Kasvinsuojelututkinto

PikaViljelijä

Näyttäisi olevan kasvinsuojelututkinnosta abaut 5v. Pitääkö se uusia? Kuka sellaisia järjestää EP:llä? ProAgrian sivuilta en mitään moisesta löytänyt. Onko niistä ihmekoulutuksista muita, joita pitää uusia? Viljavuustutkimuksessa ja ruuttakatsastuksessa vaikuttais olevan virtaa vielä. Kiitos paljon neuvoista jos joku noista jotain tietää. ps. voin käydä sen muuallakin jos niitä ei EP:llä enää järjestetä.

9

5063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keväällä käynyt
    • kukaan.

pitääkö ruutassa olla puhdasvesisäiliö?siis katsastuksessa

• Herra Huu

Ei tartte olla puhdasvesisäiliötä katsastuksessa. Alkuperäiselle kysyjälle; kyllä ainakin lähes joka kunnassa ruiskuttajan tutkinto järjestetään vuosittain. Pro Agriasta kun kyselet niin tietävät. Ite oon muistaakseni yleensä ollut kurssilla talvella eli tälle vuodelle voi olla suurin osa kursseista jo menny?

• PikaViljelijä
        Herra Huu kirjoitti:

Ei tartte olla puhdasvesisäiliötä katsastuksessa. Alkuperäiselle kysyjälle; kyllä ainakin lähes joka kunnassa ruiskuttajan tutkinto järjestetään vuosittain. Pro Agriasta kun kyselet niin tietävät. Ite oon muistaakseni yleensä ollut kurssilla talvella eli tälle vuodelle voi olla suurin osa kursseista jo menny?

Ihan kesäkuun alussa on tutkintoja EP:llä aivan kuten ensimmäinen kirjoittaja vastasikin, kiitos siitä vastauksesta vaan. Joten jostain pitäis saada aikaa taas järjestymään moiseen. Nuo pitäis saada kirjekurssina suorittaa tai tietenkin netin kautta.

• Käsittääkseni
        Herra Huu kirjoitti:

Jonkinlainen kanisteri vahinkotilanteita varten. Eli jos sattuu vahinko, että roiskahtaa aineita iholle, niin voi heti huuhdella enimpiä pois...

• vuosisitten seinäjoella!

kapula kouraan ja soita sinne ep:n proagriaan

• Anonyymi

Järjestetäänkö nöitä vielä jossain kirjallisina?

• Anonyymi

Netissä paljon helpompi ja halvempi, eikä tarvitse lähteä paikanpäälle. Useampia järjestäjiä löytyy esim. Progria, berner. Itse suoritin kasvinsuojelututkinnon https://www.kasvinsuojelututkinnot.fi/ mutta onhan näitä. Jos välttämättä haluaa kirjallisen kasvinsuojelututkinnon tehdä niin joskushan niitä maaseudussa ilmoitellaan?

• Anonyymi

Ehkä keväisin voi olla jotain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      58
      4198
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      126
      2954
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      43
      2653
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2207
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      440
      1815
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      73
      1305
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1287
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      59