Ajelen usein duunimatkoilla Heinolan ohi ja oon ottanu taukopaikaksi McDonaldsin. Viihtyisä paikka. Oon pongannut sieltä usein pitkän ristiverisen söpön tytön. Suloinen hymy, kauniit silmät ja kuvauksellinen vartalo. Hienoa palvelua. Kiitos tälle kaunokaiselle! Haluisin tulla juttelemaan, mutta oon ujo. Ehkä joskus vielä rohkeus voittaa. Mitä tehdä? Onks kellää tietoo onks tää neitokainen varattu?
Heinolan McDonalds
18
3156
Vastaukset
- NainenHla
Mene vaan suoraa kysyy,äläkä kysele täällä..tuskin juuri tämä nainen lukee tätä. Paremman kuvan annat itsestäsi kun kysyt suoraa tätä naista kahville tms. Niinpä niin. Rohkeesti vaan!
- AUTTAKAA!!
Oon yrittäny tavottaa tätä naista useana päivänä tällä viikolla mut ei oo näkyny töissä.Jouduin tyytyy muiden palveluu ja juoda kupposen ihan turhaa.On varmaa lopettanu tai sairaana. Jäi ny mahdollisesti vappuheila saamatta.
- työntekijöillä
ole nimilaatat rinnassa. Katsoppa se ja laitas tänne sen nimi josko joku tuntis sen nimeltä. siten voit myös saada tietoosi onko varattu.
- Alkoholisoidunko?
mulla alkaa olla haima kipee ku oon samassa tilanteessa alkon myyjän kanssa ja ravaan siellä sit kokoajan jotta saisin jonkun näköstä kontaktia.
- siideri
Onko kyseessä cittarialkon kaunis Heidi,turhaan rasitat haimaas,on varattu tyttö.
- olvia ja kepapia
siideri kirjoitti:
Onko kyseessä cittarialkon kaunis Heidi,turhaan rasitat haimaas,on varattu tyttö.
Kyllä ne varatutkin jakelee, oon itse nähnyt kun naisen mies lähti töihin ja rakastaja tuli puoli tuntia myöhemmin "jumppaamaan" rouvaa.
- tapparan pissikset
On se niin vaikeaa saada siellä Heinolassa sitä billuu, toista se on täällä TampereellaXD
- on kokemusta
Jos ei Heinolassa saa pimslooraa, niin on puppelipoika. Naisia riittää useampi jokaiselle häntäheikille.
- Calle & Anders
on kokemusta kirjoitti:
Jos ei Heinolassa saa pimslooraa, niin on puppelipoika. Naisia riittää useampi jokaiselle häntäheikille.
Ollaan aina ihmetelty, kun Heinolan poitsuja ei tytöt kiinnosta! No
ei siinä mitään vaikka kylä onkin täynnä ihquja uroita, monet hyvät
kyydit saatu!
- R. West
Säälittävä peräkammarinpoika vonkaa pesää...
- Kiinnostuahänestä
Olen kiinnostunut McDonalsin vaaleahiuksisesta työntekijästä, se toi mulle hampurilaisenkin pöytään, nam, ruokahalu kasvoi kun katsoin sitä kaunista naista :)
Tästä on aikaa ~viikko - Löllörkillär69
Heinolan mäkkk menee konkkaan jebin
- Henkilöstöasemanhenkilö
Mistä tiedät/kuulit
- Löllörkillär69
Henkilöstöasemanhenkilö kirjoitti:
Mistä tiedät/kuulit
Megamestoilta
- Isomäkki
Pantu on ei hyvä
- ota.sininen.nappi
En minäkään kehuisi, jos kulli ei seiso
- Isomäkki
Syö ite sinisiäs mulla on synnynnäinen jäykkäkouristaja
- ota.sininen.nappi
Isomäkki kirjoitti:
Syö ite sinisiäs mulla on synnynnäinen jäykkäkouristaja
Puhe olikin sinun löysästä kullista. Anna jäykkäkouristajan olla ihan rauhassa se ei saa sinun löysää pippeliä pystyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006514
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313890törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303305Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471043Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889