Shaymin

Wing-attack

Kuinka moni menee lataustapahtumaan josta saa shayminin? Mä meen varmaan Itikseen :P

32

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • berrynekoh

      Riolun kanssa varmaankin... :P

      • --...--

        en miä tiiö ehkä en ehkä kyllä en tiedä koska onko jätkee jos on?


      • --...-- kirjoitti:

        en miä tiiö ehkä en ehkä kyllä en tiedä koska onko jätkee jos on?

        sellaset on aina, jossain pääkaupunkiseudulla ja meikä asuu Oulun lähelle, joten ei oo järkee mennä sellasen takia. Ois kiva, jos sellaset viittis järjestää ouluun sellasia.


      • berrynekoh
        flareon85 kirjoitti:

        sellaset on aina, jossain pääkaupunkiseudulla ja meikä asuu Oulun lähelle, joten ei oo järkee mennä sellasen takia. Ois kiva, jos sellaset viittis järjestää ouluun sellasia.

        Kiva jos ei viitti sen takia lähtee ku asuu nii kaukana, vaikka haluis... Miksei niitä järjestetä just esim. Oulussa... Tyhmää -___-


      • --...--
        berrynekoh kirjoitti:

        Kiva jos ei viitti sen takia lähtee ku asuu nii kaukana, vaikka haluis... Miksei niitä järjestetä just esim. Oulussa... Tyhmää -___-

        täälläkin on lähin jyväskylällä -____-


      • berrynekoh
        --...-- kirjoitti:

        täälläkin on lähin jyväskylällä -____-

        meillä on 10 minuutin kävelymatkan päässä.. :P


      • Dario Kendo
        flareon85 kirjoitti:

        sellaset on aina, jossain pääkaupunkiseudulla ja meikä asuu Oulun lähelle, joten ei oo järkee mennä sellasen takia. Ois kiva, jos sellaset viittis järjestää ouluun sellasia.

        Mieluummin hankin sen koodeilla...


      • p3k str kid
        berrynekoh kirjoitti:

        meillä on 10 minuutin kävelymatkan päässä.. :P

        noin 20 min ajomatka autolla :) asun näet muuratsalossa eli saynätsalon lähellä


      • rndm.
        Dario Kendo kirjoitti:

        Mieluummin hankin sen koodeilla...

        Tai no, en sanokaan mitään.


      • diivu_87
        p3k str kid kirjoitti:

        noin 20 min ajomatka autolla :) asun näet muuratsalossa eli saynätsalon lähellä

        Jos itis on ainu paikka et jos myyrmäessä ei ole ni sitten 1 tunti menee matkassa aikaa. Mut sentään samassa kaupungissa! Hitto onx joku menossa itikseen ,jos on ni olis kiva törmäillä..


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        Tai no, en sanokaan mitään.

        Toi kerto jo aika paljon


      • berrynekoh--
        diivu_87 kirjoitti:

        Jos itis on ainu paikka et jos myyrmäessä ei ole ni sitten 1 tunti menee matkassa aikaa. Mut sentään samassa kaupungissa! Hitto onx joku menossa itikseen ,jos on ni olis kiva törmäillä..

        Ja riolu kans ;)


      • Icywind
        berrynekoh-- kirjoitti:

        Ja riolu kans ;)

        Mäki varmaan tuun... :"3 Jos vaan pääsen. -.-


    • jamin10

      Mä meen. Darkrai tapahtumaan mä menin Itikseen, mutta nyt varmaan Jumboon, koska se on päivää ennen. Oltais saatettu nähä W-A :)

      • wing-attack

        sori nekoh, toi on tarttuvaa! :D Harmi :( Mutta berrynekoh ja silver rioluhan tulee itikseen vai? :D


      • diivu_87

        Asutko hesassa vai espoossa vai jossian muualla? Mä ainakin menisin milummin Hesan tai sitten jos oli myyrmäessä ni sinne ku sinne pääsee kävellen :D Olis kiva jos ei tarviis yksin mennä viimex jouduin..


      • diivu_87
        wing-attack kirjoitti:

        sori nekoh, toi on tarttuvaa! :D Harmi :( Mutta berrynekoh ja silver rioluhan tulee itikseen vai? :D

        Jos ni mäki haluun törmätä sellasiin joidne kaa oon tääl jutellut. Kiva saada aito Shymin..


      • jamin10
        diivu_87 kirjoitti:

        Asutko hesassa vai espoossa vai jossian muualla? Mä ainakin menisin milummin Hesan tai sitten jos oli myyrmäessä ni sinne ku sinne pääsee kävellen :D Olis kiva jos ei tarviis yksin mennä viimex jouduin..

        Mut Jumbos on päivää ennen kun Itikses niin ajattelin mennä sinne. Oishan se tapaaminen ihan hauska.


    • diivu_87

      San tietää millon se on ja monelta. Itikseen tai jos on ni myyrmäkeen. Onx moniki menossa itikseen?

