vitutus pois?

~Black Lotus*

mikä on teillä paras tapa saada vitutus laskemaan?

itse pistän jonkun todella hyvän biisin (kuten
rammsteinin mutterin tai sonnen) soimaan aivan
täysillä ja hoilaan itse mukana. toimii niin
pitkään ennen kuin joku tulee valittamaan.

18

3966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouman

      aivan!!musa on maailman paras vitutuksen
      karkoituskeino!=)

    • Ottowille

      Timo Rautiainen & trio Niskalaukaus: Hyvä päivä

      Kotiteollisuus: Jos sanon

      • Ottowille

        Päälle vielä 6-7 litraa keskiolutta.


      • hih.
        Ottowille kirjoitti:

        Päälle vielä 6-7 litraa keskiolutta.

        Oman kokemukseni mukaan kannattaa ostaa 4cm halkasialla oleva vibrattori se tuo mukavaa nautintoa ja toimii myös selän hierojana.


    • Cinna

      Jos mua vituttaa, kömmin yleensä jätkäkamuni
      syliin ja hetkessä on vitutus kaikonnut. Jos
      kultaseni syystä tai toisesta ei pääse minua
      piristämään, niin sitten toimii musa ja
      salmiakki, joka tuntuu olevan mulla taikasana
      joka asiaan, vitutukseen, masennukseen.. :)

      • :D

        nii jos vituksen syy on oma kulta ni ei siin
        hirveesti kömmitä sylii hellii =) no mul on
        (omasta mielestäni) takuuvarma konsti:
        Korvalappustereot mukaa ja rullaluistelee!!
        Toimii aina!! Oh Yeah!


      • Cinna
        :D kirjoitti:

        nii jos vituksen syy on oma kulta ni ei siin
        hirveesti kömmitä sylii hellii =) no mul on
        (omasta mielestäni) takuuvarma konsti:
        Korvalappustereot mukaa ja rullaluistelee!!
        Toimii aina!! Oh Yeah!

        Mutta se tepsii silloin jos vitutuksen aiheena ei
        ole oma kulta. :)


      • §B)
        Cinna kirjoitti:

        Mutta se tepsii silloin jos vitutuksen aiheena ei
        ole oma kulta. :)

        nii,mut kannattaa kokeilla sitä luisteluu! Se
        oikeesti jeesaa,ku pitää kokoajan keskittyy,ni ei
        ehi miettii ikäviä asioita.. enivei =))))


    • Shadow

      Musiikki,ystävät,aurinko,poikani,kultani..joskus
      ihan vain yksinäinen kahvi hetki jota seuraa
      savuke (hyi,hyi..) :)
      Ai niin,se tärkein:Salmiakki.Kokeilkaahan
      joskus ;)

    • poju

      Manowaarit pauhaamaan ja viitisenkymmentä
      punnerrusta on aika takuuvarma vitutuksen poisto.

    • assi

      aerobic-tunti tai tosiaan niinku joku täällä
      sanokin, niin rullaluistelu.

    • Coyote

      Jos on tälläinen yleinen vitutus niin kulta
      auttaa,mut jos se on just se vitutuksen
      aiheuttaja tai jokin sellainen asia jos kulta ei
      voi auttaa ni mä vaivun helposti itsesääliin,mut
      piristän itteeni kuuntelemalla techno&trancee..
      Mix kukaan ei oo maininnut että kaveritkin auttaa?
      Ainakin mulla on tietyt kaverit jotka piristää
      mua ja oon taas hetkes iloinen..ainakin vähän
      aikaa..=)

      • tHe mUiJa

        kaverit, suklaa.. ja ennen kaikkea ku pistät
        säkin roikkuun kattoon ja puoli tuntia hakkaat..
        ni eikhän ala oloki helpottaa.. tai sitte ottaa
        veljen kaa paini matsin että saa purkaa
        agressiot!!!;)


    • Kinda eMCee

      Kaikki ei vaa voi tajuta kuin paljon musiikki ym.
      kulttuuri seikat voi vaikuttaa ihmiseen..
      Biisien sanoitukset kertovat yleensä
      sanoittajansa näkökulmista asioihin, elämästä..
      ym.. Ja niitä kuunnellessa saattaa tulla tunne,
      että et ole ainoa..!
      Jos mulla ei auta aina biisien kuuntelu, niin
      väännän ite riimei paperille, tällä tavalla ne
      tulee ehkä joskus muidenkin tietoon. Asioitahan
      kun ei saa jättää sisälle hautumaan!

      • vittuutuunuuutt

        Mua auttaa se kun teen jotain vaarallista niin sen jälkeen olen kiitollinen taas elämästäni. Kokeilemia keinoja on ulittää moottoritie jalan, junaraiteet vähän ennen junia, uida järven poikki, kiivetä jotain jyrkännettä, roikkua parvekkeelta tai näkötornista, kerran olin niin vittuuntunut että päätin tappaa itseni ja katkaisin sähköjohdon ja otin toisellakädellä toisesta ja toisella toisesta päästä jolloin silmissä pimeni ja kaaduin tärisevänä selälleen, sen päivän ajan olin hyvin kiitollinen, kuitenkin tänään olin senverta ittuuntunut ja päätin testata jokuaikaa sitten hankkimani sähkö lamauttimen, no ei taaskaan käynyt sen pahempaa ja on ihan kohtalainen fiilis.


    • vituttaalahesjokapv

      AINA kun mua vituttaa mä kuuntelen Bring Me The Horizonia IHAN TÄYSILLÄ.
      Mä en tykkää tästä bändistä yhtään tai tälläsestä musasta mut kun kuuntelen tota Chelsa Smile biisii nii tekee ni mieli huutaa itekki siinä mukana et lähtee tosi nopiaa. :D Äskenkää ei tarvinnu kuunnella ku 2minuuttia nii poissa on. Jos ei tolla lähe nii mä syön kans suklaata, seki jotenki auttaa, mut mua ei ainakaan niin paljon ku tää BMTH musa. Mut suosittelen BMTH Chelsa Smile, Written in Blood, Suicide Season -biisejä. Asking Alexandria on kans tosi hyvä jos toi tyyli toimii. Not An American Averge auttaa mua aina A.A:lta. Loppuun vielä Suicide Silence - You Live Only Once ! Tosi hyvä jos toimii teilläkin !

    • _girl_

      Hyvän musan kuunteleminen ja jos polttaa röökiä sekin auttaa asiaan :) itselläni on toi musa ja rööki

    • Jyrkkämopo

      Paras lääke vitutukseen on juosta kymppi täysillä. Jos juokset vain viisi kilometriä on hoito kesken! Olen usein tehnyt ja takaan että toimii. Jos ei jaksa juosta on silti edettävä totaalista maximia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe