Kuinka moni menee lataustapahtumaan josta saa shayminin? Mä meen varmaan Itikseen :P
Shaymin
32
670
Vastaukset
- berrynekoh
Riolun kanssa varmaankin... :P
- --...--
en miä tiiö ehkä en ehkä kyllä en tiedä koska onko jätkee jos on?
--...-- kirjoitti:
en miä tiiö ehkä en ehkä kyllä en tiedä koska onko jätkee jos on?
sellaset on aina, jossain pääkaupunkiseudulla ja meikä asuu Oulun lähelle, joten ei oo järkee mennä sellasen takia. Ois kiva, jos sellaset viittis järjestää ouluun sellasia.
- berrynekoh
flareon85 kirjoitti:
sellaset on aina, jossain pääkaupunkiseudulla ja meikä asuu Oulun lähelle, joten ei oo järkee mennä sellasen takia. Ois kiva, jos sellaset viittis järjestää ouluun sellasia.
Kiva jos ei viitti sen takia lähtee ku asuu nii kaukana, vaikka haluis... Miksei niitä järjestetä just esim. Oulussa... Tyhmää -___-
- --...--
berrynekoh kirjoitti:
Kiva jos ei viitti sen takia lähtee ku asuu nii kaukana, vaikka haluis... Miksei niitä järjestetä just esim. Oulussa... Tyhmää -___-
täälläkin on lähin jyväskylällä -____-
- berrynekoh
--...-- kirjoitti:
täälläkin on lähin jyväskylällä -____-
meillä on 10 minuutin kävelymatkan päässä.. :P
- Dario Kendo
flareon85 kirjoitti:
Mieluummin hankin sen koodeilla...
- p3k str kid
berrynekoh kirjoitti:
meillä on 10 minuutin kävelymatkan päässä.. :P
noin 20 min ajomatka autolla :) asun näet muuratsalossa eli saynätsalon lähellä
- rndm.
Dario Kendo kirjoitti:
Mieluummin hankin sen koodeilla...
Tai no, en sanokaan mitään.
- diivu_87
p3k str kid kirjoitti:
noin 20 min ajomatka autolla :) asun näet muuratsalossa eli saynätsalon lähellä
Jos itis on ainu paikka et jos myyrmäessä ei ole ni sitten 1 tunti menee matkassa aikaa. Mut sentään samassa kaupungissa! Hitto onx joku menossa itikseen ,jos on ni olis kiva törmäillä..
- diivu_87
rndm. kirjoitti:
Tai no, en sanokaan mitään.
Toi kerto jo aika paljon
- berrynekoh--
diivu_87 kirjoitti:
Jos itis on ainu paikka et jos myyrmäessä ei ole ni sitten 1 tunti menee matkassa aikaa. Mut sentään samassa kaupungissa! Hitto onx joku menossa itikseen ,jos on ni olis kiva törmäillä..
Ja riolu kans ;)
- Icywind
berrynekoh-- kirjoitti:
Ja riolu kans ;)
Mäki varmaan tuun... :"3 Jos vaan pääsen. -.-
- jamin10
Mä meen. Darkrai tapahtumaan mä menin Itikseen, mutta nyt varmaan Jumboon, koska se on päivää ennen. Oltais saatettu nähä W-A :)
- wing-attack
sori nekoh, toi on tarttuvaa! :D Harmi :( Mutta berrynekoh ja silver rioluhan tulee itikseen vai? :D
- diivu_87
Asutko hesassa vai espoossa vai jossian muualla? Mä ainakin menisin milummin Hesan tai sitten jos oli myyrmäessä ni sinne ku sinne pääsee kävellen :D Olis kiva jos ei tarviis yksin mennä viimex jouduin..
- diivu_87
wing-attack kirjoitti:
sori nekoh, toi on tarttuvaa! :D Harmi :( Mutta berrynekoh ja silver rioluhan tulee itikseen vai? :D
Jos ni mäki haluun törmätä sellasiin joidne kaa oon tääl jutellut. Kiva saada aito Shymin..
- jamin10
diivu_87 kirjoitti:
Asutko hesassa vai espoossa vai jossian muualla? Mä ainakin menisin milummin Hesan tai sitten jos oli myyrmäessä ni sinne ku sinne pääsee kävellen :D Olis kiva jos ei tarviis yksin mennä viimex jouduin..
Mut Jumbos on päivää ennen kun Itikses niin ajattelin mennä sinne. Oishan se tapaaminen ihan hauska.
- diivu_87
San tietää millon se on ja monelta. Itikseen tai jos on ni myyrmäkeen. Onx moniki menossa itikseen?
