kerro mielipiteesi
siitä voi olla apua
mikä on onnen salaisuus
3
173
Vastaukset
- kat70
Onnen salaisuus piilee minun mielestäni siinä, että ihmiset jaksaisivat kuunnella toisiaan kertoa tunteistaan niin iloista kuin suruista. Rakastaa toisen huonoja ja hyviä puolia kukaan ei ole täydellinen. Pitää antaa toiselle tilaa.. ei saa painostaa pitää olla kärsivällisyyttä ja pystyä luottamaan toiseen sitä se minusta on.
- =oD
=oD
sitähä miekii
- Onnellinen
on kiteytetty sanontaan "jokainen on oman onnensa seppä"... mielestäni ihminen voi tulla onnelliseksi, jos hän sitä tarpeeksi haluaa ja viitsii nähdä vaivaa sen eteen. Ihmisen on ekaks pohdittava, mitä onni hänen kohdallaan tarkoittaa, sitten hänen tulee pyrkiä siihen määrätietoisesti erityisesti opeteltava nauttimaan niistä elämän pienistäkin onnenmurusista - harvalle niitä kimpaleita riittää!
Meissä suomalaisissa taitaa vaan olla liikaa niitä jumalaan ja kohtaloon uskovia, jotka eivät itse osaa/viitsi tehdä mitään oman onnensa eteen ja sitten vielä ihmettelevät, kun sitä ei löydy! Aivan niin kuin se yht´äkkiä tipahtaisi taivaalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889