m+m kokeilunhalu

utelias11

Olen heteromies, mutta aina välillä miettinyt miltä tuntuisi ottaa suihin toiselta mieheltä. Muut puuhat ei miesten kesken kiinnosta, ja haluaisin ehdottomasti kyseessä olevan jonkun tuntemattoman. Onko muilla ollut samanlaisia kokeiluja ja mitä mieltä olette niistä olleet?

39

11314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatteleva...

      Kirjoitin tossa jo aiemmin lähes samalla otsikolla. Itse haaveilen miehen runkkaamisesta. Olisin valmis kokeilemaan kanssasi. Ottaisit minulta suihin ja minä runkkaisin sinua. Voisin hieroa peniksesi vaikkapa jonkun rasvan kanssa. Olen itse myös naimisissa ja umpiheteroksi tunnen itseni. Pieni fantasia tosin miestenvälisestä on. Minulla lähinnä tuo, että olisi kiva hieroa jollekin orgasmi ja nähdä sperman lentävän.

      • Tätä mieltä

        Älkäähän pojat. Se ei ole sopivaa. Voi tarttua tauteja ja ette voi luovuttaa koskaan verta jne. Pitäkää fantasiat fantasioina.


      • k-suomemen keskeltä

        Mulla ollut sama haave ja tänään toteutu ihan tosta vaan, tilanne meni siihen että otin suihin kaverilta saunassa,ja nyt haluu lisää...tai vakituisen salaisen tai jotain..-m45


    • tuntuu

      asian aihe. Tästä on jo muutama vuosi aikaa kun kaveri kysyin tekstarilla jotta hän haluaisi ottaa minulta suihin ja pyysi vastausta ja jos on kielteinen niin unohdamme asian.Vaikka väitän , että olen olen umpi heteromies, niin kyllä samalla alkoin kysymys kiinnostaa ja vastasin myöntävästi.Molemmat olemme tahoillamme naimisissa. Järjestimme asian jossa voisimme toteuttaa halumme.Kokeilun tuloksena olemme silloin tällöin myös uusineet kokemuksemme.Joku sanoi suutelusta, emme harrasta sitä vaan toistemme runkkaamista ja suihinottoa, itse en voi antaa kaverin laueta suuhuni, mutta toisin päin se onnistuu.Kannatta kokeilla, mutta niin että salaisuus säilyy kahdenkeskisenä.

      • näsäviisas klm.

        Jos tunnette vetoa myös miesten välisiin leikkeihin niin ette silloin voi olla umpiheteroita vaan bi-seksuaaleja ja hiukan tyhmiä. Umpihetero nussii ainoastaan vastakkaisen sukupuolen kanssa.


      • tarinapaja
        näsäviisas klm. kirjoitti:

        Jos tunnette vetoa myös miesten välisiin leikkeihin niin ette silloin voi olla umpiheteroita vaan bi-seksuaaleja ja hiukan tyhmiä. Umpihetero nussii ainoastaan vastakkaisen sukupuolen kanssa.

        Tosi ahdasmielistä ajatteluu.
        Voidaanko me olla homoja miehen kanssa ja sit ku ollaan naisen kanssa niin ollaan hetskuja.

        Onhan se Kimikin formulamies vaikka välil ajaa ralliakin. Elämä on kokeilua, ei kimikään aja molempia samaan aikaan. Ja vaikka vetikin formuloiden lomas jonkun rallin ei se siitä rallikuskia tehny.

        Vai oonko väärässä? onko Kimi Bi-kuski? No tää nyt oli taas näit mun juttui......


      • dcdfdfd
        tarinapaja kirjoitti:

        Tosi ahdasmielistä ajatteluu.
        Voidaanko me olla homoja miehen kanssa ja sit ku ollaan naisen kanssa niin ollaan hetskuja.