- diivu_87
ja huomasin että nyt on lataustapahtuma myös Prismassa Kannelmäessä! Wautsi! uudessa Prismassa, ja lähellä ei tarviikkaan mennä itiksen jos pe ehti onneksi 20 asti aika ni voi mennä eti töiden jälkeen! sit la itiksen jos ei ehi. Eikös ton 592 saa samalal DS.llä kahelle eri pelille samalla kertaa? Voin hommaa sen sit ksverin peliinkin:)Ketään ei varmaan mee Kannelmäkeen 8.5?
- Hippu95
Oon ite ihan noviisi täs lataus hommas vaik onkin tullut pelattua pokemonia aikas kauan. Luin listan niist Shaymin tapahtuman paikoist ja ajoist ja siin puhuttiin jotain lataamisesta paikan päällä langattomasti. Voisko joku vähän selventää?
- jamin10
Siellä paikan päällä on sellanen Boxi josta lähtee niitä Shayminin datoja. Sit vaan pitää mennä Mystery Giftiin ja sieltä hakee.
- wing-attack
Bongaan nekon itiksestä X"D
- diivu_87
Ja helpompaa se on njos tietää miltä toine näyttä ja tietä mihin aikan menos xD Ensviikolla on jo toi lataustapahtuma!
- berrynekoh
diivu_87 kirjoitti:
Ja helpompaa se on njos tietää miltä toine näyttä ja tietä mihin aikan menos xD Ensviikolla on jo toi lataustapahtuma!
h0h00 :D
- berrynekoh
Mä naamioudun! Otan Seppo Taalasmaalta viikset!
- wing-attack
berrynekoh kirjoitti:
eikös Jarkko ja Ismo leikannu ne pois XD
- rndm.
berrynekoh kirjoitti:
Salkkarit sucks.
- berrynekoh--
rndm. kirjoitti:
Salkkarit sucks.
Katon niitä silti X"DDD
- berrynekoh--
TÄÄ ON LIEKEISSÄ, SEN KUNNIAKSI: (Che-, Chee-, Cheek) Ha, mä oon liekeissä, pannaan menee Liekkeihin bensaa sataa, mä jätän mestat palamaan (tänään on bileet kaikki sileeks) Mä tulin juhlii tänään, mä meinaan juhlii tänään (jee'eeh) (tänään on bileet kaikki sileeks) Ei ois ehkä kannattanu teininä ruveta le-le-leikkimään tulella ne sano et siin polttaa vaan omat näpit Mut joka träkil kovat räpit Ne teki musta pyromaanin, nyt painan reikä päässä ku psykopaatit Oon yöllä ylitöissä, ollu kylil öitä, polttanu klubeja ku kynttilöitä ja oon valmis taas juhlimaan kallistan kuppia kallista kuplivaa Meil on koossa hyvä jengi tänää, siis otetaan ensimmäiset ensihätään, jep Ei oo välii mitä lysti kustantaa, se kyydis pysyy joka kyytiin uskaltaa Jos tuntuu niin mukaan vaan, että kun on taas mukavaa kertosäe: Liekkeihin bensaa sataa, mä jätän mestat palamaan (tänään on bileet kaikki sileeks) Mä tulin juhlii tänään, mä meinaan juhlii tänään (jee'eeh) (tänään on bileet kaikki sileeks) Ne ihmettelee miks mä nauran aina, kato meillä päin ei itketä lauantaina Mä nauran vaikka ei niin naurattaiskaan Viime lauantaista on taas kauan aikaa Tukka hyvin, ja näkyyks kello? Mä oon vieläki leija, ei pääty lento Mä meinaan jatkaa, en oo feidaamassa ja meinaan kaataa ku oisin keilaamassa Et nää mulla likaa Nikeis et kuule multa laimeita pick-up lainei ja oon saanuki sian maineen, kun mä puhun suoraa en dikkaa vaiheilust Oon tulessa kun stunttimies, boogie ei muutu moneen tuntiin vielä Sä kurkit sieltä, raivaa kundit tieltä, liiku tänne päin anna mun siis viedä mitä sanot: tyttö, tehdääks tänää tää, en tullu säätämää, mut sä oot jäätävä Ja joutuu olee vähä lääpällään, joka mimmi ei saa mua päätä kääntämää, damn kertosäe Kuka se on joka kesällä tulee, ja sytyttää suomen lavat perässään tuleen (Che-, Che-, Cheek) laittaa mestat palaan taas ja bensaa sataa (Tä tä tä on bileet, kaikki sileeks) Kopioitu Liramasta x"----P
- rndm.
*oksentaa taas* (Oksensin ekan kerran lady gagalle... *juoksee vessaan*)
- berrynekoh
rndm. kirjoitti:
*oksentaa taas* (Oksensin ekan kerran lady gagalle... *juoksee vessaan*)
X"---D TOi cheek on AiKas LäBBä X---D Ja GaGa on paska ämmä x"D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa712705- 552657
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun162066- 401999
- 491974
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2751944Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211261- 371076
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01010Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95966