Opelit uskomattomassa alennusmyynnissä

Laatuautoilija

Nyt varoituksen sana kaikile Opelisteille. Huono jälleenmyyntiarvo rytisee entistäkin alemmas. Jopa korkeista hintapyynneistä tunnettu Rinta-Jouppi nostaa kädet pystyyn käytettyjen Opelien kanssa ja laittaa niitä ulosheittohintaan pihalle. Tosin kaupaksi eivät mene vaikka rahoitukseen saa nyt pienen koron. Käytetyn Opelin saa nyt todella pilkkahinnalla. Yksityinen Opelin myyjä on vielä pahemmassa "nesteessä". Ei tosin yhtä nesteessä kuin Länsiauto konserni, joiden vaihtoautohallit pullistelevat käytettyjä ylihintaisia Opeleita.

43

17153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoilija

      Hienoa, eikös vaan! Kohta sinullakin on ihan oikeasti mahdollisuus laatuautoiluun.
      No, malta nyt kuitenkin vielä ettei tule niin paha pettymys.

      • toi

        laatuauto liittyy tähän juttuun? sitä paitsi ilmat ovat kylmenneet niin eikös se meinaa että OnPakkastaEnLähde??


      • golffAri
        toi kirjoitti:

        laatuauto liittyy tähän juttuun? sitä paitsi ilmat ovat kylmenneet niin eikös se meinaa että OnPakkastaEnLähde??

        sinä TEINI vaan sitä Solifer Suzukin tehomäntää...


    • jeppe

      varoitus tietty paikallaan, mutta eihän tuo koske yksistään opelia - fordilla ja monella muulla sama asia. Varastot täynnä käytettyjä ja silloin toimii kysynnän ja tarjonnan laki hinnoissa. Suoraan, ilman vaihtoautoa ostavalle tämä hintojen putoaminen on tietty positiivinen juttu ;-)

    • Papalakana

      Opel on paska auto ja nyt suomalaiset ovat huomanneet sen. Oli kyllä 90-luku aikaa.

      • Pate

        uudet Opelit on ihan asiallisia ja laadukkaita. Jopa hyvin suunnitellun vaikutelma tulee!


      • autoilija

        Mielenkiintoista tuo suomalaisten oppiminen.
        Käsittääkseni Opel on keskieuroopan markkinoilla lisännyt markkinaosuuttaan. Mutta me suomalaisethan olemme nyt viimeinkin huomanneet että Opel on paska auto. Millähän me saataisiin varoitettua noita eurooppalaisia etteivät iskisi käpäliään siihen itteensä
        Samalla kanavalla voitaisiin myös jakaa tietämysta farkku, ja tuulipuku pukeutumisesta sekä loistavasta ruokajuomasta maito.


      • minä
        autoilija kirjoitti:

        Mielenkiintoista tuo suomalaisten oppiminen.
        Käsittääkseni Opel on keskieuroopan markkinoilla lisännyt markkinaosuuttaan. Mutta me suomalaisethan olemme nyt viimeinkin huomanneet että Opel on paska auto. Millähän me saataisiin varoitettua noita eurooppalaisia etteivät iskisi käpäliään siihen itteensä
        Samalla kanavalla voitaisiin myös jakaa tietämysta farkku, ja tuulipuku pukeutumisesta sekä loistavasta ruokajuomasta maito.

        Oletko koskaan omistanut, ajanut tai edes istunut sisällä Opelissa?


      • Opelisti vm-72
        minä kirjoitti:

        Oletko koskaan omistanut, ajanut tai edes istunut sisällä Opelissa?

        Minäpä olen, ja istun edelleen.
        Tällä hetkellä menossa kolmas uusi opel ja ihan tyytyväinen täytyy olla. Ei vikoja ei takuu korjauksia ei muita kuin huolettomia kilometrejä.
        Itse asiassa viimeisintä opeliani hankkiessa kävin erinäisissä merkkiliikkeissä helsingin seudulla, kyselykierroksella. Hämmästtyytävin asia oli että muutama automyyjä eri merkin edustajista alkoivat kehumaan OPELia ja sen talviominaisuuksia kysellessäni heidän edustamistaan merkeistä (saksalaisia) enkä ollut kertonut että olin OPELin omistaja. Että silleen...


