uusia ystäviä aikuisiällä?

maritsut

Hei, olen nelikymppinen kahden kouluikäisen lapsen äiti. Perhe-elämän ja työelämän kiireet ja muutot verottaneet vanhoja ystävyyssuhteita. Joku väitti ettei aikuisena enää ystäviä saa, mutta sitä en usko! Oletko sinä kiinnostunut kaikenlaisesta kulttuurista, liikunnasta, kirjoista, musiikista, Teema-kanavan tarjonnasta ja tilannehuumorista? Paheneeni on tykästyminen neljän ruusun (Ilkka Alanko)musiikkiin:=) Lähdetäänkö joskus kylille katsomaan vaikka Anu Tuomisen tuotantoa?

8

3362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelikymppinen nainen

      Kiireet ja elämän muutokset saavat ystävyyssuhteet hiipumaan. Minulla on muuten sama tilanne, paitsi minulla ei ole lapsia.Musiikin suhteen olen kyllä kaikkiruokainen, paitsi iskelmäosasto ei kauheasti kiinnosta. Mistäpäin olet ja miten saa yhteyttä?

      • maritsut

        Hei ja kiitos viestistä. Asustelen pääkaupunkiseudulla, mutta olen alunperin kotoisin kauempaa mantereelta.


      • nelikymppinen nainen
        maritsut kirjoitti:

        Hei ja kiitos viestistä. Asustelen pääkaupunkiseudulla, mutta olen alunperin kotoisin kauempaa mantereelta.

        vastaaminen, vaikka yleensä seuraan keskusteluja, joihin olen osallistunut. Asustelet hieman kaukana, jos ajattelee konserttireissuja ja kyläilyjä. Minä nimittäin asun Etelä-Savossa. Mutta älä sinäkään lannistu, eiköhän niitä ystävyyksiä ole mahdollista löytää tälläkin iällä:))


    • Vaikeata

      Eikö siellä päässä ole sen vertaa älliä kun jo kysytty, miten saa kiinni et vieläkään tajua antaa mitään yhteystietoa. Vai onko se kaisaniemestä neljäs leppä töölön suuntan?

      • on...

        Joo, turha ihmetellä jos eivät löydä täältä seuraa, jos eivät osaa edes yhteystietojaan antaa. Näin se vaan menee.


      • "perheellinen"
        on... kirjoitti:

        Joo, turha ihmetellä jos eivät löydä täältä seuraa, jos eivät osaa edes yhteystietojaan antaa. Näin se vaan menee.

        Hei! Kuule ihminen ei kukaan noin tympeälle tietojaan anna. Jos joku on idiootti niin sinä!!! Sinulla ei tunnu olevan edes käytöstapoja. Tarkoitan sillä, ettet anna tilaisuutta kertoa tietoja , kun jo haukut pystyyn...


      • nelikymppinen nainen
        "perheellinen" kirjoitti:

        Hei! Kuule ihminen ei kukaan noin tympeälle tietojaan anna. Jos joku on idiootti niin sinä!!! Sinulla ei tunnu olevan edes käytöstapoja. Tarkoitan sillä, ettet anna tilaisuutta kertoa tietoja , kun jo haukut pystyyn...

        Miksi näillä palstoilla kaikki keskustelut tuntuvat saavan näin vihamielisen sävyn. Vastasin aloittajalle, mutta en ole aiemmin ehtinytkään tarkistamaan, onko vastausta tullut. Nyt huomaan, että aloittajan vastaukseen tullut vihamielisiä kommentteja ja luullaan näköjään, että minä niitä laittanut. Ymmärrän toki itsekin etten osoitteitani jakele heti joka paikkaan. Eikös niitä agressioitaan voisi purkaa vaikkapa lenkkipolulle, eikä toisiin ihmisiin!! Ystävyys on tärkeää, eikä aina helppoa löytää ihmisiä, joiden kanssa viihtyy. Tiedän sen omasta kokemuksesta.


    • Lenkille Treelta

      Hei

      Harmi, kun en ole Turun suunnalla. Iältäni olen 41 v ja asustelen Tampereella ja uutta kaveriakin toivoisin nimen omaa Tampereelta eikä haittaisi vaikka sattuisi olemaan turtola-muotiala suunnalla. ( Äitiä minusta ei ole tullut, mutta sinä voi olla äitikin.)

      Sopivaa yhteystietoa minulla ei tähän ole nyt laittaa, mutta koitan käydä täällä katsomassa...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe