Kuinka myyn

viikko-osakkeeni?

Oman kokemukseni perusteella: Mitä myyn? Milloin - missä - ja minkä kokoinen ? Miten ja mihin hintaan ostaja pääsee (niin halutessaan) mukaan erilaisiin vaihtojärjestelmiin? Onko osakkeelleni oikesti kysyntää? Heinäkuun lomaviikko Katinkullassa on helppo myydä verrattuna kevään kelirikkoviikkoon Lapissa tai lokakuun viikkoon - missä hyvänsä. Helppo testi: Saanko vuokrattua viikkoni hoitovastiketta korkeammalla hinnalla? Realistinen hintapyyntö. Olisitko itse valmis maksamaan pyyntihintasi? Viikko-osakkeen jälkimarkkinahinta on PALJON alle rakennuttajan/välittäjän nykyisen hinnan. Oma ostohinta (ja mahdollisten vaihtojen välirahat) eivät ole markkinahinta. Ammattimyyjän hankintahinnan päälle on laskettu vaivan palkkaa ja myyntiajan kustannukset. Siksi pyyntihinat ovat paljon yli osto/markkinahintojen. Nettivälittäjienkin listoilla on uskomatoman paljon ylihintaisia (ja pitkään myynnissä olleita) kohteita. Missä ja miten myyn? Jälkimarkkinat toimivat edelleen huonosti. Tarjolla on muutama nettivälittäjä, myyntilehdet tai passiivinen odottaminen. Vaihto uuteen "helpommin myytävään" tuskin toimii. Oman lomakohteen "myyntikirja" ei myöskään toimi. Jos päätät myydä viikko-osakkeesi, niin myy se aktiivisesti ja realistiseen hintaan. Ja hyväksy tappiosi (=lisävastike lomistasi).

25

3895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen asiakas

      Itse otin yhteyttä lehti ilmoituksen perusteella Suomen lomaosakemeklareihin. Ovat kuulemma ollu pitkään alalla ja nyt perustaneet jälleen myynnin. Hommat hoisivat minun mielestäni todella hyvin. Löysin muuten kotisivu osoitteenkin: http://www.lomaosakemeklarit.fi/ kokeile tota!

      • assadcedf

        Ihmiset ketkä mainostaa omia firmojaan eivät osaa sitä oikein tehdä tuntemattomana... Löynsinpä nettisivunkin...hahaaaaa


    • .myy.

      omaani, vaan mieluummin lomailen siellä. Yhtä hyvän kun löytäisin kesäviikoille, niin ostaisin senkin.

      • aria pro 2

        minulla olis viikko 29 Katinkullassa.
        Joutais pois


      • serena

        osta pois


    • myydä

      Lähdenpä tästä Portugaliin vaihtolomalle. Jos kotimaan kohteet ei miellytä, aina voi reissata maailmalla. Siihen antaa mahtavat mahdollisuudet loma-osake.

      • kuolen nauruun

        tehdä jos ei ole lomaosaketta.


    • myytävä osake

      Miksi lomaosakkeiden jälleemyynnin vaikeutta valittavat palstalaiset eivät ole kommentoineet? Vai pitäisikö ensin - aikuisten oikeasti - harkitusti hankkia lomaosake ja käyttää sitä?

      • päät------

        Lomaosakkeet on aikansa elänyt. Nyt pitäisi laittaa viisaat päät yhteen ja miettiä miten joskus lomaosakkeen ostaneet pääsevät niistä eroon.


      • eivät viitsi kommentoida

        lomaosakkeen omistajat ovat kyllästyneet yhteen suureen lomaosaketoimijaan, joka härskillä, ahneella toiminnallaan pilasi hyvän jutun,

        nyt ovat hiljaa, että saisivat osakkeensa pois vaivoistaan,
        siitä kysymys.


      • joku ihan
        eivät viitsi kommentoida kirjoitti:

        lomaosakkeen omistajat ovat kyllästyneet yhteen suureen lomaosaketoimijaan, joka härskillä, ahneella toiminnallaan pilasi hyvän jutun,

        nyt ovat hiljaa, että saisivat osakkeensa pois vaivoistaan,
        siitä kysymys.

        aikuisten OIKEASTI vielä lomaosakkeita??????
        Mä en ostas vaikka hinnat tippus 90 %.
        Onpa mukavaa aina lähtee lomalle, voi kierrellä eri paikoissa tai jäädä paikoilleen miltä vain milloinkin tuntuu ja vuokrata TOOOOOSI halvalla kämpän. Eikä oo tollasia huolia.


      • sopivaan aikaan
        joku ihan kirjoitti:

        aikuisten OIKEASTI vielä lomaosakkeita??????
        Mä en ostas vaikka hinnat tippus 90 %.
        Onpa mukavaa aina lähtee lomalle, voi kierrellä eri paikoissa tai jäädä paikoilleen miltä vain milloinkin tuntuu ja vuokrata TOOOOOSI halvalla kämpän. Eikä oo tollasia huolia.

        oma viikko tarjoaa mahdollisuuden jatkaa vaikka pitenpäänkin oleiluun. Vaihtomahdollisuudella pääsee eri maanosaan ja matkavakuutus mahdollistaa 3kk reissun. Viikon aikana ehtii hankkia vuokra-asunnon ja järjestellä muut elämisen asiat kuntoon. Kannattaa kokeilla muittenkin reissaajien on muuten tosi edullista, eläkekin riittää.


      • purnu12
        sopivaan aikaan kirjoitti:

        oma viikko tarjoaa mahdollisuuden jatkaa vaikka pitenpäänkin oleiluun. Vaihtomahdollisuudella pääsee eri maanosaan ja matkavakuutus mahdollistaa 3kk reissun. Viikon aikana ehtii hankkia vuokra-asunnon ja järjestellä muut elämisen asiat kuntoon. Kannattaa kokeilla muittenkin reissaajien on muuten tosi edullista, eläkekin riittää.

        keneltä kannattaa ostaa esim. kesäviikko katinkullasta tai kalajoki kesäviikko mistä saa kaikista halvimmalla.EI tarvita mitään pistejärjestelmiä.


      • katinkulta9
        purnu12 kirjoitti:

        keneltä kannattaa ostaa esim. kesäviikko katinkullasta tai kalajoki kesäviikko mistä saa kaikista halvimmalla.EI tarvita mitään pistejärjestelmiä.

        Viikko 9 myytävänä


      • kalle 60...
        purnu12 kirjoitti:

        keneltä kannattaa ostaa esim. kesäviikko katinkullasta tai kalajoki kesäviikko mistä saa kaikista halvimmalla.EI tarvita mitään pistejärjestelmiä.

        Kihniön Pyhäniemessä on varmasti ainakin puolet viikoista myynnissä. Ravintolassa on kansio johon kyllästyneet lomaosakkeen omistajat voivat kaupitella lomaosakkeitaan. Kannattaa tutustua kansioon ja soitella omistajalle jos sopiva viikko löytyy ja neuvotella hinnasta.


      • hyvä paikka
        kalle 60... kirjoitti:

        Kihniön Pyhäniemessä on varmasti ainakin puolet viikoista myynnissä. Ravintolassa on kansio johon kyllästyneet lomaosakkeen omistajat voivat kaupitella lomaosakkeitaan. Kannattaa tutustua kansioon ja soitella omistajalle jos sopiva viikko löytyy ja neuvotella hinnasta.

        Paikkana pyhäniemi on mitä parhain.
        On vain yksi vika, joka on Holiday Club ynnä isännöinti.
        Muuten kaunis, rauhallinen lomapaikka.


      • >v>
        joku ihan kirjoitti:

        aikuisten OIKEASTI vielä lomaosakkeita??????
        Mä en ostas vaikka hinnat tippus 90 %.
        Onpa mukavaa aina lähtee lomalle, voi kierrellä eri paikoissa tai jäädä paikoilleen miltä vain milloinkin tuntuu ja vuokrata TOOOOOSI halvalla kämpän. Eikä oo tollasia huolia.

        Yksityiseltä ostettaessa hinnat jopa - 90% esittelyhinnasta eli lähes "listahintaisen" viikkovuokran tasolla. Isolle lapsiperheelle lomaosakkeet ovat helppo ja edullinen tapa lomailla.


      • sreal2
        >v> kirjoitti:

        Yksityiseltä ostettaessa hinnat jopa - 90% esittelyhinnasta eli lähes "listahintaisen" viikkovuokran tasolla. Isolle lapsiperheelle lomaosakkeet ovat helppo ja edullinen tapa lomailla.

        loma-osakkeita voi ostaa mistä tahansa.keltainen pörssi,huuto.net ja tori.fi näistäkin löytyy kaikkia viikkoja.jos ostat yksityiseltä,tee pankkisi kautta kaupat,onpahan sitten laillinen ja varainsiirto verokin tulee oikein.tosi on että huonot viikot ei mee kunnolla kaupas,paitsi jos ovat ulos-otossa.
        jos omistaa huonon viikon ja ei ole pistejäsen kannataa liittyä viikko jäseneksi.sieltä saa vaihtaa viikojaan sitten.sitä en tiedä onko viikkojäsenellä jäsen maksu,kuten pistejäsenellä.käytännössä laitat viikkosi vaihtoon ja otat sitten vaikka ulkomailta tai suomesta toisen vaihto viikon.
        ja jos pistejäsen ja vähän pisteitä,niin säästää niitä muutaman vuoden ja pääsee kesällä kotimaassa jonnekin tai ulkomaille vähillä pisteillä.itse olen ollut rci-pistejäsen viitisen vuotta ja hyvin on toiminut.jos on pisteet loppuna,olen ottanut lisälomia muutamalla sadalla eurolla.kuten vko.42 kuusamon tropiikki 189 koko viikko 6:lle.pitää vai selata rci-sivuja ja olla hyvissä ajoin liikenteessä.minä jopa kavereilleni tuolla rahalla hommaan lomaviikoja.


    • sanonta.

      Hullu lomaosakkeen ostaa viisas pääsee vähemmällä.

      • Osta enemmistöosakku

        Kesä alkamassako?
        Lomaosakkeita taas pilvin pimein tarjolla!
        Samat myyjät ja samat osakkeet kuin vuosi sitten?


    • p.savola

      Katinkulta viikko 28 myytävänä 14 krt kylpylä

    • voisin ostaakin

      paljonko hinta

    • mattijuho

      Punkaharju v.12 myytävänä tai vaihdetaan pohjoisen kohteeseen

    • Anonyymi

      Kiitos yhteydenotostanne RCI:lle.

      Edelliselle omistajalle kertyneet pisteet jäävät heidän käyttöön ellei myynti tilanteessa erikseen sovita että myös jo kertyneet pisteet voidaan, jos mahdollista, siirtää uudelle omistajalle kun heidän pistejäsentili on avattu pistemyyjän avulla. Tälläinkö menee ? Jos mitä maksaa ?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe