Huolto Tampereella

uusi vokkaristi

Auto on ostettu Laakkoselta, mutta Tampereelta löytyy toinenkin huolto, LMS service. Kumpaan kannattaa auto viedä määräaikaishuoltoon? (veikkaisin tuota LMS:aa, mutta kumpi parempi?)

30

11806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gulf

      Laakkosesta jo vuosien kokemus. LMS:stä kerta kokemus. Leekkosella kaikki sujunut jo pitkään hyvin kun tunnen suurimman osan asentajista ja osaan pyytää osaavan asentajan tekemään homman. Alussa oli ongelmia saada haluamansa työt tehdyksi. LMS:llä viimeksi jäi etupäästä vaihtamatta muut kuluneet osat. Vaihtoivat vain ja ainoastaan sen osan minkä tiesin olevan rikki, mutta ei niitä muita jo lähes lopussa olevia osia, vaikka mainitsin, että vaihtakaa muutkin mahdollisesti kuluneet osat - katsastuksessa sitten mainitsivat, että ne kuluneet osat pitää vaihtaa... No toki sitä voi nuo muut osat vaihtaa toisella kerralla, mutta kun erikseen pyysin varaamaan pidemmän ajan jotta riittäisi muidenkin kuluneiden osien vaihtoon - toki LMS saa siitä lisää rahaa kun saavat taas minun piikkiin purkaa etupään uudelleen. Rahakaan ei ole niin se mikä itseä ärsyttää tässä vaan se, että auto pitää viedä toistamiseen huoltoon. Eli sama meininki tuolla tuntuu olevan kuin Laakkosella ennen kuin osasin vaatia oikeat asentajat ;)

      • ...

        Jos palvelu on yhtä huonoa, niin kumpi on sitten halvempi?


      • Gulf
        ... kirjoitti:

        Jos palvelu on yhtä huonoa, niin kumpi on sitten halvempi?

        Samoissa tuntuivat olevan. Eli kun kysyin hintaa toisesta ja sanoin, että tuolta sai halvemmalla niin hinta putosi samaan siellä toisessakin.


      • Laakkonen on siis huono

        Jos vieraampi ihminen vie Laakkoselle huoltoon, niin hänen autoaan räpelöi siis suurella todennäköisyydellä joku tumpelo. Saako se olla näin, että palvelu pelaa vain jos sattuu tuntemaan oikeita ihmisiä?


    • piikki lihassa

      En ole Tampereelta mutta yllämainittu paikka ....stä. Muka Vw merkkiliike !??!! Suomi on täynnä tumpeloita ympäri maata :)

    • Sekawamies

      Laakkoselta kannattaa hakea joitakin varaosia vanhempiin VW ja Audi-tuotteisiin, jotkut alkuperäisosat on edukkaita. Muuten en suosittele Laakkosta ollenkaan, ja ei missään tapauksessa jos ajoneuvo on yrityksen nimissä. Meillä 2002 1.6 Golfissa ei ikinä, missään huollossa vaihdettu keskimmäisiä tulppia ja kun VW LT35 kuorma-auto paku oli hoidossa niin viikossa ei oltu saatu mitään ongelmaa hoidetua mutta öljyn vaihto ja suodattimet kyllä oli vaihdettu, lasku oli kolmen päivän työstä! Tämän jälkeen huolto-kaksikko Sarankulmassa sai asiakkaan...

      • eka kerta

        Ostinpa käytetyn volkkarin, huoltokirja ok. Kaikki huollot tehty Laakkosella. Huoltokirjan viimeisellä sivulla merkintä: vaihdettu uusi moottori, ajokilometrit 118000. Että se näistä "merkkihuolloista".


      • vW Wv VV
        eka kerta kirjoitti:

        Ostinpa käytetyn volkkarin, huoltokirja ok. Kaikki huollot tehty Laakkosella. Huoltokirjan viimeisellä sivulla merkintä: vaihdettu uusi moottori, ajokilometrit 118000. Että se näistä "merkkihuolloista".

        Ihan hauskaa, mutta merkkihuollot eivät merkitse mitään moottorin vaihtoja tai muita korjauksia huoltokirjaan. Ne näkyy ainoastaan huollon omassa tietojärjestelmässä huoltoneuvojan tietokoneella.


    • Kokemuksia?

      Autokorjaamo VW-Korjaamo Voke Ky
      Kortteentie 8
      33800 TAMPERE

      Onko kenelläkään kokemuksia?

      • MikkoBeetle

        Aikamoinen pikkupaja, ennemmin suosittelisin vaikka Huolto :aa, takuut ainakin pelaa paremmin ja hinnat on huomattavasti merkkihuoltoja halvemmat.


      • Mielenkiintoista .
        MikkoBeetle kirjoitti:

        Aikamoinen pikkupaja, ennemmin suosittelisin vaikka Huolto :aa, takuut ainakin pelaa paremmin ja hinnat on huomattavasti merkkihuoltoja halvemmat.

        Huoltaako tuo Huolto myös VAG merkkiset autot, Golf, Passat, yms.?


      • Kylppärimies

        Olen käyttänyt volkkareita ja muita autojani kaikissa mainituissa huoltoliikkeissä. Jos et tiedä mikä on volkkarissasi vikana. Vie Vokeen niin vika löytyy heti. Laakkosella diagnoosia ei osattu tehdä. Vein Vokeen niin löysi vian minuutissa. Jos ei tupakansavu sekä epäsiisteys haittaa ja osaaminen ratkaisee ota yhteys Vokeen.


    • on tuossa

      Osoite on tuossa jos joku sitä kaipaa

      LMS Service - TampereLMS Service - Tampere
      Paasikiventie 16 C
      33230 TAMPERE

    • VW 2.4 Paku

      Vokesta kysyttiin. En mielelläni mainosta henkilöä. Koska isoin ongelma taitaa olla kyseisen pienemmän korjaamon kiireet. Asiakkaita tahtoo olla niin paljon, että joutuu odottamaan viikkojakin korjausta. Itse työ tapahtuu nopeasti, omasta kokemuksesta en voi muuta kuin todeta, Voken jälkeen on turvallista viedä auto katsastukseen. Ainakin pari vuotta sitten oli Tampereen halvimmat hinnat.

    • tässä yksi toinen

      HLS -Auto Oy
      Vehnämyllynkatu 23
      33560 TAMPERE

      Tekevät myös VW ja Audio huoltoja.

      • AA

        Hls- auto ei ollut kiinnostunut vaihtamaan virtalukon pohjaa, aika olis ollut joskus kahden viikon päästä eikä se vika edes välttämättä ole se.... Vein auton Valkeakoskella autosähköliikkeeseen seuraavana päivänä ja tunti töitä ja vialllinen virtalukon pohja vaihdettu.


      • Mene ja tiedä
        AA kirjoitti:

        Hls- auto ei ollut kiinnostunut vaihtamaan virtalukon pohjaa, aika olis ollut joskus kahden viikon päästä eikä se vika edes välttämättä ole se.... Vein auton Valkeakoskella autosähköliikkeeseen seuraavana päivänä ja tunti töitä ja vialllinen virtalukon pohja vaihdettu.

        Tekevät kai määräaikaishuoltoja, ei niinkään "erikoistöitä". Kysellä toki kannattaa aina.


    • Beetle hoitoon

      Nostelempa tätä keskustelua esiin uudelleen, kun pitäisi oma Beetle viedä korjaukseen... Mikäs on tänpäivän tilanne, mihin kannattaa viedä? Laakkonen kallein? Mutta onko myös paras VW tietous? Suositelkaas muita.

      • Beetle hoitoon

        Ja siis Tampere ja sen eteläpuoli lähinnä alueina....