        Onhan se Kimikin formulamies vaikka välil ajaa ralliakin. Elämä on kokeilua, ei kimikään aja molempia samaan aikaan. Ja vaikka vetikin formuloiden lomas jonkun rallin ei se siitä rallikuskia tehny.

        Vai oonko väärässä? onko Kimi Bi-kuski? No tää nyt oli taas näit mun juttui......

        Bi-curious, sitä se on


      • outo homo
        tarinapaja kirjoitti:

        Tosi ahdasmielistä ajatteluu.
        Voidaanko me olla homoja miehen kanssa ja sit ku ollaan naisen kanssa niin ollaan hetskuja.

        Onhan se Kimikin formulamies vaikka välil ajaa ralliakin. Elämä on kokeilua, ei kimikään aja molempia samaan aikaan. Ja vaikka vetikin formuloiden lomas jonkun rallin ei se siitä rallikuskia tehny.

        Vai oonko väärässä? onko Kimi Bi-kuski? No tää nyt oli taas näit mun juttui......

        kirjoitat myös lesbo-palstalla? Onks kikkis ambutoiti, mitä siel myös kirjoitetaan. Kikitön humppelis.


      • Nainen...
        näsäviisas klm. kirjoitti:

        Jos tunnette vetoa myös miesten välisiin leikkeihin niin ette silloin voi olla umpiheteroita vaan bi-seksuaaleja ja hiukan tyhmiä. Umpihetero nussii ainoastaan vastakkaisen sukupuolen kanssa.

        Oletkos kuullut sanasta "kokeilunhaluinen"?? Mielestäni bi-seksuaali on henkilö, joka myös voisi seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa. Kai se nyt tyhmäkin tajuaa, että jos miehellä on seksuaalisia haluja toista miestä kohtaan niin hän ei voi olla umpi-hetero! Ei se myöskään hänestä automaattisesti bi-seksuaalia tee!

        Kyllä on taas tietämättömiä liikkeellä...


      • greibfruit
        Nainen... kirjoitti:

        Oletkos kuullut sanasta "kokeilunhaluinen"?? Mielestäni bi-seksuaali on henkilö, joka myös voisi seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa. Kai se nyt tyhmäkin tajuaa, että jos miehellä on seksuaalisia haluja toista miestä kohtaan niin hän ei voi olla umpi-hetero! Ei se myöskään hänestä automaattisesti bi-seksuaalia tee!

        Kyllä on taas tietämättömiä liikkeellä...

        tään tarvii ambutoida. Häppäreil ei liene mitään relevanttia merkitystä. Mie näin yhel naisel kerran niin kookkaat h***skät, et oli ku greippi olis kuorittu ja lohkot levitetty.


    • HetskuMies44

      Olisikin joku tuttu mies jolle voisi ehdottaa seksiä? olisi ihan mahtavaa kokeilla suihinottoa ja peppupanoa, mutta kynnys etsiä vaikkapa netistä seuraa, on iso...

      • Bicase

        Samanlaisia ajatuksia täälläkin... Itselläni vahva tunne, että kyse on puhtaasti seksistä. Suhdetta romanttisessa mielessä miehen kanssa tuntuu olevan vaikea sulattaa. Tässä mielessä naiset ajaa kyllä ohi.

        Ihanne kai olisi kaveri-suhde joka voisi sisältää myös miestenvälistä sekä nainen joka ymmärtäisi/hyväksyisi asian. Tuskinpa monikaan toteuttaisi haavettaan kenen tahansa kanssa...


    • biukm

      Moi, kannattaa kokeilla...itselläni muutama kokemus miestenvälisestä ja edelleen väitän olevani enemmän hetero kuin gay...Pidän valtavasti seksistä naisen kanssa, mutta on myös upea kokemus koskea kovaa kalua ja antaa nautintoa toiselle suullaan....Ja seksiähän ja nautintoa siitä haetaan, ei elinkumppania....

      • Minäpä

        Jep. Samanlaisia ajatúksia ollut minullakin. Tuntuu vaan tosiaan että homojutut ja homous on vieläkin hieman "epäterve" asia. Mutta tämä tunne voi hyvinkin olla vain minun omassa päässäni. Pelko siitä miten muut suhtautuu, ja että mitenkä itse tulisi suhtautua. Itse saan kicksejä naisista edelleenkin, mutta miesseura innostaa kyllä. Sekaava on kirjoitus, mutta niin on ajatuksetkin.


    • samppaxx

      olin jo vuosien ajan halunnut kokeilla seksiä miehen kanssa ,ja aina kun tyydytin itseäni haaveilin olevani entisen luokanvalvojani alistettu orja.Sitten kerran pienessä nousuhumalassa soitin entiselle luokanvalvojalle,jonka kerrottiin olevan miehiin päin menevä. Esittelin itseni ja kerroin asiani että haluaisin mennä sänkyyn sinun kanssa. aika pian sain luvan mennä käymään hänen kotonaan. Alun kankeuden jälkeen sain toteutettua kaikki haaveet mistä olin unelmoinut.alistuin täysin himon vietäväksi ja nautin kyydistä täysin rinnoin. Mahtava kokemus, en ole kertaakaan katunut.

    • tarinapaja

      Mullakin ollut samanlaisii ajatuksii, jos otat yhteyttä niin ehkä voitais katella kuis menee.....

      • bisussu

        hei, kiva lukea miestenki kokemuksia! ;) näitä vaan lisää!


    • khioh

      Vaikka olen hetero mies niin minäkin mietin ja haaveilin miltä se tuntuisi ottaa toiselta mieheltä suihin
      Minä kuitenkin todeutin haaveeni Etsin sopivan miehen joka suostui että ottaisin häneltä suihin
      Ei se kalun imeminen niin vasten mielistä ollutkaan hän laukesi suuhuni Sperma maistui hieman suolaiselle
      nielin sen kuitenkin Ei ollenkaan niin paha kokemus kuin kuvittelin Voin tehdä sen toisenkin kerran

      • tunnustan..

        opiskeluaikoina tuli vähän sekoiltua. Kaveri otti poskeen, ja hyvin ottikin..


    • nakupari

      Olen naimisissa oleva mies, jo jonkinaikaa minullakin olut samanlaisia ajatuksia ja olen vaimon kanssa asiasta keskustellut. Hän suhtautuu hyvin myötämielisesti koska itsekkin pitää molemmista sukupuolista.
      Kerran olen lomareissulla miestä runkannut vaimoni katsellessa ja siitä se kipinä todennäköisesti jäi että haluaisin tehdä sen uudestaan. Ei vain ole helppoa löytää sopivaa kaveria.

    • tarinapaja

      Nonni, hauska kuulla että muillakin umpiheteromiehillä on näitä ajatuksia!!!!

      Mulla taas on toi tautipelko niin kova, että vaikka aids:kaan ei ole mikään homojen tauti enään, niin kyllä kouluopetus kummittelee päässä. Siitä syystä suosisin toista ukkomiestä/heteromiestä tässä asiassa. Ja jos homma olis vaan runkkailua ym. niin ei tautei tarttis pelätä.

      Mutta olen miettinyt sitä että millain sellaisen toteuttaisi. Toivoisin että toinen tosiaan olisi joku tuttu, nettikaveri tai jotain, vakikaveri. Pitäisi olla normi miesten-ilta, kaljotteluu,saunomista ja myös tykkään puhua naisista yms. (en sulje pois kolmantenapyöränä olemista,olis kiva toisen vaimon kanssa hoitaa miestä)

      Noi suujutut, hieromiset/runkkailut, spermanlennot ym. tuli jo ilmi muitten viesteissä. En ole varma että nielisinkö vai ottaisinko edes spermoja suuhuni??? Noi peppujututkaan ei välttämättä natsaa mutta sellainen olisi kiinnostavaa jos saisi ratsatsaa miehellä, määrätä tahdin ja samalla toinen hierois mun veitikkaa.
      Toisinaan yksinleikkiessäni olen nauttinut jos jokin on pepussa samalla, se on jännä yhdistelmä kipua ja nautintoa ku on pepussa, onhan siel myös eturauhanen... Mulla on sellanen pieni vibra, ja anushelmet varsinkin on mukavan pienet.

      Mites teillä muilla heteromiehillä sitten on ton "miesihanteen" kanssa.
      Itse olen "pieni", 170cm. tupsupipo päässä. Naisten kanssa olen tottunut olemaan se "isompi" miehekkäämpi, että en ainakaan mitään isoarska-kokoista haluis. Ja se peniksen kokokin on vähän et jos meinaa peppujuttui niin mulle ei ainakaan mee mikään 30 senttinen. Mä haluun siis pienimunaista pienempää miestä? :) Karvaisuudesta mulla ei mielpiteitä mut ei sen tartte ainakaan apinamies olla. Mutta jos on vaan imemisjuttui ym. niin vois olla kiva imee sellasta valtavaa melaa, että joutuis molempia käsiä käyttää ku runkaa jne...

      Nyt alkaa mennä yli mun jutut, jos vähän kattois mitä muut vastailis välillä....

      • Anonyymi

        Suihin multa on otettu mutta haluisin kokeilla muutakin ja peppua tekis mieli sekä ottaa että antaa mutta pitää olle pieni tai ohut.


    • MasterZeromus

      Kokeilla hieman Frottausta? Sehän on molemmin puolin tyydyttävää eikä ainoastaan yksipuolisesti ja tautivaara on kaikkein pienin näin miesten kesken.

      • kyselijä111

        Mikä on frottaus???


      • MasterZeromus
        kyselijä111 kirjoitti:

        Mikä on frottaus???

        Ja käy ihmeessä katsomassa sivustoilla http://www.heroichomosex.org ja http://www.g0ys.org niin se selviää. En ole tosin itse kokeillut tuota pippelien yhteen hankaamisesta mutta tuliselta kuulostaa.


    • Nainen....

      Mun miehelläni on samanlaisia tuntemuksia. Hän ei siis ole varsinaisesti bi, vaikka haluaisikin kokeilla miehen kanssa jotain juttuja. On sanonut, että ei missään nimessä haluaisi edes suudella miestä. Pelkästään vain ottaa suihin/runkata että hänelle tehtäisiin samoin. Varsinaista panoakaan ei halua. Ei kuulema pystyisi koskaan seurustelemaan miehen kanssa. Mieheni on olemukseltaan miehekäs, ei siis mikään naisellinen tapaus. Samoin hän haluaa vastapuolenkin olevan mieluummin miehekäs kuin naisellinen. Mielestäni mieheni on kokeilunhaluinen, muttei voi bi-seksuaaliksi sanoa. No, kerran hän sitten pääsikin toteuttamaan tuon fantasian, mutta se tapahtui humalassa, joten selkeitä muistikuvia tapahtuneesta ei kuulema ole. Puheista päätellen haluaisi kokeilla vielä kerran.

      Mies ei minulle itse kertonut tätä mieltymystään vaan sain tietää vahingossa. Suutuin asiasta hieman, koska minusta se olisi ollut väärin, jos hän olisi tehnyt selkäni takana jotakin, vaikkakin toisen miehen kanssa. Näin on parempi, kun minäkin tiedän. Suhtautumistani ehkä helpottaa se, että olen itse bi. Siis ihan "oikea" bi, eli seurustelu naisen kanssa ei tuottaisi vaikeuksia.

      Kyllä teitä kokeilunhaluisia heteromiehiä taitaa melko paljonkin olla... :)

    • sdfdsagasg

      Olen Helsngissä käymässä ke/to. Varmati luotettava ja tauditon. En ole homo, avioliitossa naisen kanssa, mutta miehen kanssa seksi kiinnostaa kokeilla.

