Hei,
Mikä nimi sopisi mielestänne pienelle punatukkaiselle tytölle? Itse olen miettinyt Minttua tai Mimosaa.. Miltä kuulostaa? Mielelläni kuulisin ehdotuksia nimistä, kun valinta on niin vaikeaa..:)
Punatukkaiselle tytölle nimi..
Aloittaja..
324938
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 32
Vanhimmat
miten olis Minttu Ilona?
Mimosa on musta hyvä nimi punahiuksiselle. Ilona nimestä mulle tulee mieleen vaalea hiuksinen siro neiti :)
tai Peppi Rosanna
Sabrina, Roosa, Nelli.
Peppi.
ei Mimosaa... Alma Elsa Elma Teresia Oona
Mariel olisi oiva punapään nimi, johtuneekohan sitten siitä että erään tulipunaiset hiukset omaavan pikkuneidin nimi on tämä. Muita, joita tulee mieleen: Melissa Ninni Milja Aada Katriina Roosa Minttu ja Mimosa on myöskin molemmat oikeen kivoja :)
Erään kuuluisan punapäisen kaunottaren ja hänen tunnetuimman roolihahmonsa mukaan :)
Greta tai Kreeta.
Roosa Ronja Peppi Ruusu Ilona Aurora Hertta Marja
nimeksi Tulikki.
Laita Santra tai Sandra.
Stella tai Tevavien Tellu.
Mimosa Raakkel Kukka-Maaria Roosa Emilia
Punatukkaiselle sopivia nimiä: Salli Salla Lilli Pipsa Inka Aura Maisa Maia Paula Pirita Piritta Kanerva Kirsikka Onerva Kivoja esim: Maia Kirsikka, Salli Kanerva,Lilli Onerva, Inka Tuulia.
Anna tai Anne(Anne of Greengables), Peppi eli ruotsiksi Pippi tai Scarlett? Nämä kaikki ovat kirjojen punatukkaisia sankarittaria.
Minttu ja Mimosa ovat molemmat kivoja, punahiuksiselle kävisi ehkä Minttu paremmin? Hyvän nimen saa joka tapauksessa. Tässä myös muutamia ehdotuksia: Ruut Inka Sofia Aurora Ronja Stiina Kerro mitä pidät. :-)
Riina Amanda Kirsikka
andrea tai rosa aurora
Minttu tai Mimosa sopii hyvin. Taikka jokin muu M-kirjaimella alkava, esim. Mariel, Meea, Mette, Meeri.
Dina
Dana
Tara
Elle
Miia
Essi
Piia
Stella
Emmi
edellä mainittu Scarlett on kans upea nimi mut saattaa olla liian ulkomaalainen?
... Aliisa
Peppi Iiris
Peppi Riikka
Ronja Henriikka
Minttu Marika
Linda Janica
Piia Erika
Sonja Rosanna
Mielestäni Mimosa kuulostaa keltaiselta, Minttu taas vihreältä.
Pihla ja Virva tuovat mielenyhtymänä minulle enemmän punaisen.
Samoin Anna, sillä vannoutuneena Anna-kirjafanina Anna on se kuuluisa punapää, samoin kuin herttuatar Sarah. Ja se Peppi toki tietenkin:)
Minttu Paula Mimosa (punapaula)
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen Aliisa, koska Muumien Aliisalla on punaiset hiukset. :) Minttu ja Mimosa ovat myös hyviä.
Minttu on ihana nimi :)
Minttu
Marjaana
Enniina
Emmaliina
Emma
Aleksandra
Peppi
Peppianna
Tuija-Kanerva
Mieheni edellisestä avioliitosta miehelläni oli kolmoset. Kaikki punapäitä ja melkein saman näköisiäkin =D Nimet ovat heillä:
Enni
Enniina
Ennibella
Mieheni ex naisystvä oli keksinyt kaikki ja hyvin omaperäiset nimet ovatkin! Lisäksi minä olen 8 kuulla raskaana ja tyttö (ultran perusteella) on tulossa =)
Mimosa on mustatukkaisen tytön nimi, ei punatukkaisen.
Paremmin Minttu, mutta ei sekään ole punatukkaisen tytön nimi.
Peppi on punatukan nimi,
samoin Virve tai joku sellainen luontonimi, Malva tai Malviina, Roosa-Mari, Maaria. Entäs Jasmina tai Jasmine? Kirsikka? Kirsikka on tosi nätti.
tai sitten
Kukka
Lara
Aura
Elsa
Silla
Mimosa on myös Kiva , mutta Tilda olisi paras! Peppi on aivan liian kulunut
Katariina/Kathariin
Jasmiina/jasmine yms
Fanny/Fanni
Ruut/Ruuth
Peppi