Siirryin käyttämään Mozillan Thunderbird sähköpostiohjelmaa, enkä yrityksistä huolimatta osaa lisätä siihen allekirjoitusta. Voisiko joku ystävällinen henkilö auttaa minua ja antaa ohjeet ongelmaani? Suuri kiitos jo etukäteen !
Mozilla Thunderbirdin allekirjoitus
9
3711
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Työkalut -> Tilien asetukset -> napsauta tilin nimeä (vasen puoli) -> [X] liitä allekirjoitus (oikealla).
- tumpelo
Kiitos nopeasta vastauksestasi! Tähän saakka olen päässytkin. Ongelmana on se, että en saa allekirjoitusta kuin yhdelle riville. Jokin vaihtoehto siellä olisi lisä "käyntikortti", mutta en tiedä miten se luodaan. Sähköpostiohjelmani on englanninkielinen. Vieläköhän saisin apua?
tumpelo kirjoitti:
Kiitos nopeasta vastauksestasi! Tähän saakka olen päässytkin. Ongelmana on se, että en saa allekirjoitusta kuin yhdelle riville. Jokin vaihtoehto siellä olisi lisä "käyntikortti", mutta en tiedä miten se luodaan. Sähköpostiohjelmani on englanninkielinen. Vieläköhän saisin apua?
Thunderbirdissä allekirjoitus on tekstitiedosto, jonka sisällön ohjelma lisää viestin perään. Luo ensin allekirjoitustiedosto esimerkiksi muistiolla ja tallenna se koneelle. Sitten teet kuten juhakorkeapudas tuossa ylempänä neuvoi, eli ruksaat kohdan Liitä allekirjoitus ja Valitse-napilla valitset äsken luomasi allekirjoitustiedoston. Valitettavasti en tiedä tarkasti, mitä nuo komennot ovat englanninkielisessä versiossa. Käyntikortti-vaihtoehto liittää sähköpostiin .vcf-tyyppisen tiedoston, josta yhteystiedot voidaan siirtää eri PIM-ohjelmiin.
- Kiitos kirjoittajien
Urmensch kirjoitti:
Thunderbirdissä allekirjoitus on tekstitiedosto, jonka sisällön ohjelma lisää viestin perään. Luo ensin allekirjoitustiedosto esimerkiksi muistiolla ja tallenna se koneelle. Sitten teet kuten juhakorkeapudas tuossa ylempänä neuvoi, eli ruksaat kohdan Liitä allekirjoitus ja Valitse-napilla valitset äsken luomasi allekirjoitustiedoston. Valitettavasti en tiedä tarkasti, mitä nuo komennot ovat englanninkielisessä versiossa. Käyntikortti-vaihtoehto liittää sähköpostiin .vcf-tyyppisen tiedoston, josta yhteystiedot voidaan siirtää eri PIM-ohjelmiin.
Nyt onnistui! Molemmille auttajilleni erittäin suuri kiitos! Teistä oli merkittävä apu, sillä enää ei tarvitse kirjoittaa allekirjoitusta.
- ttyttp
Kiitos kirjoittajien kirjoitti:
Nyt onnistui! Molemmille auttajilleni erittäin suuri kiitos! Teistä oli merkittävä apu, sillä enää ei tarvitse kirjoittaa allekirjoitusta.
Kun vastaan johonkin viestiin niin allekirjoitus menee aina koko viestiketjun loppuun saako sen jotenkin asetettua sillä lailla että se menisi tuoreimman viestin perään?
- HartsaKkk
ttyttp kirjoitti:
Kun vastaan johonkin viestiin niin allekirjoitus menee aina koko viestiketjun loppuun saako sen jotenkin asetettua sillä lailla että se menisi tuoreimman viestin perään?
tilien asetukset; kirjoittaminen ja osoitteet
- Ile 53
Mikähän mahtaa olla syynä kun ole tehnyt allekirjoituksen kuten edellä on opetettu, niin fontti muuttuu kesken kirjoittamisen? Se alkaa arielilla ja muuttuu suhteelliseksi tai sekalaiseksi kesken kaiken. Alunperin se toimi ongelmitta, mutta jossakin vaiheessa tämä kiusallinen juttu astui kuvaan
- abc20
Jätä tyhjiä rivejä tekstin ja allekirjoituksen väliin, tod.näköisesti allekirjoutuksessasi on tuo eri fontti, johon vaihtaa kesken kirjoituksen.
- rituli3
Miksi en saa Firefox Thunderbirdin allekirjoitusta tulostettua?
Olen luonut sähköpostiini automaattisen allekirjoituksen, joka on tähän saakka toiminut ihan hyvin. Nyt kuitenkin tuli ongelma 14.10.13, kun tulostin lähetetyn sähköpostin. Siitä puuttui tuo allekirjoitus kokonaan, näytöllä ja esikatselussa se kuitenkin näkyy.
Haluaisin sen kuitenkin näkymään myös tulosteessa. Olisiko kellään vinkkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463