Suomi/Finland

* Fani

11

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilvien alla*

      Keskustelua parhaasta päästä, näitä linkkejä on alkanut olla siellä ja täällä. Miten lienee alottajan laita kun ei sanan sanaa omaa mielipidettä, tuleeko tästä nyt uusi buumi, jos niin herra varjelkoon. Minulla on käsitys että jokainen hakee varmasti mieleistään, musiikissakin. Kerro edes mitä tuovat sinulle mieleen/elämään/arkeen vaiko mitään?

      • mielipiteet....

        On hetkiä ja elämän tilanteita, jolloin sanat ovat hakusessa.Mutta mielessä. Ajatus ei nyt tuu kuin musiikin avulla. Kun saan muutamat asiat kondikseen, kuolette:) mun puhetulvaan, mutta NYT on itselläni pohdinnan aika. Henk.koht.Tää muuten tekee hyvää:)) Huomena palaan takaisin.Sanojen luokse. Olipas hötöä!


    • Ruska

      Todellisella fanilla on Sibeliukset hyllyssä

      • mut

        täällä ei oo hyllyjä, vaan läppäri vaan:( Pyyhi pois, jos häiritsee tai hyppää yli :) Ei tää voi olla noin vakavaa, kellekkään. Laita soimaan oma juttusi niin mä kuuntelen ;) Ps.Sorry, mut mikä mainos?


      • kukakukin on
        mut kirjoitti:

        täällä ei oo hyllyjä, vaan läppäri vaan:( Pyyhi pois, jos häiritsee tai hyppää yli :) Ei tää voi olla noin vakavaa, kellekkään. Laita soimaan oma juttusi niin mä kuuntelen ;) Ps.Sorry, mut mikä mainos?

        Linkitykset esittävät ihmisestä vain elämään kyllästyneen turhautuneisuutta. Riittää kun laitat osoitteen, mistä tulemme hakemaan sinut LIVENÄ you tubeen.


      • Livenä youtuben?No thanks!
        kukakukin on kirjoitti:

        Linkitykset esittävät ihmisestä vain elämään kyllästyneen turhautuneisuutta. Riittää kun laitat osoitteen, mistä tulemme hakemaan sinut LIVENÄ you tubeen.

        Huomena täältä yritän ihmisiin tai jupperiin Mikä mäkitie tää on 2.Lentokentän osoitetta en tiiä,mut sirkka on tää kylä. Käyn kattomassa kissanpoikasta esboossa laaksolah.. lauantaina jatkan... - menisköhän Kissankorpeen? Ei on ollut kylmiltään koko talven.Mitä muita elukoita olis? Karhuja, niillä ois lämmin turkki, mut nää on vuoristossa. Entäs Ylänen? Tai Haapalahti? Ei,pitäis tilata auraus ja lämmitys.


      • Levillä
        Livenä youtuben?No thanks! kirjoitti:

        Huomena täältä yritän ihmisiin tai jupperiin Mikä mäkitie tää on 2.Lentokentän osoitetta en tiiä,mut sirkka on tää kylä. Käyn kattomassa kissanpoikasta esboossa laaksolah.. lauantaina jatkan... - menisköhän Kissankorpeen? Ei on ollut kylmiltään koko talven.Mitä muita elukoita olis? Karhuja, niillä ois lämmin turkki, mut nää on vuoristossa. Entäs Ylänen? Tai Haapalahti? Ei,pitäis tilata auraus ja lämmitys.

        sitä ollaan. Eläppä ihmisiksi ja jätä Hullu Poro väliin, että olet huomenna pirteänä tulossa ihmisten ilmoille!


    • Onhan se helppoa tehdä aloitus ja laittaa linkkiä linkin perään. Levyraatiko vai mikä tämän on määrä olla. Olisit voinut avata vähän keskusteluakin.

    • etten tämän

      useammin kirjoittele avauksiin, joihin avaaja ei ole viitsinyt kirjoittaa ainoatakaan sanaa. Linkki, tai jonkun kuolleen/elävän viisastelut saavat jäädä huomiotta, koska minun käsittääkseni, tämä on keskustelupalsta. Puhetta, ihmiseltä, ihmiselle. Linkki on hyvä renki, ei isäntä.

      • näinkin on

        Musiikki on monille älyköille kaikki.


      • että Sinäkin
        näinkin on kirjoitti:

        Musiikki on monille älyköille kaikki.

        sen löysit?? ;/


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe