Mitä lahjaksi aikuiselle naiselle?

Stressiä Pukkaa

Hei! Olen miettinyt pääni puhki yrittäen keksiä äidilleni syntymäpäivälahjaa. En vain keksi mitään. Ajattelin, että olisiko täällä hauskoja ideoita? Äitini täyttää 48 vuotta. Ajattelin osta Riitta Väisäsen Hilmapäivä kirjan,sillä hän sanoi että se voisi olla hauska, mutta en tiedä onko se liian aikaista... Tahtoisin yllättää äitini, sillä en ole ostanut aikoihin mitään oma aloitteista, aina hän on sanonut yhden toivomuksen, ja huonolla mielikuvituksellani olen ostanut sitten sen. Kiitos paljon jos joku kehtaisi auttaa!

11

2464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurjenkello

Lahjakortti esim. kasvo,- käsi tai jalkahoitoon. Tai vaikka nuo kaikki. Hieronta voisi myös olla hyvä. Eikä se kirjakaan ole huono vaihtoehto. Lahjojen osto on kyllä tosi vaikeaa iästä riippumatta.

• tällainen

Lahjakortti kokovartalohierontaan. Älä käsitä väärin, tässä ei mitään kaksimielistä.

• MarsuPilamis

En tahtoisi Riitan kirjaa ellen ihan ihannoisi häntä. Mitä vanhemmaksi itse tulen, olen huomaavinani kuinka tylsäksi Riitan jutut ovat käyneet, jääneet johonkiin "tasoon". Noh, jos olisi Jonesin Tomppa tullut Poriin niin liput sinne olisi ollut täysosuma. Ei sitten sieltä hupipuolelta löydy jotain? Pahus, George Michaelkin on lopettanut maailmankiertueet, sinnekkin tahtoisin liput. Tahtoisin johonkiin hyvään laukkukauppaan lahjakortin. Jotenkin sitä on niin nuuka sillä kohtaa kun ostaa itselleen laukun, saisi kerrankin vähän laatuakin ulos kaupasta. Ei Vuittonia sentään.

• hairioilmoitus

Moi! ja NYT en tarkoita mitään eroottisia alusvaatteita vaan sellaisia ihan kunnollisia, käytännöllisen mukavia. Ehdotelmani pohjautuu siihen että ihmiset satsaavat yleensä kaikkeen muuhun kuin alusvaatteisiin. Ja jos et äitisi kokoa tiedä niin lahjakortti sitten. Takaan ja alleviivaan että alusvaate-lahjakortti ei ole huono valinta!!

• ...=)

Kiitos teille jotka olette vastanneet! Ideat ovat olleet hyviä, ei vain opiskelijan raha pussilla kovin kalliita lahjoja voi ostaa :\ Enköhän saa jotain kehiteltyä =)

• pääsee halvalla

Mitään ei maksa lahja, kun kirjoitat äidillesi korttiin, että olet käytettävissä mihin tahansa esim. kodin askareeseen 3-6h tiettynä hänen haluamanaan päivänä. Äiti saa apua vaikka ikkunanpesuun ja parhaana bonuksena viettää aikaa lapsensa kanssa. Minä olisin ainakin ihan sydän sykkyrällä moisesta lahjasta, enkä unohtaisi sitä ikinä. Parhaat lahjat eivät maksa mitään.

• motheros
        pääsee halvalla kirjoitti:

Mitään ei maksa lahja, kun kirjoitat äidillesi korttiin, että olet käytettävissä mihin tahansa esim. kodin askareeseen 3-6h tiettynä hänen haluamanaan päivänä. Äiti saa apua vaikka ikkunanpesuun ja parhaana bonuksena viettää aikaa lapsensa kanssa. Minä olisin ainakin ihan sydän sykkyrällä moisesta lahjasta, enkä unohtaisi sitä ikinä. Parhaat lahjat eivät maksa mitään.

minäkin aina joudun miettimään pääni puhki sitä lahjaa, ihmisillä kun on lähestulkoon kaikkea. Viimeksi tein silleen että kutsuin mamman tänne syömään, laittelin semmosta kevyempää ruokaa eli kanaa, valkosipuliperunat ja salaatin. Kahvin kanssa ojensin sitten "lahjakortin" jossa lupasin tulla siivomaan tai tekemään jotain muuta tarpeellista sekä vanderbiltin dödön, siinä oli kaunis pakkaus nääs eikä ollut hurjan kallis. Tärkeintä on se että muistaa ja se yhdessä vietetty aika ..

• tretori
        pääsee halvalla kirjoitti:

Komppaan tätä ehdotusta! Ja ikkunanpesun jälkeen keität kunnon kahvit:) Viikonloppuna just pesin ikkunat "nuorisoni" kanssa ja yhdessä tehden tuokin ikävä hommma sujui suit sait ja puhdasta tuli! Ja lisäksi kaikille hyvä mieli:)

• tracy crazy

Otappa valokuvasi esiin ja valitse niistä sellaiset, joissa olet yhdessä äitisi (tai koko perheen) kanssa eri ikäisenä erilaisissa tilanteissa eri vuodenaikoina. Sommittele kuvat somasti limittäin ja lomittain kauniin värisen askartelukartongin päälle. Voit leikellä niistä eri muotoisia, piirtää tai kirjoittaa vaikka sopivia runoja, aforismeja ym. väleihin. Osta sopivan kokoiset kehykset ja se on siinä. Seinälle ripustettuna se on äidillesi muistona joka päivä. Eikä maksa paljon.

• Dilja

Tai Oopperaan.

• suunnilleen saman ikäinen

Patistin kerran erään miesystäväni ostamaan hajuvettä äidilleen, ja äitipä oli silminnähden ihastunut. Äiti on myös nainen, joka haluaa, että hänen naisellinen viehätysvoimansa noteerataan. Samaan kategoriaan hajuveden kanssa kuuluu lahjakortti kauneushoitolaan tai joku koru. Annoin itselleni vuosi sitten lahjaksi kestopigmentointirajat huuliin. Jos äitisi on yhtä turhamainen kuin minä, niin vois tykätä. Tosin aika kallistahan se on: 500-1000 euroa riippuen paikkakunnasta ja tekijästä. Lahjakortti hierojalle on useimpien aikuisten naisten ja miesten mieleen. Monen kuulee sanovan, että onpa hartiat jumissa, pitäis vissiin mennä hierojalle. Usein se kuitenkin jää suunnitteluasteelle. Napatanssi- tai judokurssi. Jokin hänen harrastuksiinsa liittyvä lahja: puun taimi tai erikoinen kasvi, urheiluväline, kiikarit ja lintukirja. Mitä hän nyt sattuukin harrastamaan. Itse annoin kerran äidilleni kirjontamallikirjan, ja sen pohjalta syntyi useita kauniita tyynyjä ja pöytäliinoja. Orja (siis sinä) viikonlopuksi vapaasti käytettävissä. Autokuskiksi, huonekalujen siirtäjäksi, ikkunanpesijäksi, teatteriseuraksi. Oli nainen sinkku tai parisuhteessa elävä, niin huonekalujen siirtoon ei löydy vapaaehtoisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79