Miksi ihminen on niin haavoittuvainen, eikö voisi käydä ihan kepeää keskustelua ja vaikka muitten iloksi ilman, että joku tulisi sitä pilaamaan? Onko keskustelutaito nykyään hiipunut olemattomiin tietokoneiden ym median myötä. Joha meille siitä verokin mätkäistään. Silläkin uhalla panen ranttaliksi:) http://www.youtube.com/watch?v=qZ0FhVZce2o
Kaiken uhallakin
6
295
Vastaukset
Beyonce!:) Ensin luulin että "polliisishan" ne siinä, mutta ei sentää. Tykkään siitä Beyoncen 'virkavaltavideosta' melkoisesti, tosin on jo minun korvissa aikas kulunut!
- Lulu 50
Niin on minunkin, mutta olen uskollinen sille mistä pidän ja tämä on yksi niistä joka saa sydämeni aina sykähtelemään. Musiikki yleensäkin. Monet eivät vuosien kuluessakaan vanhene. Tosin niitä on ainakin 2000 muuta.
Lulu 50 kirjoitti:
Niin on minunkin, mutta olen uskollinen sille mistä pidän ja tämä on yksi niistä joka saa sydämeni aina sykähtelemään. Musiikki yleensäkin. Monet eivät vuosien kuluessakaan vanhene. Tosin niitä on ainakin 2000 muuta.
kummia tyyppejä ja hyvä niin. Tällä viikolla olen kuunnellut melko intensiivisesti näitä uusia suomalaisia nuoria naisartisteja, Jenni Vartiaista, Jippua ja Chisua. Kuunteleppa Jennin esittämä "Sunnuntaina sataa aina", Chisun " Anttilan keväthuumaus".ym. Myös Tehosekoittimen "Hetken tie on kevyt" on mukanaan vievä, siinä on jotain merkillistä lumoa!
emw34 kirjoitti:
kummia tyyppejä ja hyvä niin. Tällä viikolla olen kuunnellut melko intensiivisesti näitä uusia suomalaisia nuoria naisartisteja, Jenni Vartiaista, Jippua ja Chisua. Kuunteleppa Jennin esittämä "Sunnuntaina sataa aina", Chisun " Anttilan keväthuumaus".ym. Myös Tehosekoittimen "Hetken tie on kevyt" on mukanaan vievä, siinä on jotain merkillistä lumoa!
että Veskun tulkintaa on tässäkin "Hetken tie on kevyt" melko ylittämätön.
- Lulu 50
emw34 kirjoitti:
että Veskun tulkintaa on tässäkin "Hetken tie on kevyt" melko ylittämätön.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Tulkinta on upea ja laulu sinänsä, musiikki. Rakastan sitä.
- Meriläinen
vanhempaa kotimaista tutkiessa: http://www.youtube.com/watch?v=00pckBkOU4U&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009