MOSKOVAAN

Jos on ikävä...

5

1547

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psyykkinen kuppi:E

      Olin ylpeä,kun selvis,et mä olen kyllin rutinoitunut travelleri selvitäkseni öisestä Moskovan katuvilskeestä.En oo testannu,vielä. Ajattelin pakata tulevalle Moskovan matkalle,joka tapahtuu syksyllä 2009,paljon puhtaita sukkia.Rahat käteisenä Gambo-pussissa.Menen 4 vrk.Käväisen 2 museossa ja loput ajasta ostoskatuja,puistoja,kameran käyttöä luvallisilla kohteilla sekä hotellin suosittelemissa rafloissa safkailua.Olisi kiva bongata edes yksi paikallinen haute couture-mallikuvaustilanne, mutta varmaan aika vaikee. Kirkkoja,palatseja, toreja.Sen sellaista.PITÄKÄÄ HAUSKAA, HOSTELLIT VARMAAN PASKOJA!!

      • ilman muuta

        Moskovan liike-elämä on maailman kallein, toiseksi kallein on Lontoo. Hotellin majoitus voi maksaa 5 tuhatta dollaria Ritz Carlton-hotellissa. Kuppikahvin minimihinta alkaa kymmenestä dollarista. On se selvä kun Moskovassa asuu 74 miljardööriä…


      • Jussi__777
        ilman muuta kirjoitti:

        Moskovan liike-elämä on maailman kallein, toiseksi kallein on Lontoo. Hotellin majoitus voi maksaa 5 tuhatta dollaria Ritz Carlton-hotellissa. Kuppikahvin minimihinta alkaa kymmenestä dollarista. On se selvä kun Moskovassa asuu 74 miljardööriä…

        paikkoja jos osaa ettii. Syksyl olin pari viikkoo Pietaris, siel kyl sai hotelli 200€ vrk ja taksiki lähti 30€ liikkeelle. Va ol mahtava kylä. Ku yöl ajo Neva vartta näk mikä ero o kaupungila taikka Hesal. Muutama kerran syötii saslinkipaikossa, halapoja olivat mut paino putos sellase 5 kg pari tukeva mahataui seuraukisena joista toise sain viel Ikean maidosta. Va ei o enää sikailupaikkoja. 86 asustelin Moskovas, sillo se ol pelipaikka mut en kyl ennee uskaltas lähtee, vois käyä eget huviks. Yks mitä oon miettinä et jos viittis Novgorodis kävästä, vois olla ihan sietohinnois, ainaki Sortavalas pärjää meikän hilulla jos ei ruokaan tuhlaa.


      • pitermees
        Jussi__777 kirjoitti:

        paikkoja jos osaa ettii. Syksyl olin pari viikkoo Pietaris, siel kyl sai hotelli 200€ vrk ja taksiki lähti 30€ liikkeelle. Va ol mahtava kylä. Ku yöl ajo Neva vartta näk mikä ero o kaupungila taikka Hesal. Muutama kerran syötii saslinkipaikossa, halapoja olivat mut paino putos sellase 5 kg pari tukeva mahataui seuraukisena joista toise sain viel Ikean maidosta. Va ei o enää sikailupaikkoja. 86 asustelin Moskovas, sillo se ol pelipaikka mut en kyl ennee uskaltas lähtee, vois käyä eget huviks. Yks mitä oon miettinä et jos viittis Novgorodis kävästä, vois olla ihan sietohinnois, ainaki Sortavalas pärjää meikän hilulla jos ei ruokaan tuhlaa.

        Oot maksellu näköjään... hotelli 200 ja taksi liikkeelle 30 niin huhhuh kallista kallista!


    • pietarin vävy

      toi väkiluku on vanhaa tietoa,siellä todellakin on paljon enemmän väkeä,lisäksi väestölaskenta siellä on sellaista että kaikki ei ole edes kotona ja kaikkia ei rekisteröidä kun laskentaa tehdään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      112
      2611
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1904
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      117
      1696
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      28
      1567
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1443
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1429
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      351
      1380
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      209
      1201
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1149
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1071
    Aihe