      • Hä?
        autoilija kirjoitti:

        Mielenkiintoista tuo suomalaisten oppiminen.
        Käsittääkseni Opel on keskieuroopan markkinoilla lisännyt markkinaosuuttaan. Mutta me suomalaisethan olemme nyt viimeinkin huomanneet että Opel on paska auto. Millähän me saataisiin varoitettua noita eurooppalaisia etteivät iskisi käpäliään siihen itteensä
        Samalla kanavalla voitaisiin myös jakaa tietämysta farkku, ja tuulipuku pukeutumisesta sekä loistavasta ruokajuomasta maito.

        ...tällä on tekemistä maidon kanssa?
        Sitä paitsi kun suomessa paistaa aurinko niin vähän, että D-vitamiinin saanti on niukkaa, ei tee pahaksi käyttää maitoa tai maitotuotteita.
        Ikinä en oo maitoa juonu. Enkä juo.


      • Opelisti
        autoilija kirjoitti:

        Mielenkiintoista tuo suomalaisten oppiminen.
        Käsittääkseni Opel on keskieuroopan markkinoilla lisännyt markkinaosuuttaan. Mutta me suomalaisethan olemme nyt viimeinkin huomanneet että Opel on paska auto. Millähän me saataisiin varoitettua noita eurooppalaisia etteivät iskisi käpäliään siihen itteensä
        Samalla kanavalla voitaisiin myös jakaa tietämysta farkku, ja tuulipuku pukeutumisesta sekä loistavasta ruokajuomasta maito.

        olen ajanut monia autoja myös japseja neki toimii kun jaksaa kokoajan sompata ovat opeliin verrattuna tosi rauhattomia sieluja siinä on auton ero se menee ei tartte sompata koko ajan


    • Eskola.j

      Jos tämäkin on toyota myyjän kirjoitus.Niin tiedoksi olen omistanu 2 toyotaa,ensimäisen ja viimeisen samalla kertaa.Kyllä nämä 2 c vectraa ,toinen oli 2002 ja toinen uusi on toiminu todella hyvin.

      • Laatuautoilija(Ei Toyota-my...

        Kannattaa tutustua Keltaisen Pörssin tarjontaan ja tulla hintatietoiseksi. Olet varmasti rahamiehiä kun sinulla on jo toinen C Vectra menossa. Paljon kalliimmaksi autoilu ei voi tulla.


      • autoilija
        Laatuautoilija(Ei Toyota-my... kirjoitti:

        Kannattaa tutustua Keltaisen Pörssin tarjontaan ja tulla hintatietoiseksi. Olet varmasti rahamiehiä kun sinulla on jo toinen C Vectra menossa. Paljon kalliimmaksi autoilu ei voi tulla.

        Missäs se tämä Keltainen Pörssi on? En ainakaan Opelin sivuilta kyseistä liikettä löytänyt.


      • Jane

        Näin lyhyt elämän kaariko on Opelilla?


      • autoilija
        Jane kirjoitti:

        Näin lyhyt elämän kaariko on Opelilla?

        Mikä elämänkaari? Eihän tuosta Eskolan kirjoituksesta voi päätellä muuta kuin että hän on vaihtanut autoa. Siihen voi olla montakin aivan luonnollista syytä; varustetaso, väri jne... ei ehkä kuitenkaan ollut se oikea. Tulihan tuossa vielä se GTS mallikin ja nyt vielä farkku.
        Monikin voi vaihtaa autoa näistä syistä, ei sitä edellistä tarvitse elämänkaaren päähän ajaa. Jotkut eivät vaan ole niin jääräpäitä etteivätkö voisi korjata erehdystä ja nauttia elämästä.


      • A autoilija
        autoilija kirjoitti:

        Mikä elämänkaari? Eihän tuosta Eskolan kirjoituksesta voi päätellä muuta kuin että hän on vaihtanut autoa. Siihen voi olla montakin aivan luonnollista syytä; varustetaso, väri jne... ei ehkä kuitenkaan ollut se oikea. Tulihan tuossa vielä se GTS mallikin ja nyt vielä farkku.
        Monikin voi vaihtaa autoa näistä syistä, ei sitä edellistä tarvitse elämänkaaren päähän ajaa. Jotkut eivät vaan ole niin jääräpäitä etteivätkö voisi korjata erehdystä ja nauttia elämästä.

        Tunnettuahan on, että opel on saksan lada ja elinikä 5v tai alle sitä vanhempi opel on kaatopaikka kamaa saksassa.


