Olen keräämässä porukkaa nettipokeriin. Eli ajatuksenani on että jokainen tallettaa pienen 10-25 summan esim. moneybookers tai neteller tililleni. Sitten kun rahaa on tullut tarpeeksi (noin 500-1000 ) alamme pelaamaan sillä. Jokainen voi tulla peliä katsomaan halutessaan ja kun olemme voittaneet tarpeeksi kotiutamme rahat. Tämä siksi koska silloin pahimmassakaan tapuksessa ei kukaan pääse häviämään isoja summia rahaa kerralla, mutta on todella hyvä mahdollisuus päästä kiinni isoihin rahoihin ja päästä osalliseksi isojen pyötien jännitykseen:) Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä: [email protected]
Nettipokeriportukka
10
1047
Vastaukset
- sitten pelaa?
Voin laittaa toki muutaman kympin mutta haluan tietää kuka toimii pelaajana ja minkä tasoinen pelaaja on kyseessä. Siinä tapauksessa on turha pyytää mitään jos pelaaja/pelaajat? on jotain aloittelevaa luokkaa. vastaile, moi. ps. jos yrität fuulata niin kerron vaan että sinut on varsin helppo jäljittää MB tilisi kautta.
- Pokeristi78
Ajattelin ihan itseäni koska tunnen oloevani todella hyvä varsinkin heads upeissa. Olen pelannut useita vuosia. Toki on mahdollista että joku muukin voi pelata jos tuntee olevansa minua parempi:) Olen valmis näyttämään taitoni ennen pelejä:) Mistään huijauksesta ei ole kyse.
- tumppaa mulle
Pokeristi78 kirjoitti:
Ajattelin ihan itseäni koska tunnen oloevani todella hyvä varsinkin heads upeissa. Olen pelannut useita vuosia. Toki on mahdollista että joku muukin voi pelata jos tuntee olevansa minua parempi:) Olen valmis näyttämään taitoni ennen pelejä:) Mistään huijauksesta ei ole kyse.
sp osottees ni ruvetaa miettii hommaa etee päi.
- Pokeristi78
tumppaa mulle kirjoitti:
sp osottees ni ruvetaa miettii hommaa etee päi.
Sähköpostiosoitteeni löytyi jo ensimmäisestä viestistäni, mutta tässäpä tämä vielä kertaalleen: [email protected]
- pokerii
Pokeristi78 kirjoitti:
Joo no kerros nyt sit vaiks aluks että missä pelisaitilla sie pelaat ni tuun kattoo josko sie osaat pelata ja sit päätän sijoitanko sun huijaukseen rahaa vai en.
- ...
Juuri noin lähes kaikki suuret ja pienet huijaukset ovat alkaneet.
- sitten
voitonjako suoritetaan?
- Pokeristi78
Kaikki voitot jaetaan porukkaan kuuluvien kesken kaikille samanverran.
- osaisit
pelata, niin ei sun varmaan täällä tarviis olla rahaa kerjäämässä?
- rahan ahne
Mä voin sijottaa 500€ tähän hommaan yksikseni jos joku joka osaa pelata niin pelaa mun puolesta koska itse olen aika käsi.
Ota yhteyttä [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12339
Luonnollinen nainen saa aikaan miehissä yrjöreaktioita
Kieroutuneisuutta tämäkin. https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/80552051341892Kulttuuriväki jaksaa itkeä leikkauksia
Mikseivät tee sitä kulttuuriaan niin hyvin, että yleisö on valmis siitä maksamaan tarpeeksi hyvin. Tehdään hömppäpömppää2931496- 321255
Naisten mafia päätti uusista ravinto suosituksista!
Päättikö ”naismafia” uusista ravitsemissuosituksista? Nyt puhuu työryhmän ainoa mies Vaikka ravitsemussuositukset tehnyt1081121- 711061
Suomi täyttää 107 vuotta. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyspäivää?
Itsenäisyyspäivänä 6.12. monessa kodissa juhlitaan Suomen itsenäisyyttä. On sini-valkoiset kynttilät ja ehkä parempaa r154993Poliisioperaatio Itäkylässä
Mikä oli tämä poliisioperaatio Itäkylässä? Kärähtikö kannabiskasvattamo?24931- 72902
- 66862