Hei, Mikä nimi sopisi mielestänne pienelle punatukkaiselle tytölle? Itse olen miettinyt Minttua tai Mimosaa.. Miltä kuulostaa? Mielelläni kuulisin ehdotuksia nimistä, kun valinta on niin vaikeaa..:)
Punatukkaiselle tytölle nimi..
32
4272
Vastaukset
- tykkäisin
miten olis Minttu Ilona?
- mielipide...
Mimosa on musta hyvä nimi punahiuksiselle. Ilona nimestä mulle tulee mieleen vaalea hiuksinen siro neiti :)
- +++
tai Peppi Rosanna
- +++
Sabrina, Roosa, Nelli.
- mielestä
Peppi.
- armahtakaa lasta
ei Mimosaa... Alma Elsa Elma Teresia Oona
- sisiliskosisko
Mariel olisi oiva punapään nimi, johtuneekohan sitten siitä että erään tulipunaiset hiukset omaavan pikkuneidin nimi on tämä. Muita, joita tulee mieleen: Melissa Ninni Milja Aada Katriina Roosa Minttu ja Mimosa on myöskin molemmat oikeen kivoja :)
- -redhead-
Erään kuuluisan punapäisen kaunottaren ja hänen tunnetuimman roolihahmonsa mukaan :)
- Newertite
Greta tai Kreeta.
- -miiu
Roosa Ronja Peppi Ruusu Ilona Aurora Hertta Marja
- Primrose
nimeksi Tulikki.
- sopisi
Laita Santra tai Sandra.
- sopisi
Stella tai Tevavien Tellu.
- +++
Mimosa Raakkel Kukka-Maaria Roosa Emilia
- Tytti
Punatukkaiselle sopivia nimiä: Salli Salla Lilli Pipsa Inka Aura Maisa Maia Paula Pirita Piritta Kanerva Kirsikka Onerva Kivoja esim: Maia Kirsikka, Salli Kanerva,Lilli Onerva, Inka Tuulia.
- Mauriina
Anna tai Anne(Anne of Greengables), Peppi eli ruotsiksi Pippi tai Scarlett? Nämä kaikki ovat kirjojen punatukkaisia sankarittaria.
- Eräs lukija
Minttu ja Mimosa ovat molemmat kivoja, punahiuksiselle kävisi ehkä Minttu paremmin? Hyvän nimen saa joka tapauksessa. Tässä myös muutamia ehdotuksia: Ruut Inka Sofia Aurora Ronja Stiina Kerro mitä pidät. :-)
- lisää
Riina Amanda Kirsikka
- mitähh
andrea tai rosa aurora
- minääääääääääää
Minttu tai Mimosa sopii hyvin. Taikka jokin muu M-kirjaimella alkava, esim. Mariel, Meea, Mette, Meeri.
- kijadjjdkskkak
Dina
Dana
Tara
Elle
Miia
Essi
Piia
Stella
Emmi
edellä mainittu Scarlett on kans upea nimi mut saattaa olla liian ulkomaalainen? ... Aliisa
- viineri09
Peppi Iiris
Peppi Riikka
Ronja Henriikka
Minttu Marika
Linda Janica
Piia Erika
Sonja Rosanna - mielenyhtymänä
Mielestäni Mimosa kuulostaa keltaiselta, Minttu taas vihreältä.
Pihla ja Virva tuovat mielenyhtymänä minulle enemmän punaisen.
Samoin Anna, sillä vannoutuneena Anna-kirjafanina Anna on se kuuluisa punapää, samoin kuin herttuatar Sarah. Ja se Peppi toki tietenkin:) - sibyllavon
Minttu Paula Mimosa (punapaula)
- Leslie_
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen Aliisa, koska Muumien Aliisalla on punaiset hiukset. :) Minttu ja Mimosa ovat myös hyviä.
- Minttu!
Minttu on ihana nimi :)
- ♥Minttuuu♥
Minttu
Marjaana
Enniina
Emmaliina
Emma
Aleksandra
Peppi
Peppianna
Tuija-Kanerva
Mieheni edellisestä avioliitosta miehelläni oli kolmoset. Kaikki punapäitä ja melkein saman näköisiäkin =D Nimet ovat heillä:
Enni
Enniina
Ennibella
Mieheni ex naisystvä oli keksinyt kaikki ja hyvin omaperäiset nimet ovatkin! Lisäksi minä olen 8 kuulla raskaana ja tyttö (ultran perusteella) on tulossa =)
- mindiville
Mimosa on mustatukkaisen tytön nimi, ei punatukkaisen.
Paremmin Minttu, mutta ei sekään ole punatukkaisen tytön nimi.
Peppi on punatukan nimi,
samoin Virve tai joku sellainen luontonimi, Malva tai Malviina, Roosa-Mari, Maaria. Entäs Jasmina tai Jasmine? Kirsikka? Kirsikka on tosi nätti. - tietysti...
tai sitten
Kukka
Lara
Aura
Elsa
Silla
Mimosa on myös Kiva , mutta Tilda olisi paras! Peppi on aivan liian kulunut - Punapää kamuja ja lapsia
Katariina/Kathariin
Jasmiina/jasmine yms
Fanny/Fanni
Ruut/Ruuth
Peppi
Amanda
Amalia
Riikka
Reetta
Kreetta
Milena
Mimosa
Mila
Miisa
Veera
Ira
Iira
Riia
Kiia
Miia
Iia
Piia
Tiia - Täti
Pipsa, Pinja, Pihla,
Sara, Henna, Kirsi,
Malla, Rosa, Taru,
Karla, Lotta, Riina,
Marja ...
Aurora, Kirsikka,
Anelma, Anita, Adele...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822