      • klhj
        A autoilija kirjoitti:

        Tunnettuahan on, että opel on saksan lada ja elinikä 5v tai alle sitä vanhempi opel on kaatopaikka kamaa saksassa.

        Ei muuta kun tuomaan Suomeen kaikki Opelit ,tänne kyllä laatuautoja mahtuu.Mitähän ihmiset Tojotassa näkee ,varmaan se hyvä ohjaustuntuma.


      • tosikko
        A autoilija kirjoitti:

        Tunnettuahan on, että opel on saksan lada ja elinikä 5v tai alle sitä vanhempi opel on kaatopaikka kamaa saksassa.

        Katso peiliin! Näetkö mitään??


      • Obeliski

        Mulla oli edellinen auto Carina II ja on pakko kyllä sanoa, että Toytota on Toyota. Talvella se lähti aina käyntiin eikä tarttenu edes olla johdon päässä. Milloinkaan ei jättäny tien päälle ja aina oli uskollinen HYVÄLLE käyttäjälleen. Nyt, vaihdoin autoa Opelin dieseliin. Siinä on pieni ongelma kylmäkäynnistyksen kanssa ja vikaa korjataan kolmatta kertaa, koska sitä ei ole osattu vielä osoittaa. Mutta, so what? Mä olin täysin tyytyväinen Toyotaan ja nyt olen täysin tyytyväinen Opeliin. Täällä on aika erikoisia kommentteja yleensäkin noista autoista. Oma mielipiteeni on vakaasti se, että auto kuin auto on hyvälle pitäjälleen hyvä sijoitus. Sanokoot muut mitä tahansa!


      • vähän
        autoilija kirjoitti:

        Missäs se tämä Keltainen Pörssi on? En ainakaan Opelin sivuilta kyseistä liikettä löytänyt.

        tyhmä?


      • autoilija
        vähän kirjoitti:

        tyhmä?

        Ihailen suoruuttasi. Kysymyksesi osoittaa suurta kiinnostusta lähimmäistesi, ja ehkä sitä kautta myös omien hengenlahjojesi syvällisempään tarkasteluun. Aihe on mielenkintoinen ja toivotan sinulle menestystä kehittävän harrastuksesi parissa.
        Alaa jonkinverran tuntevana voisin kuitenkin suositella, että jalostaisit myös hieman ilmaisutaitojasi. Tätä kautta saisit harrastuksellesi aivan uutta syvyyttä.
        Vaikka en nyt aivan suoralta kädeltä osaakaan antaa vastausta kysymykseesi, voinen kuitenkin onnitella sinua siitä, että olet löytänyt hyvän lähteen tutkimuksellesi. Tältä keskusteluforumilta
        uskoisin löytyvän riittävästi vastauksia kumpaankin suuntaan.
        Hyvää joulua!


    • PERILLE

      Varoituksesi. Omistan Opelin ja aion vaihtaa seuraavaksi myös Opelin, tarkemmin sanottuna c-Vectran. Lisäksi (mielipahaksesi?) olen oikein tyytyväinen autooni.
      Mielestäni täällä Pohjanmaalla hyvitetään odotuksiin nähden aivan kohtuullisesti vanhasta tällä hetkellä. Käytettyjen kauppa käy kuulemma tyydyttävästi, uusia menee kuin karamelleja. Vertaillessani kaverin (VW) kanssa vaihtotarjouksia, laskeskelimme, että autojemme arvonalennus/kk oli prosenttiyksikön sisään sama. Autokauppiailta kuultua taas on, että facelift-Vectra B ja G-Astra myyvät hyvin käytettyinäkin. Etelä-Suomesta en osaa enkä haluaisikaan mainita mitään.

    • teuvo...

      Ihmettelen kauhiast, mitä järkee tämmösessä keskustelussa oikein on??? Onko kirjottajalla pieni pili vai missä viiraa??? Onko järkee vai ei....

    • Ööppeli

      käykäähän etsimässä sellainen ooppeli biisi ku HELVETIN OOPPELI. siinä on asennetta.

