Haikeuden henkäys

Olen vain se jokin jossakin jonka ohitse voi kävellä kohtaamatta katsetta

10

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

Kuinka voisin sivuutta sinut, kun olet niin paljon minulle. Miten voisin olla huomaamatta sinua, kun olen niin täynnä sinua. Voin vain tulla ja olla Hän. Toivoa, että pyydät minua jäämään. Olisimme vierekkäin ja opettelisimme tuoksumaan Rakkaudelle. Jos vain huomaat kuinka yritä. http://www.youtube.com/watch?v=sI-EtwdSYgQ&feature=related Kiitos runostasi. Olet arvokas juuri itsenäasi. Mitään niin arvokasta ei ole. Joskus katsoo, mutta ei näe mitään. Joskus puuttuvat katseet, mutta Rakkaus hengittää. Sinä olet arvokas. Koskettava Rakkausrunosi. Käyt läpi kipetä asioita ja se tuntuu runoissasi vahvasti. Hyvä että olet muutaman hienon rivin saanut esiin itsestäsi. Tiedät että se merkitsee sinulle isoa askelta. Runosi kosketti minua syvältä. Voimia ja kannustusta iltaasi.

• Lämmin kiitos kauniista sanoistasi... Minulle tämä hetki on ainutkertinen kiitos että olet

• Miekko

Jo otsikko imaisi huomioni. Tyylikäs runo kerta kaikkiaan! Vähillä sanoilla suuri asia, suuri tunne sanottuna.

• sinulle kun kävit kurkistamassa... Sydän huokaa silloin kun on liian täynnä yksinäisyyttä

• lindalinda1

niin vähän sanoja, mutta äärettömän paljon tunnetta - koskettava. Voimia päiviisi !

• Kaunis kiitos sanoistasi...

• *MURUKULTA*

Näkymättömänä ja yksin ja yksinäinen sen olet tuonut koruttomasti esille. Pidin tästä henkäyksestä, mutta toivon sitä onnellisempaa kuitenkin sinne liveen! :)

• Kiitos sanoistasi...

• Minanoita

Tämä haikeuden henkäys pysäytti!

• Sanottavaa kun sydä on yksin Kiitos sinulle kun kävit kurkistamassa...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      155
      1957
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1876
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1317
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1276
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1238
    6. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      427
      1176
    7. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      851
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      220
      721
    Aihe