Kyseessä ford mondeo mk1. Miten irroitan etuoven sisäpuolen ovenkahvan? Siis ei se vipu mistä ovi avataan vaan se mistä ovi vedetään kiinni...? Vetokahva?? Kahvan alapuolella on pieni reikä mistä pitäisi käsittääkseni tunkea jokin työkalu sisään ja sitten vääntää jotta ovenkahvan etuosa tulisi ulos. Vähän tuntuu että koko höskä meinaa haljeta kun väkisin vääntää.. Osaako joku ohjeistaa tarkemmin mitä pitää tehdä?
oven kahva
5
450
Vastaukset
Ainakin kakkosmondeossa on kahvan takana pieni peitetulppa, jonka takana on ruuvi. Sitten se koko hässäkkä lähtee irti, mutta jos 1. kertaa irrotetaan niin yksi muoviklipsu sieltä hajoaa, sille ei voi mitään. Sen jälkeen se ei enää niin timmisti istu ovipahvia vasten mutta minkäs teet.
- Alfamerin
korjausoppaan, joko kaupasta tai kirjastosta. Itse vaihdoin MK1:n ovenkahvan vaijerisysteemin kyseisen korjausoppaan avulla. Minulla olis ko opas hyllyssä.
- uusi123
minulla on kyseinen kirja. Ei paljoa ole apua ongelmaan. Lukee vain: "Carefully prise out the cover, remove the screws and withdraw the door pull handle" "prise out the cover"
- härmällä
uusi123 kirjoitti:
minulla on kyseinen kirja. Ei paljoa ole apua ongelmaan. Lukee vain: "Carefully prise out the cover, remove the screws and withdraw the door pull handle" "prise out the cover"
Kirjoiteltu versio
- A.V.
väkisin väännät rautakangella niin varmasti hajoo mutta kokeile ristipäämeisselillä niin ei temppu eikä mikään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318