Olen vain se jokin jossakin jonka ohitse voi kävellä kohtaamatta katsetta
Haikeuden henkäys
10
365
Vastaukset
- mies-v57
Kuinka voisin sivuutta sinut, kun olet niin paljon minulle. Miten voisin olla huomaamatta sinua, kun olen niin täynnä sinua. Voin vain tulla ja olla Hän. Toivoa, että pyydät minua jäämään. Olisimme vierekkäin ja opettelisimme tuoksumaan Rakkaudelle. Jos vain huomaat kuinka yritä. http://www.youtube.com/watch?v=sI-EtwdSYgQ&feature=related Kiitos runostasi. Olet arvokas juuri itsenäasi. Mitään niin arvokasta ei ole. Joskus katsoo, mutta ei näe mitään. Joskus puuttuvat katseet, mutta Rakkaus hengittää. Sinä olet arvokas. Koskettava Rakkausrunosi. Käyt läpi kipetä asioita ja se tuntuu runoissasi vahvasti. Hyvä että olet muutaman hienon rivin saanut esiin itsestäsi. Tiedät että se merkitsee sinulle isoa askelta. Runosi kosketti minua syvältä. Voimia ja kannustusta iltaasi.
- Miekko
Jo otsikko imaisi huomioni. Tyylikäs runo kerta kaikkiaan! Vähillä sanoilla suuri asia, suuri tunne sanottuna.
- lindalinda1
niin vähän sanoja, mutta äärettömän paljon tunnetta - koskettava. Voimia päiviisi !
- *MURUKULTA*
Näkymättömänä ja yksin ja yksinäinen sen olet tuonut koruttomasti esille. Pidin tästä henkäyksestä, mutta toivon sitä onnellisempaa kuitenkin sinne liveen! :)
- Minanoita
Tämä haikeuden henkäys pysäytti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs192605100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391666Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341281
- 261181