      [email protected]

      • Anonyymi

        Olisi ihanaa saada tavata sua ja ottaa sun isoa kyrpääsi suuhuni että laukeaisit ja sperma lentää koohottavalta tuntuu👍👍


    • MarcusM

      Gay-osastolla eräs hemmo kertoi, miten hän teki sen. Mee sinne tiedusteleen.

      • TT

        No miltä se miehestä tuntuu ottaa vieraan miehen kalu käteen?


    • jykä67

      joo bi-mies oon ja samanlaisia aatoksia ollut ja oon toteuttanut. ei muakaan muut oikeen kiinnosta mut imut puolin toisin kiinnostaa ja olen sitä harrastanut, lähinnä outojen tyyppien kanssa, muutama tuttu. mukavaa on ja kannattaa toteuttaa. t:m42 tre

    • Myokinee

      Huh huh Alkaa pelottaa että oma mies(olen siis nainen) tulee kaapista ulos että tyylii "hei kulta olen tuossa harrastanut homoseksiä kaverinin kanssa" sit mä oksennan viikon sen jälkee..huh huh teidän parkaisia vaimoja..disguisting!!

      • sinun...

        parkaista kielioppiasi... ja mitä tarkoittaa "disguisting"?

        Viestistäsi saa käsityksen, että se on ihan ok, jos miehesi pettää sinua, kunhan kyseessä ei ole toinen mies!?!


      • 7uytg5675rf67uy
        sinun... kirjoitti:

        parkaista kielioppiasi... ja mitä tarkoittaa "disguisting"?

        Viestistäsi saa käsityksen, että se on ihan ok, jos miehesi pettää sinua, kunhan kyseessä ei ole toinen mies!?!

        Minullakin on ollut himoja ja olen kokeillutkin miehen kanssa ja mukavaa kyytiähän se oli.
        Mutta sitä ei enää taho jaksaa kun on kohta jo70.


      • pojat urhot
        7uytg5675rf67uy kirjoitti:

        Minullakin on ollut himoja ja olen kokeillutkin miehen kanssa ja mukavaa kyytiähän se oli.
        Mutta sitä ei enää taho jaksaa kun on kohta jo70.

        Eikö pojat pikemminkin kiihota se, jos kaksi kundia nussii samaa naista vuorotellen. Ei tietenkään pakosta, vaan naisen halusta. Toinen odottaa kiltisti vuoroaan ilman mustakipeyttä. Se on jotain mahtavaa kun näkee kovan kullin survomisen naiseen ja laukeamisen jälkeen toinen pääsee vielä liukkaille.Naiselle useat upeat orkut.


    • Anonyymi

      Määrittelepä ensin itsesi uudestaan, heti ensimmäisessä lauseessa meni pieleen. Jos sulla on vaimo, niin kerro hänellekin mikä sinua vetää puoleensa. Useimmiten hetero haluaa pelkän heterosuhteen, mutta voi tietysti olla että häntä viehättäisi olla osallisena tai sivustakatsojana jossain muussa kuviossa. Joka tapauksessa hän ansaitsee saada tietää, muuten huijaat häntä. Ja ehkä eniten itseäsi, jos tämä tyyli jatkuu.

      • Anonyymi

        Miten niin pieleen? Hän voi olla bi/gay curious tai muuten kokeilunhaluinen. Muilta osin samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin pieleen? Hän voi olla bi/gay curious tai muuten kokeilunhaluinen. Muilta osin samaa mieltä

        Jotain hän on varmasti kyllä, mutta ei hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain hän on varmasti kyllä, mutta ei hetero.

        Jos hän koker itsensä nyt bicurious heteroksi, on hän silloin bicurious hetero. Miksibajatus ahdistaa tai pelottaa sinua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe