mikä on teillä paras tapa saada vitutus laskemaan?
itse pistän jonkun todella hyvän biisin (kuten
rammsteinin mutterin tai sonnen) soimaan aivan
täysillä ja hoilaan itse mukana. toimii niin
pitkään ennen kuin joku tulee valittamaan.
vitutus pois?
18
3966
Vastaukset
- jouman
aivan!!musa on maailman paras vitutuksen
karkoituskeino!=) - Ottowille
Timo Rautiainen & trio Niskalaukaus: Hyvä päivä
Kotiteollisuus: Jos sanon- Ottowille
Päälle vielä 6-7 litraa keskiolutta.
- hih.
Ottowille kirjoitti:
Päälle vielä 6-7 litraa keskiolutta.
Oman kokemukseni mukaan kannattaa ostaa 4cm halkasialla oleva vibrattori se tuo mukavaa nautintoa ja toimii myös selän hierojana.
- Cinna
Jos mua vituttaa, kömmin yleensä jätkäkamuni
syliin ja hetkessä on vitutus kaikonnut. Jos
kultaseni syystä tai toisesta ei pääse minua
piristämään, niin sitten toimii musa ja
salmiakki, joka tuntuu olevan mulla taikasana
joka asiaan, vitutukseen, masennukseen.. :)- :D
nii jos vituksen syy on oma kulta ni ei siin
hirveesti kömmitä sylii hellii =) no mul on
(omasta mielestäni) takuuvarma konsti:
Korvalappustereot mukaa ja rullaluistelee!!
Toimii aina!! Oh Yeah! - Cinna
:D kirjoitti:
nii jos vituksen syy on oma kulta ni ei siin
hirveesti kömmitä sylii hellii =) no mul on
(omasta mielestäni) takuuvarma konsti:
Korvalappustereot mukaa ja rullaluistelee!!
Toimii aina!! Oh Yeah!Mutta se tepsii silloin jos vitutuksen aiheena ei
ole oma kulta. :) - §B)
Cinna kirjoitti:
Mutta se tepsii silloin jos vitutuksen aiheena ei
ole oma kulta. :)nii,mut kannattaa kokeilla sitä luisteluu! Se
oikeesti jeesaa,ku pitää kokoajan keskittyy,ni ei
ehi miettii ikäviä asioita.. enivei =))))
- Shadow
Musiikki,ystävät,aurinko,poikani,kultani..joskus
ihan vain yksinäinen kahvi hetki jota seuraa
savuke (hyi,hyi..) :)
Ai niin,se tärkein:Salmiakki.Kokeilkaahan
joskus ;) - poju
Manowaarit pauhaamaan ja viitisenkymmentä
punnerrusta on aika takuuvarma vitutuksen poisto. - assi
aerobic-tunti tai tosiaan niinku joku täällä
sanokin, niin rullaluistelu. - Coyote
Jos on tälläinen yleinen vitutus niin kulta
auttaa,mut jos se on just se vitutuksen
aiheuttaja tai jokin sellainen asia jos kulta ei
voi auttaa ni mä vaivun helposti itsesääliin,mut
piristän itteeni kuuntelemalla techno&trancee..
Mix kukaan ei oo maininnut että kaveritkin auttaa?
Ainakin mulla on tietyt kaverit jotka piristää
mua ja oon taas hetkes iloinen..ainakin vähän
aikaa..=)- tHe mUiJa
kaverit, suklaa.. ja ennen kaikkea ku pistät
säkin roikkuun kattoon ja puoli tuntia hakkaat..
ni eikhän ala oloki helpottaa.. tai sitte ottaa
veljen kaa paini matsin että saa purkaa
agressiot!!!;)
- Kinda eMCee
Kaikki ei vaa voi tajuta kuin paljon musiikki ym.
kulttuuri seikat voi vaikuttaa ihmiseen..
Biisien sanoitukset kertovat yleensä
sanoittajansa näkökulmista asioihin, elämästä..
ym.. Ja niitä kuunnellessa saattaa tulla tunne,
että et ole ainoa..!
Jos mulla ei auta aina biisien kuuntelu, niin
väännän ite riimei paperille, tällä tavalla ne
tulee ehkä joskus muidenkin tietoon. Asioitahan
kun ei saa jättää sisälle hautumaan!- vittuutuunuuutt
Mua auttaa se kun teen jotain vaarallista niin sen jälkeen olen kiitollinen taas elämästäni. Kokeilemia keinoja on ulittää moottoritie jalan, junaraiteet vähän ennen junia, uida järven poikki, kiivetä jotain jyrkännettä, roikkua parvekkeelta tai näkötornista, kerran olin niin vittuuntunut että päätin tappaa itseni ja katkaisin sähköjohdon ja otin toisellakädellä toisesta ja toisella toisesta päästä jolloin silmissä pimeni ja kaaduin tärisevänä selälleen, sen päivän ajan olin hyvin kiitollinen, kuitenkin tänään olin senverta ittuuntunut ja päätin testata jokuaikaa sitten hankkimani sähkö lamauttimen, no ei taaskaan käynyt sen pahempaa ja on ihan kohtalainen fiilis.
- vituttaalahesjokapv
AINA kun mua vituttaa mä kuuntelen Bring Me The Horizonia IHAN TÄYSILLÄ.
Mä en tykkää tästä bändistä yhtään tai tälläsestä musasta mut kun kuuntelen tota Chelsa Smile biisii nii tekee ni mieli huutaa itekki siinä mukana et lähtee tosi nopiaa. :D Äskenkää ei tarvinnu kuunnella ku 2minuuttia nii poissa on. Jos ei tolla lähe nii mä syön kans suklaata, seki jotenki auttaa, mut mua ei ainakaan niin paljon ku tää BMTH musa. Mut suosittelen BMTH Chelsa Smile, Written in Blood, Suicide Season -biisejä. Asking Alexandria on kans tosi hyvä jos toi tyyli toimii. Not An American Averge auttaa mua aina A.A:lta. Loppuun vielä Suicide Silence - You Live Only Once ! Tosi hyvä jos toimii teilläkin ! - _girl_
Hyvän musan kuunteleminen ja jos polttaa röökiä sekin auttaa asiaan :) itselläni on toi musa ja rööki
- Jyrkkämopo
Paras lääke vitutukseen on juosta kymppi täysillä. Jos juokset vain viisi kilometriä on hoito kesken! Olen usein tehnyt ja takaan että toimii. Jos ei jaksa juosta on silti edettävä totaalista maximia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592