porvoon sossu???

pikaisesti NEUVOJA

missä sijaitsee porvoon sosiaalipalvelukeskus eli sossu? en löytänyt netistä mistään tietoa.myös puh.numeron sinne tarvisin.ja mielellään nettisivu, jos jostain tiedot löytyvät.KIITOS!

8

1231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porvoon omilla sivuilla

      sieltä varmasti löytyy puhelin numero.ja jos ei löydy ni porvoon kaupungin keskuksen numero löytyy varmasti. www.porvoo.fi

    • kela.fi

    • kuirus

      Sulla on aikaa viikonvaihde opetella netin käyttöä ja etsiä, ellet osaa mennä maanantaina Lundinkadun toisen päähän.

    • Anonyymi

      Porvoon sossu on V...stä. Järjestävät vissiin itelleen palveluja ja rahoja, köyhää ne ei auta..... Suoraa nöyryytystä. Ja miksi ilmoitetaan kaupungin sivuilla että auttaa kriisitilanteissa kun ei auta. mitenkähän nämä sossut kehtaa katsoa ihmisiä kadulla silmiin mutta kun röyhkeitä ovat.

      • Anonyymi

        Jokainen sossun/Kelan asiakas joutaisi katsoa kiitollisin katsein veroja maksavaa työssä käyvää ihmistä silmiin! Sen lisäksi, että työihminen elättää itsensä ja perheensä omalla työnteollaan, hän elättää sossu/Kela asiakkaan/asiakkaat. Niin että se siitä röyhkeydestä. Kuka lienee se röyhkein......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen sossun/Kelan asiakas joutaisi katsoa kiitollisin katsein veroja maksavaa työssä käyvää ihmistä silmiin! Sen lisäksi, että työihminen elättää itsensä ja perheensä omalla työnteollaan, hän elättää sossu/Kela asiakkaan/asiakkaat. Niin että se siitä röyhkeydestä. Kuka lienee se röyhkein......

        Verorahat, jotka työihminen maksaa = sossu/Kela elätin pussiin menevät rahat. Voisi mennä töihin tienaamaan oman elämänsä jne jne....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verorahat, jotka työihminen maksaa = sossu/Kela elätin pussiin menevät rahat. Voisi mennä töihin tienaamaan oman elämänsä jne jne....

        porvoon verorahaelätti siellä kommentoi.Joku julkisen suojatyöpaikkaelätti kaupungilla tai valtion verorahaelätti kelasta-sos.tstosta ,ulosotosta,poliisista,muista verorahaviroistaan,tai jostakin muusta lukuisista veroraha suojatyöpaikastaan.Istuvat myös kaupungin joka yhtiössä suojatyöpalleillaan puoluekirjoillaan-Koulujen,sivistystoimen,lastensuojelun,terveydenhoidon,A-yhtiöiden ,sähkölaitoksen,vesilaitoksen,eli veronmaksajien rahoittamien suojatyöpaikkojen palleilla jne.jne.Porvoossa onkin tuhansittain suojatyöelättejä,rkp sdp kielipolitiikan ja sukujen perintöpalleilla.Kaupunkilaiset elättää verorahoillaan näitä.SDP Filatovin mallinen Orjatyöpolitiikka elättää näitä myös kelan ja kuntaduunareiden suojatyöpaikoissa.,sossukerhon jäseniä jne.pakolaispolitiikalla tienaavat samat tahot,tietysti kuntalaisten j averonmaksajien piikkiin sielläkin istuvat puuhastelemassa.Lasku 800 miljoonaa pelkästä pakolaisperheiden palveluista suomalaisille.Mutta onhan se kiva elää duunareiden j apienyrittäjien rahoilla siellä julkisen j avaltion suoja"työ"palleilla rkp sdp kielipolitiikan avustamana.


    • Anonyymi

      Jos haluaa tehdä huoli-ilmoituksen, niin tehdäänkö sekin sossuun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe