kun luipui opelin myynnistä. Parhaimmat kokemukset liikkeestä on kun olen tehnyt autokauppaa. Heti kun huollosta ja takuusta kysymys niin mitä paskimmasta päästä. Heillä on hyviä miehiä töissä mutta johto elää eilistä päivää. En suosittele koko puljua kokemuksieni perusteella.
Auto Åström teki
10
4647
Vastaukset
- aivan toisin
Minulla aivan toisin huolto on pelannut ja asentajat mukavaa, osaavaa porukkaa. Takuuasioista ei kokemuksia kun ei Citroenissäni ole ilmennyt mitään vikoja. Jos ne jättivät häiriöautot pois kun on tunnettua, että tehtaat maksavat omien taksojensa mukaan noista takuutöistä, joten eivät ole erityisen tuottoisia kaiketi. Tulee vain tyytymättömiä asiakkaita kuten tämä ylläoleva Opelin omistaja.
- keskellä yötä
Murehditko keskellä yötä huonoa autoa ? Ota jotain rauhoittavaa lääkettä, huono nukkuminen vaarantaa terveyden. Vaikka paskamaistahan se on kun auto hajoilee ja takuu ei pelaa.
- luipui
Vai, että luipuivat opelista. Mitä huolta nyt olisi yhdestä persaukisesta tehtaasta joka luulee sekundan olevan priimaa.
- aäsödl
Meillä oli noin vuosi takaperin Meriva opeli ja kun olimme sen hankkineet, en saanut kuskin penkin korkeutta säädettyä. "LUULIN" siinä olevan vikaa, ja soitin huoltoon, tuolloin takuuta jäljellä 1 päivä. Sanoivat että laitetaan heti työn alle, niin saadaan vielä alkamaan takuun aikana. Todellista vikaa ei ollut vaan säätömekanismi oli vain uuden tyyppinen, toimii kuten konttorituolissa. En ollut aikaisemmin törmännyt moiseen ja siksi tuntui oudolta. Semmoinen huolto oli opelilla Seinäjoen kylällä - ei valittamista
- kalut monesta
korjaamatta..odottaa vuosikausia vastausta kuulemma tehtaalta. Vilkkuun kuulemma ei tulekkaan, en usko että ees saksaa osaavat puhuakkaan. Tiskin pojatkaan ei usko tuohon käskytykseen
- Skoodalooda
Ostimme AutoÅströmiltä Oulusta Skodan pari vuotta sitten. 2008 vuoden malli myytiin nyt romuna eteenpäin. Jo heti alussa oli jotain ongelmia, mutta Åström vetäytyi vastuusta.
- TCP
Surkea liike ei mitään takuuta kun firman logo jää näkyvistä loppuu takuukin siihen.en astu jalallani koskaan kyseiseen liikkeeseen.
- elisn
Ostin kyseistä liikkeestä auton ajettu 190.000 km liike lupas takuu on kuluttaja suojanlain mukainen no kun autoon tuli vikaa moottoriin eivät korvanneet mitään vaikka ehdotin liikkeen osuudeksi puolet ja itse maksaisin toisen puolen.eli ei kannata sotkeentua kyseiseen liikkeeseen kun muitakin on missä takuu toimii ilman mitään metkuja.
- Anonyymi
elisn kirjoitti:
Ostin kyseistä liikkeestä auton ajettu 190.000 km liike lupas takuu on kuluttaja suojanlain mukainen no kun autoon tuli vikaa moottoriin eivät korvanneet mitään vaikka ehdotin liikkeen osuudeksi puolet ja itse maksaisin toisen puolen.eli ei kannata sotkeentua kyseiseen liikkeeseen kun muitakin on missä takuu toimii ilman mitään metkuja.
Itsellä kävi ihan samoin ostin Åströmiltä auton ja takuun piti olla kuluttajasuajalain mukainen.Autoon tuli suutin vikaa parin viikon jälkeen soitin ja kysyin asiasta miten menetellään heiltä ilmoitettiin etteivät korvaa mitenkään.Eli siinä oli oulun åströmin takuu en suosittele kellekään kyseistä liikettä.
- s1s1s1
Ostin auton kyseisestä liikkeestä Auton myynti ilmoituksessa luki auto huollettu täysin eli kaikki öljyt ja suodattimet vaan vanhana ruuvaajana rupesin tutkiin mitä oli tehty.moottori öljyt ja suodatin oli vaihdettu vaihteistossa oli vanhat kurat sisällä en luota kyseiseen liikkeeseen enää yhtään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374