Kyseessä ford mondeo mk1. Miten irroitan etuoven sisäpuolen ovenkahvan? Siis ei se vipu mistä ovi avataan vaan se mistä ovi vedetään kiinni...? Vetokahva?? Kahvan alapuolella on pieni reikä mistä pitäisi käsittääkseni tunkea jokin työkalu sisään ja sitten vääntää jotta ovenkahvan etuosa tulisi ulos. Vähän tuntuu että koko höskä meinaa haljeta kun väkisin vääntää.. Osaako joku ohjeistaa tarkemmin mitä pitää tehdä?
oven kahva
5
564
Vastaukset
Ainakin kakkosmondeossa on kahvan takana pieni peitetulppa, jonka takana on ruuvi. Sitten se koko hässäkkä lähtee irti, mutta jos 1. kertaa irrotetaan niin yksi muoviklipsu sieltä hajoaa, sille ei voi mitään. Sen jälkeen se ei enää niin timmisti istu ovipahvia vasten mutta minkäs teet.
- Alfamerin
korjausoppaan, joko kaupasta tai kirjastosta. Itse vaihdoin MK1:n ovenkahvan vaijerisysteemin kyseisen korjausoppaan avulla. Minulla olis ko opas hyllyssä.
- uusi123
minulla on kyseinen kirja. Ei paljoa ole apua ongelmaan. Lukee vain: "Carefully prise out the cover, remove the screws and withdraw the door pull handle" "prise out the cover"
- härmällä
uusi123 kirjoitti:
minulla on kyseinen kirja. Ei paljoa ole apua ongelmaan. Lukee vain: "Carefully prise out the cover, remove the screws and withdraw the door pull handle" "prise out the cover"
Kirjoiteltu versio
- A.V.
väkisin väännät rautakangella niin varmasti hajoo mutta kokeile ristipäämeisselillä niin ei temppu eikä mikään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli369285"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323811Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi792410Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1182330Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on241920Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151580Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.291499Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311396- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721032