TV1:n sarja "Mannet maailmalla" auttaa minua ymmärtämään romanikulttuurianne paljon paremmin. Jos tämä ohjelma avaa oikeaa käsitystä romanikulttuurista, ei hyvin mene teilläkään.
Mannet maailmalla...
7
733
Vastaukset
- näkemykseni
Itse olen ymmärtänyt että ohjelma sisältää paljon satiiria ennakkoluuloista ja stereotypioista, joita romanit vielä tänäänkin kohtaavat. Siinä myös osataan nauraa itselleen. Siksi se ei sovellu tosikoille!
- nauru kaukana
menikin. Mutta tämä on pelkää järjetöntä kohellusta. Missä musiikki - vai tehdäänkö jo niin halvalla että pätkiä vaan et säästää teostomaksuista.
- naurattaja
Tämä näyttelijä. Lisää...
- kun halvalla tehdään
naurattaja kirjoitti:
Tämä näyttelijä. Lisää...
ja ammattitaidottomat tekee, jälki on sen mukainen, kaikkea mihin kaalo koskee kaalokentässä - > muuttuu paskaksi liian usein.
on alkanut sitten? enyway en menis tän ohjelman perusteella hakemaan käsityksiä romanikulttuurista,johan tuo itekin ohjelman tekijät sanoivat eka kauden aikana että ohjelman on tarkoitus häivyttää valtaväen ja romaniväen ennakkoluulojen yms rajoja ,huumorilla jota ei ehkä kaikki ymmärrä ,itseni mukaan lukien ,seurailin ohjelmaa vain musiikin takia. uudessa kaudessakin voip olla hyvää musaa jos käyvät erimaitten romaneiden leireissä jne ekan kauden "huumorista" vielä sen verran että minusta se oli suoraan kuin peteliuksen ja kalliolan pulttibois ohjelman sketsejä,eli ei mitn tekemistä itse kulttuurin kanssa.
- ja tulee olemaan
elämänsä loppuun saaakka näin se vain on. Talonpojan juntti
- ohjelmassa ollut
ketään "kalliolan" nimistä.(sie annat väärää tietoo) Aake Kalliala Wikipedia Loikkaa: valikkoon, hakuun Aarne "Aake" Kalliala Syntynyt 5. lokakuuta 1950 Heinola, Suomi Ammatti Käsikirjoittaja, näyttelijä Pituus 185 cm Aarne Elis "Aake" Kalliala [1] (s. 5. lokakuuta 1950 Heinola) on suomalainen näyttelijä. Kalliala teki 1980- ja 1990-lukujen taitteessa yhteistyötä Pirkka-Pekka Peteliuksen kanssa. Kalliala aloitti näyttelijänuransa Spede Pasasen elokuvien sivuroolien näyttelijänä 1980-luvun alussa. Hän on toiminut myös laulajana ja levyttänyt muun muassa albumit Aake presidentiksi ja Mikset jätkä itke. Kalliala tunnetaan myös vapaamuurarina.[2]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453679Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1073502Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202472Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42275100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331163Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171031- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28820Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34744