Haikeuden henkäys

Olen vain se jokin jossakin jonka ohitse voi kävellä kohtaamatta katsetta

10

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

Kuinka voisin sivuutta sinut, kun olet niin paljon minulle. Miten voisin olla huomaamatta sinua, kun olen niin täynnä sinua. Voin vain tulla ja olla Hän. Toivoa, että pyydät minua jäämään. Olisimme vierekkäin ja opettelisimme tuoksumaan Rakkaudelle. Jos vain huomaat kuinka yritä. http://www.youtube.com/watch?v=sI-EtwdSYgQ&feature=related Kiitos runostasi. Olet arvokas juuri itsenäasi. Mitään niin arvokasta ei ole. Joskus katsoo, mutta ei näe mitään. Joskus puuttuvat katseet, mutta Rakkaus hengittää. Sinä olet arvokas. Koskettava Rakkausrunosi. Käyt läpi kipetä asioita ja se tuntuu runoissasi vahvasti. Hyvä että olet muutaman hienon rivin saanut esiin itsestäsi. Tiedät että se merkitsee sinulle isoa askelta. Runosi kosketti minua syvältä. Voimia ja kannustusta iltaasi.

• Lämmin kiitos kauniista sanoistasi... Minulle tämä hetki on ainutkertinen kiitos että olet

• Miekko

Jo otsikko imaisi huomioni. Tyylikäs runo kerta kaikkiaan! Vähillä sanoilla suuri asia, suuri tunne sanottuna.

• sinulle kun kävit kurkistamassa... Sydän huokaa silloin kun on liian täynnä yksinäisyyttä

• lindalinda1

niin vähän sanoja, mutta äärettömän paljon tunnetta - koskettava. Voimia päiviisi !

• jasnina

Kaunis kiitos sanoistasi...

• *MURUKULTA*

Näkymättömänä ja yksin ja yksinäinen sen olet tuonut koruttomasti esille. Pidin tästä henkäyksestä, mutta toivon sitä onnellisempaa kuitenkin sinne liveen! :)

• Kiitos sanoistasi...

• Minanoita

Tämä haikeuden henkäys pysäytti!

• Sanottavaa kun sydä on yksin Kiitos sinulle kun kävit kurkistamassa...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      106
      2991
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      154
      2106
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      63
      2082
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      38
      1759
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      146
      1440
    6. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      996
    7. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      99
      880
    8. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      50
      754
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      77
      733
    10. Nähdäänköhän me enää

Lähiaikoina tai koskaan
      Ikävä
      55