Miten pääse sellaisen heiluvan puun ohi??Puu heiluu kun siitä painaa ,mutta ohi ei pääse.
Miten Nyt !!??
Pokémon_94
6
285
Vastaukset
- Bizon of the Mizon
Silver? Gold? Jos se on jompikumpi niistä, niin Golderodista löytyy yksi ämmä joka antaa sen kastelukannun, joka pitää käyttää siihen.
- berrynekoh
kannattaisiko kertoa peli ensin? :P
- diivu_87
Emerandissa vai missä? Sudowoodo? Jos ni sitä mäki oon ihmetellyt miten sen saa eloon ja napattua ku sel yhessa saaressa on se
- Freak Geek
Kastelukannu!
- berrynekoh
Freak Geek kirjoitti:
Kastelukannu!
Meet vaan sen sudowoodon eteen ja laitat laukusta wailmer pail ja use... Kivi-tyypithän inhoo vettä, totta kai se herää siitä :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070