    • diivu_87

      ja huomasin että nyt on lataustapahtuma myös Prismassa Kannelmäessä! Wautsi! uudessa Prismassa, ja lähellä ei tarviikkaan mennä itiksen jos pe ehti onneksi 20 asti aika ni voi mennä eti töiden jälkeen! sit la itiksen jos ei ehi. Eikös ton 592 saa samalal DS.llä kahelle eri pelille samalla kertaa? Voin hommaa sen sit ksverin peliinkin:)Ketään ei varmaan mee Kannelmäkeen 8.5?

    • Hippu95

      Oon ite ihan noviisi täs lataus hommas vaik onkin tullut pelattua pokemonia aikas kauan. Luin listan niist Shaymin tapahtuman paikoist ja ajoist ja siin puhuttiin jotain lataamisesta paikan päällä langattomasti. Voisko joku vähän selventää?

      • jamin10

        Siellä paikan päällä on sellanen Boxi josta lähtee niitä Shayminin datoja. Sit vaan pitää mennä Mystery Giftiin ja sieltä hakee.


    • wing-attack

      Bongaan nekon itiksestä X"D

      • diivu_87

        Ja helpompaa se on njos tietää miltä toine näyttä ja tietä mihin aikan menos xD Ensviikolla on jo toi lataustapahtuma!


      • berrynekoh
        diivu_87 kirjoitti:

        Ja helpompaa se on njos tietää miltä toine näyttä ja tietä mihin aikan menos xD Ensviikolla on jo toi lataustapahtuma!

        h0h00 :D


      • berrynekoh

        Mä naamioudun! Otan Seppo Taalasmaalta viikset!


      • wing-attack
        berrynekoh kirjoitti:

        Mä naamioudun! Otan Seppo Taalasmaalta viikset!

        eikös Jarkko ja Ismo leikannu ne pois XD


      • rndm.
        berrynekoh kirjoitti:

        Mä naamioudun! Otan Seppo Taalasmaalta viikset!

        Salkkarit sucks.


      • berrynekoh--
        rndm. kirjoitti:

        Salkkarit sucks.

        Katon niitä silti X"DDD


    • berrynekoh--

      TÄÄ ON LIEKEISSÄ, SEN KUNNIAKSI: (Che-, Chee-, Cheek) Ha, mä oon liekeissä, pannaan menee Liekkeihin bensaa sataa, mä jätän mestat palamaan (tänään on bileet kaikki sileeks) Mä tulin juhlii tänään, mä meinaan juhlii tänään (jee'eeh) (tänään on bileet kaikki sileeks) Ei ois ehkä kannattanu teininä ruveta le-le-leikkimään tulella ne sano et siin polttaa vaan omat näpit Mut joka träkil kovat räpit Ne teki musta pyromaanin, nyt painan reikä päässä ku psykopaatit Oon yöllä ylitöissä, ollu kylil öitä, polttanu klubeja ku kynttilöitä ja oon valmis taas juhlimaan kallistan kuppia kallista kuplivaa Meil on koossa hyvä jengi tänää, siis otetaan ensimmäiset ensihätään, jep Ei oo välii mitä lysti kustantaa, se kyydis pysyy joka kyytiin uskaltaa Jos tuntuu niin mukaan vaan, että kun on taas mukavaa kertosäe: Liekkeihin bensaa sataa, mä jätän mestat palamaan (tänään on bileet kaikki sileeks) Mä tulin juhlii tänään, mä meinaan juhlii tänään (jee'eeh) (tänään on bileet kaikki sileeks) Ne ihmettelee miks mä nauran aina, kato meillä päin ei itketä lauantaina Mä nauran vaikka ei niin naurattaiskaan Viime lauantaista on taas kauan aikaa Tukka hyvin, ja näkyyks kello? Mä oon vieläki leija, ei pääty lento Mä meinaan jatkaa, en oo feidaamassa ja meinaan kaataa ku oisin keilaamassa Et nää mulla likaa Nikeis et kuule multa laimeita pick-up lainei ja oon saanuki sian maineen, kun mä puhun suoraa en dikkaa vaiheilust Oon tulessa kun stunttimies, boogie ei muutu moneen tuntiin vielä Sä kurkit sieltä, raivaa kundit tieltä, liiku tänne päin anna mun siis viedä mitä sanot: tyttö, tehdääks tänää tää, en tullu säätämää, mut sä oot jäätävä Ja joutuu olee vähä lääpällään, joka mimmi ei saa mua päätä kääntämää, damn kertosäe Kuka se on joka kesällä tulee, ja sytyttää suomen lavat perässään tuleen (Che-, Che-, Cheek) laittaa mestat palaan taas ja bensaa sataa (Tä tä tä on bileet, kaikki sileeks) Kopioitu Liramasta x"----P

      • rndm.

        *oksentaa taas* (Oksensin ekan kerran lady gagalle... *juoksee vessaan*)


      • berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

        *oksentaa taas* (Oksensin ekan kerran lady gagalle... *juoksee vessaan*)

        X"---D TOi cheek on AiKas LäBBä X---D Ja GaGa on paska ämmä x"D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe