Jos valkolainen surmaa romanin niin onko hänen lapsensa, veljensä ja isänsä verikoston alaisia, heille saa kostaa? En ole kyllä ikinä kuullut tapauksesta jossa valkolainen olisi romanin surmannut, kyllä se niin on että jos romani joutuu henkirikoksen uhriksi on tekijä romani.
Koskeeko verikosto valkolaista?
40
9930
Vastaukset
- ota selvää tosiaioista
Kyllä se vain niin on että monta romania on myöskin valkolaiset surmannut. Kaksi nuorta poikaa tappo suomalaiset Elskistunassa 70 luvun lopulla. Ja minun enon on tappanut valkolainen. Ehkä muut tummat tietävät lisää
- romani1
Tiedoksi On paljon henkirikoksia, missä kantaväestön ihminen on surmanut rimanin. Minun porukassa on monta tapausta ja niin myös muissa porukoissa. Kanattaa, olla enemmän tietoa, kun kirjottaa, tällaisesta aiheesta
- tiedän sen mistä puhun
romani1 kirjoitti:
Tiedoksi On paljon henkirikoksia, missä kantaväestön ihminen on surmanut rimanin. Minun porukassa on monta tapausta ja niin myös muissa porukoissa. Kanattaa, olla enemmän tietoa, kun kirjottaa, tällaisesta aiheesta
mulleko sinä sanot että "kannatta olla enemmän tietoa kun kirjottaa tällasesta aiheesta". Kyllä minä tiedän mistä minä puhun enhän minä ilmasta oo näitä asioita ottanut. Eno vainaan kaajeet tappovat ja ilman syytä
- minkä
romani1 kirjoitti:
ihmeen rimanin?
- sivusta katsoja
jos joku tappaisi minun omaisen, kostaisin kyllä huolimatta siitä minkä rotuinen se tappaja on, eli väittäisin, että jokainen omaistaan rakastava ihminen reagoi noin isoon asiaan huolimatta siitä, minkä rotuinen on tekijä tai uhrin omaiset.
- Liian kaukaa
Mustalaisten kosto on yleisestti sellaista et pidetään sellaisia ihmisiä vihamiehenä ja niitä ei suvaita silmisssä joka on uskos ja joka ei ole tappelia.Jollekin sellaisille ihmisille joka on siivoo porukkaa niin niille näytetään ja uhotaan mut ei mennä sellaisen luo joka on asian tehnyt.Tiedän tapauksen kaksikin et mies otti akkan ja eros siitä niin akka otti vihamiehiä lapsiilensa isäpuoleksi ja lapsien isä ei puhunut mitään muille näytti ja näyttää mieliänsä ja ufoilee mut lasiensa isäpuolelle ei puhunut mitään kun siel olis ollu kyyti kylmää.Toinen tapaus Mies otti murhaajan siskosta akkan ja pitää murhaajan serkkuja vihamiehenä.
- Romandologia
Elä valehtele!!
- Werti
Verikosto loppuu sivistyksen ja koulutuksen myötä.Oppia sanomaan itselleen olen väärässä.
- artonyyberggi
Ryöstikö nämä tytöt sinut lopulta kokonaan vai saitko tuolta toisen naisen mieheltä pahasti turpaan vai mistä tämä viha ja halveksiminen mustalaisia kohtaan?
- heinytrauhassa
Nyt lopetatte jokainen taholtanne! Suomessa on Suomen laki, joka kieltää kaikki henkirikokset. Ja kyllä, rasismi on perseestä, ihmiset yleistää asioita ja ärsyttää toisiaan aivan huvikseen. Sitä tapahtuu sekä valkoisten että romanien taholta. Kaikki on ihmisiä. Joskus vaan tuntuu, että kaikista huonokäytöksisimmät pitää eniten meteliä itestään etnisyyteen katsomatta.
- Anonyymi
Jos suomalaiset venäjän voitti niin ei kai se pienempi romanien ryhmä niin kova voi olla kun he itse sitä ajattelevat.
- Anonyymi
Yleensä se, että valkolainen romanin tappaa, liittyy rikollisten välien selvittelyyn. Ne ei ole yleensä random-tapauksia. Eli ei tipu uhripääomaa mafiamurhista.
- Anonyymi
Ikke maaro!
- Anonyymi
Joka uskoo Jeesukseen, ei kosta eikä ota osaa kostoon. Muistakaa, ei ole muuta pelastusta kuin herramme Jeesus. Voit aina katua ja pyytää armoa häneltä, ja voit rukoilla häntä poistamaan sen iäisen tuomion minkä teoillasi ansaitsisit, mutta paljon parempi sielullesi, kun et edes tee verisyntiä. Tee pelastus nyt, ja pysy pelastuksen tiellä! Elämme täällä maailmassa vain vähän aikaa, ja se mitä teemme täällä vaikuttaa siihen, miten ja missä vietämme iäisyyden. Kukaan ei pääse maineella taivaaseen. Veritekoja tehnyt joutuu katumaan ja tekemään toden ja oikean parannuksen.
- Anonyymi
Aamen, siunatkaa, älkää kirotko.
- Anonyymi
Haluaisin vastausta joltain asialliselta mustalaiselta.
Mustalaisilla on omat kovat sääntonsä ja tunnen ne. Kunnioitankin sitä moraalia.
Miksi ei porukka koita sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan, vaan hankoittelee vastaan? Me muutkin joudumme sopeutumaan sääntoihin. Ei sitä elämistä Suomessa niin kovin paljon rajoiteta ja kaikkia kohdellaan periaatteessa samalla tavalla.
Ja rasismista. Jos mustalaispoika rakastuu kantalaissuomalaiseen tyttoon, ehkä asia järjestyy, mutta jos valkolainen rakastuu mustalaistyttoon, voi olla vaikeampaa.
Käytän tahallani sanaa mustalainen. En halventavassa mielessä, mutta miksi kiertää asia sanalla romaani. Romaniassa on paljon mustalaisia, monet kavereitanikin.
Heikki- Anonyymi
Nykypäivänä mustalais sana on rasistinen ja halveksiva itse en pidä sitä rasistisena, mutta romani kulttuurin tavat ja säännöt ovat todella tärkeitä meille jonka takia me niitä noudatetaan.
Ja jos mustalaispoika tosiaan rakastuu suomalais tyttöön asia järjestyy kuhan tälle suomalais kantaiselle tytölle opetetaan mustalais tyttöjen perus tavat joita hänenkin tulee kunnioittaa vaikka itse ei romani ole, mutta jos suomalaiskantainen tyttö rakastuu mustalaistyttöön asia menee mutkikkaammaksi koska asiaa pidetään sopimattomana ja häpeällisenä romani kulttuuurissa niin sanotusti tätä ei hyväksytä ja on mahdollista että tämä kyseinen mustalais tyttö kääntyykin suomalaisten elämään mutta muistaa omat juurensa aina.
- Anonyymi
Verikosto on voimissaan ainakin Idän vuoriston alueella.Jossa ihmiset on vähän kosketuksessa sivistyksen kanssa.Yksi keino Suomessa on Lastentarhat,joissa opetetaan perustaidot elämään.
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229