      • Kauppias

        En haluaisi olla opel myyjä organisaatiossa kun uusi astra tulee... Varmasti myy ihan kivasti, mutta vaihdossa tulee lähinnä astroja ja vectroja! Eivät nimittäin ole missään korkeassa kurssissa tällähetkellä! Omaan merkkiin on pakko hyvittää paljon, ja se taas tietää sitä että on varastot täynnä ylihintaisia autoja, mitkä eivät kelpaa kenellekkään... Opel rupeaa olemaan jo fiat tasoa arvostuksessa, pitää olla suomen halvin että voi ottaa varastoon...Mahdoton yhtälö mielestäni, pienemmät liikkeet laittanevat lappuja luukulle!

        Niin, ja olen automyyjä, mutten opelilla!


      • näyttää
        Kauppias kirjoitti:

        En haluaisi olla opel myyjä organisaatiossa kun uusi astra tulee... Varmasti myy ihan kivasti, mutta vaihdossa tulee lähinnä astroja ja vectroja! Eivät nimittäin ole missään korkeassa kurssissa tällähetkellä! Omaan merkkiin on pakko hyvittää paljon, ja se taas tietää sitä että on varastot täynnä ylihintaisia autoja, mitkä eivät kelpaa kenellekkään... Opel rupeaa olemaan jo fiat tasoa arvostuksessa, pitää olla suomen halvin että voi ottaa varastoon...Mahdoton yhtälö mielestäni, pienemmät liikkeet laittanevat lappuja luukulle!

        Niin, ja olen automyyjä, mutten opelilla!

        vuoden vilkkaimman ajan kauppa käyvän, kun on "kauppiaalla" aikaa täällä lörpötellä.
        Taidat olla mopokauppias.
        Mielipiteellesi ei ole kokemuksistani tukea. Vaihdattelen vajaat kolmivuotiasta Opeliani uuteen. Hyvitykset ovat aivan asiallisia uuteen volkkariin, Toyotaan ja Opeliin. Onnekseni kelit ovat olleet niin huonot, että kaivattuja talvituntumia on koeajoissa saanut.
        Voitto on menossa Vectra 2.2 gts -merkkiselle ropposelle.


      • Laatuautoilija
        Kauppias kirjoitti:

        En haluaisi olla opel myyjä organisaatiossa kun uusi astra tulee... Varmasti myy ihan kivasti, mutta vaihdossa tulee lähinnä astroja ja vectroja! Eivät nimittäin ole missään korkeassa kurssissa tällähetkellä! Omaan merkkiin on pakko hyvittää paljon, ja se taas tietää sitä että on varastot täynnä ylihintaisia autoja, mitkä eivät kelpaa kenellekkään... Opel rupeaa olemaan jo fiat tasoa arvostuksessa, pitää olla suomen halvin että voi ottaa varastoon...Mahdoton yhtälö mielestäni, pienemmät liikkeet laittanevat lappuja luukulle!

        Niin, ja olen automyyjä, mutten opelilla!

        Näin siinä käy. Jo nyt käytetyn Opelin kauppa on todella tuskaista. Keltainen Pörssi pullistelee ilmoituksia. Opel itse varsinaisessa suossa. Mitään ei voi oikeen hyvittää vanhasta Opelista kun ei pihasta lähde kuitenkaan pois. Elämme mielenkiintoisia aikoja. G-Astraa ja B-Vectraa joka paikka täynnä.


      • Kauppias
        näyttää kirjoitti:

        vuoden vilkkaimman ajan kauppa käyvän, kun on "kauppiaalla" aikaa täällä lörpötellä.
        Taidat olla mopokauppias.
        Mielipiteellesi ei ole kokemuksistani tukea. Vaihdattelen vajaat kolmivuotiasta Opeliani uuteen. Hyvitykset ovat aivan asiallisia uuteen volkkariin, Toyotaan ja Opeliin. Onnekseni kelit ovat olleet niin huonot, että kaivattuja talvituntumia on koeajoissa saanut.
        Voitto on menossa Vectra 2.2 gts -merkkiselle ropposelle.

        Fiksuna miehenä huomasit varmaan että viesti oli kirjoitettu n.klo 23.00! Meillä liike on silloin kiinni... Ja nyt on todellakin hiljaista, mutta näytäppäs liike jossa ei aatonaattona olisi!
        Taidat olla matkapuhelin alalla jos vuoden vilkkain aika on nyt, autokaupassa se ei ole ikinä ollut eikä tule olemaankaan joulukuun loppu!
        Ja osa miehistä on vielä vapaallakin, kyllä meillä sitten huonosti menee... ; )

        Eikä tuo vectra gts mikään huono ole, eikä varmaan uusi astrakaan, puhe olikin noista vanhemmista mitkä ei kelpaa orimattilan miehillekkään...


      • Jpp
        Laatuautoilija kirjoitti:

        Näin siinä käy. Jo nyt käytetyn Opelin kauppa on todella tuskaista. Keltainen Pörssi pullistelee ilmoituksia. Opel itse varsinaisessa suossa. Mitään ei voi oikeen hyvittää vanhasta Opelista kun ei pihasta lähde kuitenkaan pois. Elämme mielenkiintoisia aikoja. G-Astraa ja B-Vectraa joka paikka täynnä.

        ...tai muutkin harvinaisemmat Opelit...jos vain kilsat ja kunto kohdillaan..


      • sitten
        Laatuautoilija kirjoitti:

        Näin siinä käy. Jo nyt käytetyn Opelin kauppa on todella tuskaista. Keltainen Pörssi pullistelee ilmoituksia. Opel itse varsinaisessa suossa. Mitään ei voi oikeen hyvittää vanhasta Opelista kun ei pihasta lähde kuitenkaan pois. Elämme mielenkiintoisia aikoja. G-Astraa ja B-Vectraa joka paikka täynnä.

        Kysymys on yritysautoista. Opel suossa? Pitäisi näkyä enemmän hinnassa. Otin vertailuhaun vuoden 2000 mallin Astrasta ja Golfista ajettu max 60 tuhatta km. Opeleita 48 kpl hinnat 13900-20000 €. Golfit 9 kpl hinnat 15490-18900 €. Opeleiden määrän selittää a) yritysautomyynti b) tuon vuoden automyynti c) kysyntä ja tarjonta vaihtoautomarkkinoilla.
        Huomattakoon vielä paikkakuntakohtaiset erot, jotka selittävät yritysautomyynnin jakaumaa. Vectrasta ei ole kokemusta, mutta G-Astra on taatusti kelpo auto näihin oloihin. Asia on sikäli tuttu, että olen ollut päättämässä autohankinnoista firmaan ja esim. vuonna 2000 Opel oli hyvä hankinta. Sittemmin hintapolitiikka on nostanut mm. Toyotan ja VW:n kiinnostusta.


      • Pete
        Kauppias kirjoitti:

        Fiksuna miehenä huomasit varmaan että viesti oli kirjoitettu n.klo 23.00! Meillä liike on silloin kiinni... Ja nyt on todellakin hiljaista, mutta näytäppäs liike jossa ei aatonaattona olisi!
        Taidat olla matkapuhelin alalla jos vuoden vilkkain aika on nyt, autokaupassa se ei ole ikinä ollut eikä tule olemaankaan joulukuun loppu!
        Ja osa miehistä on vielä vapaallakin, kyllä meillä sitten huonosti menee... ; )

        Eikä tuo vectra gts mikään huono ole, eikä varmaan uusi astrakaan, puhe olikin noista vanhemmista mitkä ei kelpaa orimattilan miehillekkään...

        tuntuvat ainakin olevan varsin kysyttyä tavaraa, hinnat ovat kohdallaan ja myyntiajat lyhyita niiden valtavasta määrästä huolimatta. Arvokin säilyy hienosti, katso vaikka www.ajovalo.net. Mistähän nuo juttusi olet keksinyt?


      • Toinen myyjä
        Pete kirjoitti:

        tuntuvat ainakin olevan varsin kysyttyä tavaraa, hinnat ovat kohdallaan ja myyntiajat lyhyita niiden valtavasta määrästä huolimatta. Arvokin säilyy hienosti, katso vaikka www.ajovalo.net. Mistähän nuo juttusi olet keksinyt?

        Ei tuossa mitään keksittyä minun nähdäkseni ole. Miten se arvo sitten säilyy? Vilkaiseppa lompakkoosi...
        Eipä ole Astra tai Vectra minunkaan suosikkivaihturini. Tosin tuhansia autoja ajaneena, ei ole suosikkiautoni muutenkaan. Yleensä KOVAT korjauskulut niissä on...
        Kyllähän niillekin ostaja aina löytyy. Paljon on onneksi merkkiuskollisia Opelillakin (Johtunee merkin pitkästä historiasta). Mielenkiintoista, etteivät kyseiset ihmiset välitä näistä viimeaikaisista SELKEISTÄ laatuongelmista. Ehkä eivät halua näitä ongelmia nähdä. Ilman merkkiuskollisia olisi aika vaikeata Opeleita eteenpäin puskea.
        Toivotaan, että uusi Astra onnistuu myös laadullisesti. Nättihän se on!


      • Yksi asiakas
        Toinen myyjä kirjoitti:

        Ei tuossa mitään keksittyä minun nähdäkseni ole. Miten se arvo sitten säilyy? Vilkaiseppa lompakkoosi...
        Eipä ole Astra tai Vectra minunkaan suosikkivaihturini. Tosin tuhansia autoja ajaneena, ei ole suosikkiautoni muutenkaan. Yleensä KOVAT korjauskulut niissä on...
        Kyllähän niillekin ostaja aina löytyy. Paljon on onneksi merkkiuskollisia Opelillakin (Johtunee merkin pitkästä historiasta). Mielenkiintoista, etteivät kyseiset ihmiset välitä näistä viimeaikaisista SELKEISTÄ laatuongelmista. Ehkä eivät halua näitä ongelmia nähdä. Ilman merkkiuskollisia olisi aika vaikeata Opeleita eteenpäin puskea.
        Toivotaan, että uusi Astra onnistuu myös laadullisesti. Nättihän se on!

        Mutta miksi Opeleiden hintataso ei ole liikkeissä pudonnut? Vastaukseksi ei kelpaa, että on -kyllä minä tiedän.
        Minulle kelpaisi tuore vähän ajettu Astra. Niitä on hyvin tarjolla varsinkin isommissa kaupungeissa. Miksi ne eivät ole sitten halpoja. Kun klaraa oikotien ja autotallin läpi, yhtään superhalpaa ei löydy. Yksityiseltä en osta.
        Nyt on aivan makuasia hinnankin puolesta, minkä tuon luokan auton ostaa alle 3-vuotiaana. Corollat, Golfit, Astrat ja Focukset ovat menettäneet saman suhteellisen määrän arvostaan. Taitaa tuo laatujankutus olla tarkoitushakuista!


      • päästiin
        Yksi asiakas kirjoitti:

        Mutta miksi Opeleiden hintataso ei ole liikkeissä pudonnut? Vastaukseksi ei kelpaa, että on -kyllä minä tiedän.
        Minulle kelpaisi tuore vähän ajettu Astra. Niitä on hyvin tarjolla varsinkin isommissa kaupungeissa. Miksi ne eivät ole sitten halpoja. Kun klaraa oikotien ja autotallin läpi, yhtään superhalpaa ei löydy. Yksityiseltä en osta.
        Nyt on aivan makuasia hinnankin puolesta, minkä tuon luokan auton ostaa alle 3-vuotiaana. Corollat, Golfit, Astrat ja Focukset ovat menettäneet saman suhteellisen määrän arvostaan. Taitaa tuo laatujankutus olla tarkoitushakuista!

        itse asiaan. Pyyntihinnat ovat pilvissä, parivuotiaat uuden hinnoissa. Säikeen aloittajan hirmualennuksia ei pyyntihinnoissa näy. Alennusta tulee sitten perustinkimisellä vakiona vähintään 30%. Väitetään että tällä politiikalla olisi jotain tekemistä ulkomailta tuotujen käytettyjen kanssa.

        Hauskaa Joulua!


    • lintu

      Nyt kun luulee, että Opeleita saa alehintaan, joutuu pettymään.
      Olen suunnitellut pukinkonttiin parivuotiasta Astraa ja kävin kierroksen jos toisenkin käytettyjä kyttäämässä. P:le kun eivät ole sen halvempia kuin ennenkään. Taitaa "Laatuautoilija" olla joulun kunniaksi pihalla kuin lumiukko.

      • ei mee kaupaksi

        Joka paikka yhä edelleen täynnä käytettyä Opelin paskaa. Ei mee kaupaksi,kukaan ei uskalla moista romua ostaa. Jo aivan pienet pojatkin tietää että Opel on synonyymi autojen vioille. Naiset jotka ei tiedä autoista paljon mitään, tietää jokainen että Opeli on täyspaska. Opel on synonyymi laaduttomuudelle ja vioille. Ko. merkki ei pääse siitä koskaan eroon.


      • olipa järkeä
        ei mee kaupaksi kirjoitti:

        Joka paikka yhä edelleen täynnä käytettyä Opelin paskaa. Ei mee kaupaksi,kukaan ei uskalla moista romua ostaa. Jo aivan pienet pojatkin tietää että Opel on synonyymi autojen vioille. Naiset jotka ei tiedä autoista paljon mitään, tietää jokainen että Opeli on täyspaska. Opel on synonyymi laaduttomuudelle ja vioille. Ko. merkki ei pääse siitä koskaan eroon.

        Helpottiko??


      • 12+7
        ei mee kaupaksi kirjoitti:

        Joka paikka yhä edelleen täynnä käytettyä Opelin paskaa. Ei mee kaupaksi,kukaan ei uskalla moista romua ostaa. Jo aivan pienet pojatkin tietää että Opel on synonyymi autojen vioille. Naiset jotka ei tiedä autoista paljon mitään, tietää jokainen että Opeli on täyspaska. Opel on synonyymi laaduttomuudelle ja vioille. Ko. merkki ei pääse siitä koskaan eroon.

        Kun piti tulla tänne kiukutteleen?


      • kokemuksia on
        ei mee kaupaksi kirjoitti:

        Joka paikka yhä edelleen täynnä käytettyä Opelin paskaa. Ei mee kaupaksi,kukaan ei uskalla moista romua ostaa. Jo aivan pienet pojatkin tietää että Opel on synonyymi autojen vioille. Naiset jotka ei tiedä autoista paljon mitään, tietää jokainen että Opeli on täyspaska. Opel on synonyymi laaduttomuudelle ja vioille. Ko. merkki ei pääse siitä koskaan eroon.

        omistanut kaksi kadettia, 89 ja 91, yhtä huoja autoja kuin oli vm 89 swift. Kolmatta opelia ei enää tule. Toinen kadetti oli läpimätä ja toisen moottori kävi viimeisiään ja öljyä sai kaataa joka toinen viikko litran kun vuoti kannen välistä.

        Toinen tietääkseni on jo romutettu ja toisen olen nähnyt useinkin nettiautossa.

        Valitettavasti Opel tuo mieleen vain negatiivistä. Epämukava, epäluotettava jne.

        Onneksi ukissa valmistettu tonnarini on Auto. Kotimainenkin vielä.


      • Vanha se mikä vanha
        kokemuksia on kirjoitti:

        omistanut kaksi kadettia, 89 ja 91, yhtä huoja autoja kuin oli vm 89 swift. Kolmatta opelia ei enää tule. Toinen kadetti oli läpimätä ja toisen moottori kävi viimeisiään ja öljyä sai kaataa joka toinen viikko litran kun vuoti kannen välistä.

        Toinen tietääkseni on jo romutettu ja toisen olen nähnyt useinkin nettiautossa.

        Valitettavasti Opel tuo mieleen vain negatiivistä. Epämukava, epäluotettava jne.

        Onneksi ukissa valmistettu tonnarini on Auto. Kotimainenkin vielä.

        onhan ne vasta parikytvuotta vanhoja joten jos tossa ajassa ruostuu tai moottori alkaa jo kuluttaa öljyä niin en minäkään niitä ostais.


      • 26vN
        Vanha se mikä vanha kirjoitti:

        onhan ne vasta parikytvuotta vanhoja joten jos tossa ajassa ruostuu tai moottori alkaa jo kuluttaa öljyä niin en minäkään niitä ostais.

        Meillä töissä on sama juttu ku yks kerto miten hän ennen 90:kyt luvulla omist kadetin ja miten huono se oli kun vertaa tähän hänen nykyiseen 2009 mallin Volvoon.
        No kaikki ei ole autoihmisä joten suotakoon se heille anteeksi.


      • autoilijaa
        26vN kirjoitti:

        Meillä töissä on sama juttu ku yks kerto miten hän ennen 90:kyt luvulla omist kadetin ja miten huono se oli kun vertaa tähän hänen nykyiseen 2009 mallin Volvoon.
        No kaikki ei ole autoihmisä joten suotakoon se heille anteeksi.

        Omasta kokemuksesta Opel GTS 2005 -> mallit on luotettavia. ja 2.8 konehan ei ole ooppelin, eikä myöskään turbotekniikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6139
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      521
      3719
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3560
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2774
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 284
      2194
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1583
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe