä en tiedä, mutta enhän minä täälläkään nimiä tiedä. Iloisesti, toivottavasti, tapaillaan! Terv. Atolfia
-Hymyyle vaa, vaikka se tuntuus äkkipäätä ourolt naamalihaksis. Soon ihmissuhteere kannalt suasiteltavaa ja ilimasta peeärrää.-
- niityllä*
Petteri .. .. kirjoitti:
-Hymyyle vaa, vaikka se tuntuus äkkipäätä ourolt naamalihaksis. Soon ihmissuhteere kannalt suasiteltavaa ja ilimasta peeärrää.-
tuntuukin ihan mukavalta, kun hyväntahtoisuus tekee niin onnelliseksi! Maailma on jälleen niin kuin sen pitäisi aina olla. Ehkä kuitenkin nuo synkät ilmat saa valoisat päivät tuntumaan kahta paremmilta:)
- kun aurinko
niityllä* kirjoitti:
tuntuukin ihan mukavalta, kun hyväntahtoisuus tekee niin onnelliseksi! Maailma on jälleen niin kuin sen pitäisi aina olla. Ehkä kuitenkin nuo synkät ilmat saa valoisat päivät tuntumaan kahta paremmilta:)
paistaa ja tytöt vähentää vaatteitaan joka päivä enemmän.
kun aurinko kirjoitti:
paistaa ja tytöt vähentää vaatteitaan joka päivä enemmän.
Ja heinät heiluu vai mitkä net oli?
- pilvi*
capt.cöpenick kirjoitti:
Ja heinät heiluu vai mitkä net oli?
Vastaniitetyn heinän tuoksu täyttää tienoon,iho hohtaa rusketustaan punoittaakin, ja sauna maistuu!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982