Miten myöhälle kaupat ovat Bremenissä auki iltaisin? Viikolla ja lauantaisin?
Kauppojen aukiolot Bremenissä?
4
1072
Vastaukset
- Nipottaja
olivat isot kaupat, tavaratalot ja marketit auki viikolla aamukahdeksasta iltakahdeksaan, pienet sulkivat tuntia-paria aiemmin, lauantaina maksimissaan kuuteen; sunnuntaina kaupat ovat kiinni. http://www.bremen-tourism.de/btz/foreign/Homepage_Text.cfm?lang=fin
- Katherine<
Mitä kauppoja Breemenissä ja Saksassa ylipäätään on? :)
- Nipottaja
Katherine< kirjoitti:
Mitä kauppoja Breemenissä ja Saksassa ylipäätään on? :)
Mitä vastaisit jos joku kysyisi mitä kauppoja Suooomessa on? Oletan että et ajatellut ostaa kaakeleita, et maalia, et autoa etkä kirjoja, vai? ;-) Bremenissä on 662990 asukasta. No niin, aloitetaas jostain: sadat erilaiset pikkuiset ihanat leipomot, Nordsee, McDonalds, S.Oliver, Karstadt, Bauhaus, Obi, Saturn, MediaMarkt, Peek & Cloppenburg, Budnikowski, Müller Markt, Schlecker, Tschibo, Fielmann, Reno, H&M, C&A, IKEA, Lidl, Plus, Aldi, Norma, Edeka, Rewe, O2, t-mobile, Vodafone, Adidas, Douglas... (Tämä oli tulos kun pyysin 17-v. pojaltani että alapa luetella saksalaisia kauppoja.)
- Katherine<
Nipottaja kirjoitti:
Mitä vastaisit jos joku kysyisi mitä kauppoja Suooomessa on? Oletan että et ajatellut ostaa kaakeleita, et maalia, et autoa etkä kirjoja, vai? ;-) Bremenissä on 662990 asukasta. No niin, aloitetaas jostain: sadat erilaiset pikkuiset ihanat leipomot, Nordsee, McDonalds, S.Oliver, Karstadt, Bauhaus, Obi, Saturn, MediaMarkt, Peek & Cloppenburg, Budnikowski, Müller Markt, Schlecker, Tschibo, Fielmann, Reno, H&M, C&A, IKEA, Lidl, Plus, Aldi, Norma, Edeka, Rewe, O2, t-mobile, Vodafone, Adidas, Douglas... (Tämä oli tulos kun pyysin 17-v. pojaltani että alapa luetella saksalaisia kauppoja.)
Lähinnä tarkoitin vaatekauppoja, koska en tee millään kaakeleilla yhtään mitään. :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076