Paljonkohan mahtaa muut porarit/sahurit tienata pääkaupunki seudulla.Tuntuu tähän raatamiseen aika pieneltä tämä 15 palkka ilman mitään urakkalisiä. Firmassa olen ollut about vuoden ja saan käyttää talon autoa, siinä kaikki etuudet.
Timanttiporaajan palkka
16
10417
Vastaukset
- 666
Luulet sä että timantti poraaja vetää tuon enempää tunnissa.
- sdfsadf
Vittu, helpointa hommaa mitä rakentamisessa on, ja 15 tunti. Älä jätkä valita. Odota vaan aikaa, kun sinunkin tulee omistaa omat työkalut ja oma auto, sittenkin saat sen 15 tunti. Nyt ihan melkein kyrsii, kuka tahansa sen apinan homman oppii, jos nyt mitään oppimista koko puuhassa on.
- Timanttiser
Äijjä ei oo tainu paljoo timantti hommii tehä
- ukyaani
mulla sama tuntiliksa, mut saan kyl urakkalisät päälle ja päivärahat. Kuukaudessa jää käteen noin 3200 euroo
- rauhassa
Jos näin on? Et saa kyllä enää kauan!
- porari porari
jees joku andrei tulee kohta ja korvaa sut murtoosalla tosta palkasta ja tuo terät vielä mukana
- porarilla!
Ehkä siinä on tommosta vitutuslisää n.3/h. Mut mitä valittamista tossa on? Autot ja kaikki vielä firmankin puolesta, moni joutuu käyttään omaa autoaan. Ei muuta ku poraile menemään ja lopeta tyhjän miettiminen!
- Gunnter
Poraile sinä jätkä persettä, 15/h ja tuntuu raatamiselta? Vaihetaa töitä ni tiputat palkkas nelosella ja tunne on ku kantasit repullista paskaa joka päivä kotiis.
- ihme juttu
palkka on täysin naurettava homman luonteeseen nähden.huono on palkka porarilla.
- Anonyymi
15 euro /tunti on vittu /tama tyo on vaikkea tarvitse ainakin 17 euro tunti
- +098765rtyui
Palkkasi on vitosen tunti, typerys.
- 9.8
vittu timanttimiehet tienaa todellakin liian vähän, sahaus hommissakin hiippailet ku huputettu telottaja yltäpäältä paskassa ja saat jonku vitun 9.8€ lapaan, vittu jos joku tulee sanoo et on helpot ja kevyet hommat niin pilkon jenkillä palasiks!!!
- pondus
9.8 kirjoitti:
vittu timanttimiehet tienaa todellakin liian vähän, sahaus hommissakin hiippailet ku huputettu telottaja yltäpäältä paskassa ja saat jonku vitun 9.8€ lapaan, vittu jos joku tulee sanoo et on helpot ja kevyet hommat niin pilkon jenkillä palasiks!!!
Josson läskempi vittuilija niin kehällä perään. ;)
- arsko
asun lappeenrannassa. oon tehny samoja hommia 5v. saan palkkaa vähä yli 10e. et revi siitä.
- Pondus
Pääkaupunkiseudun porarina/sahurina tällähetkellä kta n. 20/e tunti, sisältää perustunnit provikat. Laskua teen noin 8-12k kuussa.
Timanttimiehet tekee yleensä paljon laskutusta, omistajat yleensä läskejä ja ahneita machopelle valehtelijoita. Kannattaa tutkia vaihtoehtoja jatkuvasti. - 4274
Toi, on kyllä aivan totta, itse tehnyt 10v pk seudulla, palkat aivan paskoja työn määrään nähden, ja omistajat, maksavat ns kavereilleen paremmin, vaikka ovat kaukana ammattilaisesta !!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111044Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259972
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728