Onko kokemusta

Zwack Unicum

Sainpa 50V-lahjukseksi ko.juomaa Onkos kokemusta kysyisestä eliksiiristä - maku nimittäin melkoisen "erikoinen" Oisko vihjeitä mitä kantsis "sekaan sekoitella" pehmeydeksi ravistella ???

9

3818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä troppi

ruoan sulatusta edistävä "vatsalääke", jota en yrittäisi sekoitella yhtään mihinkään. Nautitaan sellaisenaan pienestä pikarista. Juoma säilyy hyvin kaapissa ja on riittoisaa. Lainaus netistä: "Unicum on yli 40 yrtistä valmistettu likööri, joka kypsytetään tammitynnyreissä. Unicumia pidetään Unkarin kansallisjuomana, jota tarjoillaan Unkarissa usein aterioiden jälkeen, digestiivinä."

• Zwack Unicum

Huomenta vain ´ Nettiin turvauduin minäkin (kun olin ensin maistanut) Ja sain tämän tiedon, minkä sinäkin kirjasit : Unkasrin kansallisjuomasta siis kysymys. Ja lääkinnällistä ... Riittoisaa, sitä sen on : ) : ) “Takapotku” on sen verran vahva , että “sormustellinen “ on sopiva määrä Itseasiassa olin “utelias” kuulemaan minkämoisen “makuelämyksen” muut ovat saaneet. - Missään nimessä en lahjaani hylkää, ei, ei Vaikkakin rehelliseksi jos heittäydyn ; tuskin ostan uutta pulloa tilalle :D :D Vatsaystävällistä kevättä sinulle Vastauksestasi kiittäen :)

• ----------.-.-----------

Ihan hyvää ja terveellistä tärpättiä. Karos kun sitä ei oo tarkoitettukaan perseifen vetämiseen. Kysymys oli samaa luokkaa, jos menee pirun kalliiseen kurmeeraflaan ja tilaa hanhenmaksaa ja tiristettyä buffalon filettä ja ens töikseen utelee tarjoilijalta ketsuppia. =DW=

• Zwack Unicum

Hips Heijaa Taitaa olla paras tae ”pers….” , että ottaa vähän sitä, vähän tätä ja sinistä sitten vanhalla vähän enempi :D :D - Sinällänsä hauska viittaus tuo ketsuppi ; se kun ei kuulu minun ”ruokamenuuni” laisinkaan Pointtisi kyllä ymmärsin -ja tunnistan siinä jopa lievää samankaltaisuutta omien ajatusteni kanssa. Tuossa ed.vastauksessa tuli esille tuo tammitynnyri Ehkäpä siinä osasyy ; en oikein pidä ”tammisista” viskeistäkään - Vaikkakin viskit on ”top-tenissäni” Kiitos kuitenkin vastauksestasi ja hyvää sekä tervellistä kevättä :)))

• Anonyymi

Join sitä Budapestissä ja tykästyin. Liköörilasi ja viereen lasi vettä .

• Anonyymi

Smagalle hyväksi, kuten jäger ja vastaavat.
      Jos itsellä salkku sekaisin nappaan tätä. Luotto kamaa.

• Anonyymi

Samaé täällä!

• Anonyymi

Jägermaister on myös vatsarelaksantti. Juomanlaskija ravintolassa tarjosi sitä pahaan närästykseen.

• Anonyymi

Ihan kauhea paskaa mutta menee kun on kunnon pohjia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      54
      4042
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      33
      3069
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      35
      2688
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      33
      1926
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      489
      1578
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      52
      1504
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      45
      1422
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      41
      1330
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      69
      1267
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1216
    Aihe