    • MikkoBeetle

      Täällä kans pitäisi viedä Beetleä hoitoon. Laakkoselle en vie enää yhtää autoa ikinä. LMS varmaankin kutsuu.. Tampereella siis.

    • 3+2=?

      Kuten tuossa on todettu niin LMS:stä on yhtä huonoja kokemuksia kuin Laakkosesta, joten aivan sama kumpaan vie autonsa, siis jos merkkihuolto pitää olla.
      Samat sotkut saa molemmista.

    • weioiewlksdfsdk

      Ajoin ensimmäiseen katsastukseen asti Laakkosen jäljiltä huonojarruisella autolla. Vika tuli puolen vuoden jälkeen ostosta ja jokaisessa huollossa asiasta mainitsin. Ongelma saattoi olla ylimielinen huoltoneuvoja tai sitten ei vain haluttu vaihtaa takuuseen alipainepumppua ja jarrrutehostinta. Tuossa vaiheessa siirryin LMS Servicen asiakkaaksi enkä osta Laakkoselta edes seuraavaa uutta autoa. Olen ollut tyytyväinen LMS Serviceen tähän asti.

    • Putte Ilmari

      Jos Tampereen Laakkosesta on noin paljon valituksia, niin olisi jo syytä soittaa tai
      lähettää moitekirjelmä johtajalle, Juha Pelkoselle, niin alkaa kyllä tapahtua!

    • minä

      VW huollot Tampereella?

      Itsellä Laakkosesta hyvää ja huonoa kokemusta, ihan niin kuin olisivat viime aikoina tietoisesti yrittäneet parantaa sekä palvelua että huoltoa. Aioin jo lopettaa heidän käyttämisensä, mutta en ole enää varma. Hintava tietysti, mutta...
      LMS. Ei kokemusta.
      HLS-Auto esiintynyt VW asiantuntijana. Olen käyttänyt kerran ja piti hakea auto pois kun eivät saaneet valmiiksi.
      Voke, vanhemmille autoille edullinen ja hyvä paikka, pienessä pajassa vaan järjettömät jonotusajat.
      Ritariauto uusi nimi, ei vielä kokemusta. Onko jollain?

    • Ei enää Laakkoselle

      LMS:stä en ole koskaan kuullutkaan, mutta eri paikkakuntien Laakkosilla olen käynyt yhden kerran liikaa. Siksi mikään Laakkosen toimipiste ei enää koske minun autooni!

      Nykyisin huollatan autoni Helsingissä Alppilan Autotalossa, on sinne melkein 100km pidempi matka kun lähimpään Laakkoseen, mutta parempi näin.

    • Ei enää volkkaria

      Korjaamoo sää enemmän tarttet kun huoltamoo. Näin se on vissi. Otan osaa.

    • VW

      Eiköhän Laakkosen pomot ole tietoisia tilanteesta sillä rikosilmoitustakin heistä/heidän toiminnastaan käsittääkseni on tehty... Laakkoselle en myöskään autoa enää vie.. LMS-huolto oli erittäin hyvä vaikkakin aikaa sai jonottaa eikä hinta myöskään ollut Laakkosta halvempi..

    • vw mies

      Mä käytin kerran vw.n lempäälässä KONETYÖ HAKALASSA, missä sanottiin että tietävät kaiken vw.stä, mutta eipä se homma sielläkään ihan putkeen mennyt...
      Jos haluaa oikeesti autonsa kuntoon ja takuun työlle niin vien Laakkoselle autoni. Hyvällä säkällä saan viell' auton sieltä lainaan huollon ajaksi.

      • Anonyymi

        Onko Voke sama paikka, missä oli T.Rassa volkkarikorjaamo aikoinaan? Tuli käytettyä Rassaa paljonkin aikoinaan , kun mulla oli Kuplia useempi peräkkäin.


    • Rotuari

      Laakkosella onkin ruuhkaa korjaamon puolella. Huomattu on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3608
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      198
      1720
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1224
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe